Seuraava Depeche Mode -singlejulkaisu olis odotettavissa kesäkuun alussa. JTR:stä on video katsottavissa DM Receiverissä. Se on live-esitys, johon Mr.Feathers eli se kaamottava höyhendemoni lisää vähän omiansa. Kannattaa katsoa, Daven energia on tosiaan aika ainutlaatuista!
Vuosien varrella on tosiaan ollut kaikenlaista, ehkä vaikeinta oli sulattaa Walking In My Shows -videossa niitä kohtia, joissa kundien kasvoja kuvattiin littaantuneina lasia vasten... No, meneehän tämä höyhenhahmo jotenkin, sillä olen oikeakätinen ja mukissa näkyy itseen päin vain teksti "DEPECHE MODE". :D
John The Revelator/Lillian
(sisterofnight)
1
244
Vastaukset
- mäntti
Se piti olla Walking In My Shoes eikä Shows, mutta kello tosiaan on taas paljon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1913145
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.662822- 2032260
- 741896
- 1021803
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91721- 1081575
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191186- 811140
- 951099