Sitähän se sairaalassa olo tiesi... pahoinvointi ollut sen verran rajua. Ei kyllä olisi kivaa kertoa julkisesti raskaudesta vielä tuossa vaiheessa kun kerta noin alussa on...
Kirsi Salo raskaana!
42
17279
Vastaukset
- Silja
...tai saada AIDSIA.
Kuinka moni nainen/tyttö käyttää kumipussia ehkäistäkseen eitoivotun raskauden sekä taudit..?!? Mä en ole vielä tavannut ainuttakaan..! Kyllä naisväki on vaatimassa kundeja käyttämään kumia, mutta itse eivät halua/kykene hankkimaan omia kumejaan, puhumattakaan että käyttäisivät niitä ehkäisyyn. Mutta se on niin helppo vaatia ja odottaa aina miesväkeä pukemaan tuo halujen hirvitys ja kuristusvehje maailman komeimman ja halutuimman vehkeen päälle..! Ajatelkaapa ite.
Nimim. Mieluummin käteen kuin kumiin..!!!
ps. Seksi on muutakin, kuin penetraatiota. Ja hyvää onkin... esim. suuseksi.- vai mistä
J-P.Sartre kirjoitti:
Kuinka moni nainen/tyttö käyttää kumipussia ehkäistäkseen eitoivotun raskauden sekä taudit..?!? Mä en ole vielä tavannut ainuttakaan..! Kyllä naisväki on vaatimassa kundeja käyttämään kumia, mutta itse eivät halua/kykene hankkimaan omia kumejaan, puhumattakaan että käyttäisivät niitä ehkäisyyn. Mutta se on niin helppo vaatia ja odottaa aina miesväkeä pukemaan tuo halujen hirvitys ja kuristusvehje maailman komeimman ja halutuimman vehkeen päälle..! Ajatelkaapa ite.
ps. Seksi on muutakin, kuin penetraatiota. Ja hyvää onkin... esim. suuseksi.moinen narina?
Huomaavainen mies kyllä tarjoaa kumisuojan kylkiäisenä panon kunniaksi.
Ehkäpä sinun on sitten parempi mielummin itse ottaa tumppuun, kuin narista täällä kun me naiset ollaan niin vaativia...
Niin ja järkevä irtosuhteen harrastaja kyllä aina on hyvin kumi varustettuna. - vuoro
vai mistä kirjoitti:
moinen narina?
Ehkäpä sinun on sitten parempi mielummin itse ottaa tumppuun, kuin narista täällä kun me naiset ollaan niin vaativia...
Niin ja järkevä irtosuhteen harrastaja kyllä aina on hyvin kumi varustettuna.Kantakaa ja käyttäkää te naiset tosiaankin kumejanne ja antakaa meidän miesten keskittyä olennaiseen, eli itse aktiin. Vaan enpä ole vielä kertaakaan tavannut naista, jolla olisi kumi mukana. Ne on kylläkin harvinaisia suomessa, mutta kyllä niitä hyvinvarustelluista apteekeista saa..! Se on muuten kehitetty Tanskassa, se naisten kumi.
- sitten
vai mistä kirjoitti:
moinen narina?
Niin ja järkevä irtosuhteen harrastaja kyllä aina on hyvin kumi varustettuna.vähän tyhmä, kun et tajua, mitä J-P.Sartre tarkoittaa. Peruskoulupohjalla, vai..?!?
- on omat kortsut
J-P.Sartre kirjoitti:
ps. Seksi on muutakin, kuin penetraatiota. Ja hyvää onkin... esim. suuseksi.Olisiko niin, että sosiaaliluokka on ollut toverilla väärä.
on omat kortsut kirjoitti:
Olisiko niin, että sosiaaliluokka on ollut toverilla väärä.
..sinulla on käsitteet "väärinpäin"..! Naisten kondomi on n. 17 cm pitkä, tanskassa kehitetty vaginaan sullottava "pussi", joka suojaa naista (ja miestä) miesten kondomia paremmin niin raskaudelta kuin taudeiltakin. Sitä ei vaan tahdo suomesta saada. Joten, jos sadalla naisellasi on ollut kyseinen kapine mukanaan, ihmettelen suuresti. Kokeilepa toveri hyvä hakusanaa "naisten kondomi", niin sivistyt sinäkin sosiaaliluokassasi muita hieman ylemmäs.
