seurusteleeko Antti

kyselevä

Onko Antilla poikaystävää?

39

8164

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • A-fani

      tietoa,toivottavasti on kuiteski onnellinen,yksin tai kaksin.

    • siljukka

      Mistäpä tuon voi tietää, ku se itte varjelee yksityiselämäänsä niin kovasti ja täällä kun joku "tietävä" siitä kertoo, ni mistäpä sen voi tietää onko se totta. Tuskinpa kukaan Antin kaveri yms. netin keskustelu palstalla alkaakaan levitteleen tietoja Antista.

    • Teemu

      Huhutaan että se oli aikoinaan vähän liian hyvä kaveri tämän stylisti rättikauppias Kuuselan kanssa.

      • ???

        on vallan hullantunut tähän Anttiin,kun joka aiheessa kyselee ja kommentoi.


      • Teemu
        ??? kirjoitti:

        on vallan hullantunut tähän Anttiin,kun joka aiheessa kyselee ja kommentoi.

        Teemu ei ole hullaantunut heittelen huulta kun tänne eksyin ja olen oikeasti sitä mieltä että Antti ei ole homo vaan pönttö.


      • A-fani
        Teemu kirjoitti:

        Teemu ei ole hullaantunut heittelen huulta kun tänne eksyin ja olen oikeasti sitä mieltä että Antti ei ole homo vaan pönttö.

        haluaisin tähän mielipiteeseen.


      • TEEMU
        A-fani kirjoitti:

        haluaisin tähän mielipiteeseen.

        Lue :En usko että Antti Tuisku on homo osasto.Antin jutut viittaa ,sekavaa vastaa sinä mihin nämä jutut viittaa Antti taitaa olla sekä neitsyt että poitsut ,koko ikänsä:


      • A-fani
        TEEMU kirjoitti:

        Lue :En usko että Antti Tuisku on homo osasto.Antin jutut viittaa ,sekavaa vastaa sinä mihin nämä jutut viittaa Antti taitaa olla sekä neitsyt että poitsut ,koko ikänsä:

        Mielipiteemme eivät kohtaa.Ei haittaa.Mun mielestä Antti on erittäin jees.


      • Micksu
        A-fani kirjoitti:

        Mielipiteemme eivät kohtaa.Ei haittaa.Mun mielestä Antti on erittäin jees.

        Kyllähän se antti seurustelee. Ja tietääkseni on jo pitemmän aikaa..


      • A-fani
        Micksu kirjoitti:

        Kyllähän se antti seurustelee. Ja tietääkseni on jo pitemmän aikaa..

        jos on löytänyt ittelleen mukavan kaverin.


      • at-88
        Micksu kirjoitti:

        Kyllähän se antti seurustelee. Ja tietääkseni on jo pitemmän aikaa..

        Antti ei seurustele kenekään kanssa. Ansku on sen kaveri.


      • dfhdafhdfh
        at-88 kirjoitti:

        Antti ei seurustele kenekään kanssa. Ansku on sen kaveri.

        Tuskin kukaan nyt ajattelikaan, että Antti seurustelisi NAISEN kanssa.....


      • antti_loveforever
        TEEMU kirjoitti:

        Lue :En usko että Antti Tuisku on homo osasto.Antin jutut viittaa ,sekavaa vastaa sinä mihin nämä jutut viittaa Antti taitaa olla sekä neitsyt että poitsut ,koko ikänsä:

        niii tai sitt oot ite , lue Kirja HENGITÄN äänessä Antti Tuisku nii ehkä sääkin alkaisit pikkuhiljaa valaistumaan etkä puhu sellasia mistä ett vielä tiiä mittään.....


    • Antin fani

      Antilla saattaa olla.mutta poikaystävää Antilla ei oo ku Antti ei oo mikää Homo.

      • buahahhaaa

        "Antti ei oo mikää Homo."

        Eikä Jari Sillanpääkään, heh.


      • Mikä sulla on?

        Just sun kaltaisten urpojen takia Antti antaa ymmärtää olevansa hetero, hän on nuori ihminen eikä (vielä)ole valmis ryhtymään homojen äänitorveksi.

        Olisitko vielä Tuisku-fani, jos hän olisi avoimesti suhteessa miehen kanssa? Olisiko levy-yhtiö valmis ottamaan riskin? ...Antti varmaan haluaa vielä uusiakin työsopimuksensa! Elämä ei ole oikeudenmukaista, mutta sinullakin on vastuu asioiden paremmaksi muuttamisen suhteen.


      • Maku äitisi suussa

        Lainataanpa vähän Hytöstä:
        http://www.iltalehti.fi/osastot/kolumnistit/200605124509232_ko.shtml

        Ensimmäisestä albumistaan lähtien Idols-tähti Antti Tuisku on halunnut näyttää ihmisille, mihin hän pystyy, ja Helsingin Ullanlinnassa siitä saatiin hyvä näyttö viikko sitten.

