Leijona + Kauris + seksi

leijona <3

Miten teillä on sujunu? :)

11

2859

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lady the Lejon

      Tylsyyden huipentuma!

      • veikko60

        hei hvin mulla on mennyt makuuhuone elämä olen Leijona heippa


      • leijonanaaras...

        Joo,mulla myös meni huonosti kauriin kanssa,pari alku kertaa ihan jees mutta kauris oli yksitoikkoinen,laiska ja toisen nautinnosta kiinnostumaton.


    • Nimetön

      Hyvin, mutta kaurismies on kyllä maailmaa nähnyt... Lisäksi hän on nouseva vaaka ja mars skorpionissa. Näillä eväillä pärjää oikein hyvin...

    • Leijonamies

      Meillä on kaurisnaisen kanssa sillä saralla sujunut varsin hyvin...

    • sen verran,..

      että ovat 2 lasta saaneet aikaiseksi. Tuskin paljon enempää moniin vuosiin.

      Ollaan sen verran siskon kanssa vahtineet, että tietopohjalta kerron ;)))

    • Madonna

      Leijonanaisena olisin kaivannut paljon kaikkea erilaista, uutta, kiihkeyttä, kokeiluja, hurmosta. Nautintoa pelkästään sai kaurismies. Joka muutaman ensimmäisen kerran jaksoi innostua, hyvin pian se lopahti. Ei kiitos enää minulle :)

      • hjiiu

        jep,kaurismies ei tyydytä leijonanaisen tarpeita.kaurista ei kiinnosta kuin oma nautinto.


    • saara

      Seurustelin pari vuotta kaurismiehen kanssa ja meillä oli aivan loistavaa seksiä! Molemmilla on voimakas sukupuolivietti ja olemme nautiskelijoita sängyssä. Harrastimme seksiä jopa monta kertaa päivässä. Hän todella myös nautti nautinnon antamisesta ja oli kokeilunhaluinen. Muuten suhde ei sitten toiminutakaan. :(

    • JellonaNainen

      Hehee, yritin seurustella kaurismiehen kanssa, mutta hän ei kyllä ollut yhtään kiinnostunu seksistä. Useimmiten halusi vaan nukkua, kun samaan sänkyyn päädyttiin. Ne muutamat kerrat huolehti vaan omasta nautinnostaan... muutenkin jotenkin tosi estynyt tyyppi.

      En usko, että kyse olis ollu vaan siitä, ettei kiihottunu musta. Yleensä parisuhteessa se puoli ollut kyllä suhteellisen vilkasta ;)

      • skorpioninainen

        Kaurismies on ujo, arka ja herkkä, ja etenee hitaasti suhteessaan, tunnustelee pitkään, mutta kun vauhtiin pääsee niin intohimoisempaa miestä on vaikea löytää. On oikea peto sängyssä, ja seksiä on saatava paljon ja useasti =)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      188
      7306
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4262
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      26
      2115
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      2049
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1869
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1696
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      35
      1661
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      22
      1619
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1603
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1428
    Aihe