- tiina tietävä
arvasin, mutta mistä sinä kuulut tai näit??????????
- stepe
Ettei vaan olisi tullut keskenmeno Kirsille
- tsekkaa
Tsekkaa uusin seiska pösilö. Tuskin tuli keskenmeno kun kannessa kertoo raskaudestaan.
Hänellä vaan sattuu kyseisen lehden mukaan olemaan tosi pahat pahoinvoinnit tms.
- Onko
Kirsi nussinut?
- ja jo vain
mikä sen ihanampaa, ku nussiminen!!!vaude!!!
Kirsille kaikkea hyvää ja jaksamista.Toivoo eräs äippä, joskus pahoinvoinnut.
- BBC:N ja CNN:N
uutisissa... KUKA OLIS USKONUT..?!!?
Muuten...tais olla sunkin äitis joskus raskaana???? - siinä
käypi kun leikkii kikkelillä ilman suojausta.Vai oliko kyseessä heikoin lenkki?
- on aikoihin
eletty, kun Kirsi Salokin on harrastanut seksiä niin että pamahti paksuksi.Toisaalta mikäs kumma tuo nyt on ,kuuluuhan tuo Arja Korisevakin olevan tiinennä vielä vanha ihminen kehtaakin.On se hyvä että meillä on tuo lehdistö olemassa nehän saattais tällaiset tärkeät asiat mennä vallan ohi!
- moralisti oon
on aikoihin kirjoitti:
eletty, kun Kirsi Salokin on harrastanut seksiä niin että pamahti paksuksi.Toisaalta mikäs kumma tuo nyt on ,kuuluuhan tuo Arja Korisevakin olevan tiinennä vielä vanha ihminen kehtaakin.On se hyvä että meillä on tuo lehdistö olemassa nehän saattais tällaiset tärkeät asiat mennä vallan ohi!
niinpä onneksi on media. Kirsi vokotellut nuoren pojan joka ei raukka ehkäisystä tiedä. Tai sitten Kirsi käyttää lapsenhankintatoiveissaan näitä kuuluisia "naisen" keinoja...
- Jupiset
on aikoihin kirjoitti:
Mitenkähän sitä ilman lehtikohuja mahtais pärjätä. Kai sitä kuolis varmaan jos ei totakaan juttua olis tiennyt. Kyllä toi media pitää huolen,että tietää kuka kulloinkin makaa ja missä-jne.
Mitenkähän sitä osais ostaakkaan mitään jos ei joka tuutin täydeltä tulis valistavia mainoksia.
Ihmiset niin tyhmiä nykyisin,että ostavat lehdetkin lööppien vankitsemina. Ai-Korisevakin raskaana-jopas nyt kumma. Mitenkähän sekin sillai-Voi p....le näitä juttuja.
- Ketä kiinnostaa
Todellakin EVVK !
- ei kiinnosta
Turha julkkis pällistelee turhassa tv-ohjelmassa
ja täytyy päästä lehtien etusivulle keinolla millä hyvänsä.
Ketä kiinnostaa.
- Simpautaja
Satumalta näin tämän eriomaisen uutinen. On selvää jos makurakoa raotaa niin tiineksi tulle ennepitkää
- taas2
Kukahan on käynyt Kirsin piparilla ja laittanut romut tupaan?
- rimpula
että se se on toinen raskaus??muistelin et viimeset heikoin lenkki ohjelmat juonsi maha pystyssä???eli miksi siitä on nyt muka niin kauhee kohu?vai päättyikö se kenties silloin jo keskenmenoon...
- pupu bhgv
rajoittais hiukan sitä seksii..
Kondomi keksitty..
Onko hän bimbo??
panisin.. - 1tietämätön
mutta kuka öön
Kirsi Salo?
Äkkiseltään ei kovin megatähdeltä tunnusta, joten who cares. Sitapaitsi ei kiinnostaisi vaikka olisikin jokin entinen kuuluisuus, kun aikalailla kannattaisi elää ja antaa toistenkin elää sillai glamorisoimatta. - Hei haloo..
Onko se niin ihmeellistä että ihminen on raskaana?Maailmaa kaatava juttu,eikös totta?