        Rovaniemellä kasvanut Antti Tuisku uskoo, että johdatus vie jokaista ihmistä sinne, minne hänen pitääkin mennä. Ja ensin Tuisku meni Seiskan mukaan tappelemaan Tarkk'ampujankadulle ja sitten ravintola Sea Horsen terassin lähelle Vuorimiehenpuistikkoon.

        Kun Tuisku on kertonut olevansa tasapainoisessa mielentilassa, hän on antanut luvan tehdä siitä rakkauselämäänsä koskevia johtopäätöksiä. Ja siitäkin voi tehdä joitain johtopäätöksiä, kun kaksi miestä tappelee humalassa keskellä yötä.

        Jo pitkään Tuisku on pannut merkille, että tunteiden myllertäessä hänen on ollut helppo kirjoittaa tekstejä. Mutta Ullanlinnassa öisen tappelun aikana Tuiskun luova panos jäi siihen, että Seiskan mukaan hän huusi tappelukaverilleen, ettei enää koskaan puhuisi tälle.


      • P.L.
        Maku äitisi suussa kirjoitti:

        Lainataanpa vähän Hytöstä:
        http://www.iltalehti.fi/osastot/kolumnistit/200605124509232_ko.shtml

        Ensimmäisestä albumistaan lähtien Idols-tähti Antti Tuisku on halunnut näyttää ihmisille, mihin hän pystyy, ja Helsingin Ullanlinnassa siitä saatiin hyvä näyttö viikko sitten.

        Rovaniemellä kasvanut Antti Tuisku uskoo, että johdatus vie jokaista ihmistä sinne, minne hänen pitääkin mennä. Ja ensin Tuisku meni Seiskan mukaan tappelemaan Tarkk'ampujankadulle ja sitten ravintola Sea Horsen terassin lähelle Vuorimiehenpuistikkoon.

        Kun Tuisku on kertonut olevansa tasapainoisessa mielentilassa, hän on antanut luvan tehdä siitä rakkauselämäänsä koskevia johtopäätöksiä. Ja siitäkin voi tehdä joitain johtopäätöksiä, kun kaksi miestä tappelee humalassa keskellä yötä.

        Jo pitkään Tuisku on pannut merkille, että tunteiden myllertäessä hänen on ollut helppo kirjoittaa tekstejä. Mutta Ullanlinnassa öisen tappelun aikana Tuiskun luova panos jäi siihen, että Seiskan mukaan hän huusi tappelukaverilleen, ettei enää koskaan puhuisi tälle.

        Se on kyllähauskaa,kun Seiskaa,Ilta-lehteä ym. juorulehtiä luetaan kun raamattua.Itse olen ainakin ottanut kavereitteni kanssa yhteen,ja suutuspäissäni huutanut kaikkea mahdollista mitä sylkisuuhun tuo."En halua olla sun kanssa enää missää tekemisissä,en halua nähdä sua enää koskaan,turha yrittää lepyttää mua" ym.


      • lehtien
        P.L. kirjoitti:

        Se on kyllähauskaa,kun Seiskaa,Ilta-lehteä ym. juorulehtiä luetaan kun raamattua.Itse olen ainakin ottanut kavereitteni kanssa yhteen,ja suutuspäissäni huutanut kaikkea mahdollista mitä sylkisuuhun tuo."En halua olla sun kanssa enää missää tekemisissä,en halua nähdä sua enää koskaan,turha yrittää lepyttää mua" ym.

        kirjoitukset vääriksi. Jäämme odottamaan.....


      • käy näin
        lehtien kirjoitti:

        kirjoitukset vääriksi. Jäämme odottamaan.....

        Jos Antti jonkun kanssa seurustelee, niin se henkilö on 100% varmuudella MIES. Jos Antti Tuisku ei ole homo niin sitten ei ole kukaan. Avatkaa silmänne ja katsokaa sitä neitiä. Täysi homo.


      • Maku äitisi suussa
        käy näin kirjoitti:

        Jos Antti jonkun kanssa seurustelee, niin se henkilö on 100% varmuudella MIES. Jos Antti Tuisku ei ole homo niin sitten ei ole kukaan. Avatkaa silmänne ja katsokaa sitä neitiä. Täysi homo.

        Oli himassaan huutanut jonkun toisen äijän kanssa, samaan tyyliin. Kannattaisi ehkä tosiaan availla niitä simmuja. Toki joskus jätkien kanssa tulee riitaa, mutta se on VÄHÄN erilaista. Tämmöinen "mä en puhu sulle enää koskaan"-osasto on selvääkin selvempää naismaisen g-miehen käytöstä. "Mä en puhu sulle enää koskaan" on tyypillinen repliikki minkä kuulee kun kaksi lapsellista "rakastavaista" riitelee keskenään jotain parisuhderiitaa. Totuus on kova, mutta ei kannata nyt aivan kauhean sinisilmäinen olla.


