Mitä lahjaksi naiselle??? Olen todella surkea lahjojen ostaja.. Eli pyydänkin ideoita, mitä te arvon leidit haluiasitte saada ensimmäiseksi hääpäivälahjaksi.
1-vuotis hääpäivälahja
3
12753
Vastaukset
- nuorivaimo
Noin yleisesti voisin sanoa, että kaikki naiset tykkää koruista, kukista ja suklaasta. Niitä voit aina antaa.
Koru on musta paras. Aika hyvä lahja on esim. vihkisormukseen sopivat korvakorut.
Myös hajuvesi on hyvä lahja. Muuta onnistunutta kosmetiikkalahjaa ei sitten oikein taida ollakaan. Ja hajuvedenkin ostoon kannattaa pyytää myyjältä apua.
Älä osta mitään vaatetta tai vempainta. - Jonna
Lahjan sisältöä tai arvokkuutta tärkeämpää ainakin itselleni on se, että mies on nähnyt vaivaa lahjan eteen tai siis nimenomaan miettinyt minua eikä omaa makuaan. Mielestäni hyviä ideoita on järjestää romanttinen piknik sään salliessa, viedä hemmottelulomalle kylpylään lompakon niin salliessa. Yksi halpa tapa on myös antaa kortti tai vihkonen, johon on kirjannut lupauksia tyyliin: "Heinäkuussa vien sinut ravintolaan" "Elokuussa lupaan pestä ikkunat" jne. romanttisista käytännöllisiin lupauksiin. Hääpäivänä ei pidä ostaa kirjoja, vaatteita tai keittiövälineitä!
- mulle kelpais
jos itse saisin päättää, niin haluaisin varmaan lähteä syömään jonnekin hyvään ravintolaan ja vaikka yö hotellissa. Siihen ohelle vois ostaa jotain pientä (koru, hajuvesi..tai jotain persoonallista mikä sopii vaimollesi). Mutta ihana ilta yhdessä oman kullan kanssa ois tosiaan paras lahja...mun mielestä:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723113
- 602854
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322405- 802236
- 602053
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171577Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301420Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351408