Kun ennen ei naiset ole tässä maailmassa ennen lapsia tehneet.. - tää kyseinen henkilö
kun taas tiedotetaa, eiks mika Salon emäntä ookkaa enää Noriko. Suomessa on paljon Salo sukunimisiä. Kas kun ei tiedoteta että maija Virtanen niin kiinnostas vielä enemmän. yleensä naisethan tulevat raskaaksi. Ni mitä sit.
- muumio
Suomessa on tänäkin päivänä satoja raskauksia, miksi ei niistä kirjoiteta, onko se jotenkin erikoista jos julkkis tulee raskaaksi???
Onneksi olkoon Kirsille, mut ei vois vähempää kiinnostaa, kuka pani ketä ja kuka tuli raskaaksi, jokaisen oma asia. - lienee
Kukahan tosiaan lienee tämä Kirsi Salo ja ketähän lienevät nämä, jotka kommentoivat näin joutavaa asiaa?
Sammy Aaltonen on ROCK , mutta en tiedä sopivatko kirsi ja sammy toisilleen?
- suuri dilemma
Sopivatko? Eivät ehkä oikein....toinen on rock ja toinen yrittää...hirveä rooli päällä. Läpinäkyvää.
- !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Voiko turhempaa juttua olla!
- Kultsikukistikakaran
Mitä sitten? Siis ihan tavallisia ihmisiä ovat julkkiksetkin. Tekevät vaan työtään. Typerä juoruta raskauksista. Yksityiselämää kuuluu jokaisella olla.En minäkään töissä huuda heti *OLEN RASKAANA JEEEEEE* =)
- huutaja-
Kultsikukistikakaran kirjoitti:
Mitä sitten? Siis ihan tavallisia ihmisiä ovat julkkiksetkin. Tekevät vaan työtään. Typerä juoruta raskauksista. Yksityiselämää kuuluu jokaisella olla.En minäkään töissä huuda heti *OLEN RASKAANA JEEEEEE* =)
vai etkö huuda,ota oppia julkuista!
- lekuri.
todennäköisesti joku on pannut sitä.
- Utelias
Ni kuka se semmonen Kirsi Salo on?? Onnea vaan. On se ihanaa kun joku saa lapsen. Minustakin se oli hurjan ihanaa. Oikeestaan mulle ainakaan ei ole tapahtunut mitään hienompaa.
- palomares
Eipä ihmisten elämään näytä kuuluvan mitään omia tärkeitä asioita, jos täytyy seurata Kirsi Salon asioita. Maailma on täynnä vääryyksiä, mitä yhdenkin ihmisen kommentit, voivat laittaa parempaan suuntaan liikkeelle.Onhan se hyvä asia, että lapsi syntyy perheeseen jossa hänestä välitetään. Entäs ne lapset joiden tapaamisoikeuksista riidellään? Yhteiskunta ei auta heitä pitämään kiinni oikeuksistaan kumpaankin vanhempaan.
- sillai ...
on tullu raskaaksi
- topikatti
Se on sille kiusaajalle ihan okein.
- OLLA
Ei voi olla totta!. Ei helvetti, eiks teillä idiooteilla ole muuta puheenaihetta?????????
- VALISTAKAA MINUA
Kun en ole koskaan kuullutkaan moisesta nimestä, vois olla kiva kertoa onko hän esim. näyttelijä/missi/kansanedustaja/proffa?
- ihmettelijä 22
mutta netistähän se selvisi!
Kirsi Salo, suositun. ... Kirsi Salo, suositun "Heikoin lenkki" ohjelman teräväsanainen älykästä naljailua viljelevä juontaja. ...
www.ohjelmanaiset.fi/kirsisalo.htm - 10k - Välimuistissa - Samankaltaisia sivuja
ja kato sieltä lisää...
Tällähän on jo yksi vauva tosiaan, eikös hän ollut sama henkilö, joka meni 2 kk:n ikäisen vauvan kanssa elokuviin ja ihmetteli, kun vauva rupesi kesken elokuvan itkemään, kun elokuvan musiikki oli pikkuiselle vähän liian kovaa.
Että silleen...
- sen
RAISKAS?
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 165313
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2212751- 352163
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella392045Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon332006Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731717Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme91358- 1641282
- 381270
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o651257