kertokaapas yhdistelmän toimivuudesta?
leijona nainen ja oinas mies
5
1341
Vastaukset
- tenula
yhdistelmistä
- marketta
toiminut kyllä 20v mut nyt alkaa rakoilla. onkohan henkisen kasvun paikka?
- mitenkään
ottaa oinas-äijää riesakseni,mun terävien kynsien kanssa hän ei tulisi toimeen.
- eihän oinasmies riesana
välillä tuntuu että meno on niin vauhdikasta ettei meinaa pysyä mukana. itse leijona nainen vaikka olen.Suhde toiminut oikein hyvin, elämä vaan vaatii aika ajoin kypsymistä.
- LeijonaN<3OinasM
Kyllä tämä juttu toimii.. Olen itse nuori, vasta 17-vuotias, mutta olen kohta seurustellut kaksi vuotta oinas miehen kanssa. Meillä menee tosi hyvin, vaikka välillä on riitoja! Sovimme yhteen ja olo on kuin vasta rakastuneella!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 835354
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai744709Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas1314660Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?
Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san3692101- 951723
- 991607
- 2571507
- 3491197
Pääsit koskettamaan
Sellaista osaa minussa jota kukaan ei ole ennen koskettanut. Siksi on hyvin vaikea unohtaa sinut kokonaan.571032- 2001011