Uups....

.......... ;))

Onko Jellonamiehillä verissä kertoa aina vain itsestään, tekemisistään.... tänään sitä, huomenna tätä.. jauhaa päivästä toiseen samaa asiaa...??

6

1011

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...........................

...

• Nimetön

Avoimuutta kenties?

• Jellou

Itselläni oli vielä muutamia vuosi sitten todella paha tapa kertoa minä-minä-minä. Silti aina tuli vastaan ihmisiä, jotka sanoivat, etten kerro koskaan itsestäni mitään!
      Osaan kyllä kuuunnella hyvin, mutta en välttämättä aina reagoi kuulemaani sanallisesti, vaikka asian ymmärränkin. Kommentoin liian usein minä-minä. Mutta onneksi tiedostan ongelman ja voin tehdä sille jotakin;)

• Leijonatar

Leijonan merkissä syntyvä on tottunut olemaan keskipiste ja johtajatyyppi. Myös hyvin jalomielinen ja antelias, mutta ehkä joskus liiankin itsekeskeinen ja hitaasti kypsyvä. Tämä on minun kohdalla paikkansa pitävä ja joskus ärsyynnyn itseeni kun nämä piirteet vallitsee aivan liikaa. Ja kun huomiota, jonka perässä kaikki leijonat on, tulee tarpeeksi paljon, niin voi myös pettää suhteessa.

• heinäkuun leijona
        Leijonatar kirjoitti:

Leijonan merkissä syntyvä on tottunut olemaan keskipiste ja johtajatyyppi. Myös hyvin jalomielinen ja antelias, mutta ehkä joskus liiankin itsekeskeinen ja hitaasti kypsyvä. Tämä on minun kohdalla paikkansa pitävä ja joskus ärsyynnyn itseeni kun nämä piirteet vallitsee aivan liikaa. Ja kun huomiota, jonka perässä kaikki leijonat on, tulee tarpeeksi paljon, niin voi myös pettää suhteessa.

jos itse oletkin sellainen, älä puhu kaikkien muiden leijonien puolesta. olen syrjäänvetäytyvä leijonanainen, en kaipaa/halua huomiota, se jos mikä säikyttää minut. enkä petä missään olosuhteissa, siitä satavarma. valtataistelua ja johtamista inhoan, en siedä sitä muilta enkä itse ole sellainen. jokaisella on oma vapaus toimia miten haluaa.

• Jellonauros

Ei minulla ainakaan ole, vain jos toinen kysyy, että miten päivä meni.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla

”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset
      Maailman menoa
      245
      17316
    2. Purra sössi kaiken 2 vuodessa, itkee nyt Marinin perään

Nyt on taas sama vanha itkuvirsi, kun ei omat taidot riittänee. Kaikki on taas muiden syytä. No miten sen "Tunnin juna"
      Maailman menoa
      178
      12323
    3. Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään

"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El
      Maailman menoa
      55
      6091
    4. Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta

Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään
      Maailman menoa
      68
      4930
    5. MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!

Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny
      Henkirikokset
      19
      4910
    6. Orpon hallitus paskoi kaikki hommat

ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.
      Maailman menoa
      26
      4032
    7. Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi

Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta
      Maailman menoa
      84
      3615
    8. Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois

Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja
      Maailman menoa
      13
      3545
    9. Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?

PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html
      Maailman menoa
      139
      3076
    10. 319
      1737
    Aihe