Meillä leikattiin marja-aroniapensaat nyt aivan lyhyiksi.Nyt mietin mitä laittaa sinne alle, jotain maanpeittokasvia vai jotain haketta? jos laittaa haketta lähtee kuulemma kasvamaan keväällä hitaammin, olis kuitenkin siistin näköinen. Nyt olen kitkenyt jo osittain rikkaruohot(?)pois.Pensaat toimivat näkösuojana ja toivon nopeaa pensaan kasvua. Pensaat ovat varjossa,naapurin aita varjostaa.
mitä laittaa marja-aronian alle?
kesäheinä
2
2704
Vastaukset
- laiska kitkijä
voit aivan huoletta laittaa kuorikatetta pensaiden alle noin 5cm kerros, helpottaa huomattavasti hoitamista eikä maa pääse niin helposti kuivumaan. Kivoja maan peiteksvejakin on esim. pikkutalvio tai suikeeroalpi jotka kumpikin viihtyvät varjossa. Lokoisaa kesää
- Kannuli
Itse käytän "ns" katetta koriste ja marjapensaiden alla. Voivat hyvin ja kasvavat komeasti, eikä rikkaruohoja ole.Toisin sanoen haravoin kevään/syksyn lehdet pensaiden juurelle jossa ne pikkuhiljaa maatuvat hyväksi mullaksi...Helppoa puutarhanhoitoa ja on toiminut talossani jo 15v. ajan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 952006
- 571939
- 121586
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351