      • HYVÄ ANTTI!
        Maku äitisi suussa kirjoitti:

        Oli himassaan huutanut jonkun toisen äijän kanssa, samaan tyyliin. Kannattaisi ehkä tosiaan availla niitä simmuja. Toki joskus jätkien kanssa tulee riitaa, mutta se on VÄHÄN erilaista. Tämmöinen "mä en puhu sulle enää koskaan"-osasto on selvääkin selvempää naismaisen g-miehen käytöstä. "Mä en puhu sulle enää koskaan" on tyypillinen repliikki minkä kuulee kun kaksi lapsellista "rakastavaista" riitelee keskenään jotain parisuhderiitaa. Totuus on kova, mutta ei kannata nyt aivan kauhean sinisilmäinen olla.

        keskustelevat ja pohtivat täällä kuumeisesti Antin seksuaalista suuntautumista.Voi teitä!Ikää kun tulee lisää,niin toivottavasti järkeä ja suvaitsevaisuutta myös.On se vaan niin mielenkiintoinen pakkaus tuo ANTTI,että juttua riittää vaikka poika on pitkällä keikkatauolla,takemässä syksyllä ilmestyvää levyä.Mahtavaa!


      • Top vai bottom
        HYVÄ ANTTI! kirjoitti:

        keskustelevat ja pohtivat täällä kuumeisesti Antin seksuaalista suuntautumista.Voi teitä!Ikää kun tulee lisää,niin toivottavasti järkeä ja suvaitsevaisuutta myös.On se vaan niin mielenkiintoinen pakkaus tuo ANTTI,että juttua riittää vaikka poika on pitkällä keikkatauolla,takemässä syksyllä ilmestyvää levyä.Mahtavaa!

        nyt enää on? Kerro nyt meillekin.

        On se todella mielenkiintoinen. Toisten mielestä mielenkiintoisia ovat limanuljaskatkin......joidenkin mielestä A*****.

        Revi siitä! Ja anna meidän olla kiinnostuneita, vai onko se jotenkin sinulta pois?


      • HYVÄ ANTTI!
        Top vai bottom kirjoitti:

        nyt enää on? Kerro nyt meillekin.

        On se todella mielenkiintoinen. Toisten mielestä mielenkiintoisia ovat limanuljaskatkin......joidenkin mielestä A*****.

        Revi siitä! Ja anna meidän olla kiinnostuneita, vai onko se jotenkin sinulta pois?

        Ymmärrän toki kiinnostuksenne,pidän itsekin Antista.Naurattaa vaan kun niin tosissaan täällä jonkun kälyisten juorulehtien perusteella vedetään johtopäätöksiä.No,jatkakaa keskustelua,pohtimista,väittelyä ym.siinä menee yöt ja päivät rattoisasti,eikä tarvi keskittyä omaan surkeaan olemattomaan elämään.


    • Antti on maailman söpöin ih...

      Antti Tuisku ei ole homo joten hänellä ei ole poikaystävää vaan tyttöystävä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Menikö kaaliin!!!!!!!!!!!!!!!!???????????????saatana antti on ihana lutun poika

      • ninde87

        ei antti oo ainoastaan homo vaan hän on myös skitsofreenikko.


      • anttifani<3
        ninde87 kirjoitti:

        ei antti oo ainoastaan homo vaan hän on myös skitsofreenikko.

        Mitä väliä sillä on onko Antti homo vai ei?!?!? Jokataupauksessa Antti on paras laulaja IKINÄ!!!


      • Antti fani <3
        ninde87 kirjoitti:

        ei antti oo ainoastaan homo vaan hän on myös skitsofreenikko.

        tsot tsot,äläpäs hauku anttia.

        Antti on paras!! Tosi ihana ja ihqu!!


    • Antti fani <3

      ei oo.

      Ei niin oo,ainakaan missään koskaan lukenut. Eli Antilla ei ole poikaystävää. Mun mielestä,Antti ei seurustele ollenkaan kenenkään kanssa. :-)

      • anttifani84

        homo on, mutta katos kaikki sinkutjulkkismiehet leimataan heti homoiksi.1


      • ihan sama mulle

        Ei tietenkään oo lukenut, koska media ei saa kirjoittaa, että jollain on suhde samaa sukupuolta olevan kanssa, ellei henkilö itse ole julkisesti kertonut olevansa homo/lesbo/bi.


    • yks monista

      Minulla on treffit hänen kanssaan.

      • fani xy

        Onhan tälläkin hetkellä "pikku-Midinetti" ompelemassa Antin esiintymisasua ja missä arvatkaa? Lue päiväkirjaa!
        Kateelliset tyypit yrittävät mustamaalata artistia, kateus on muuten yleistä taiteilijapiireissä, kuten työelämässäkin. Toinen kysymys onkin, mitä hyötyä kdehtimisesta on sillä kateen kota ei kasva.


      • pikkunen pampula

        juu no sitte mullaki on treffit Barak Obaman kanssa ;D


    • !! ??

      Samaa mieltä. Lukekaa hyvät kaverit Salakarin kirjoittamaa kirjaa, Hengitän Antti T, siinähän vilisee tyttöjä kun muurahaisia artistin elämässä. Voi, voi Antti muistaako olla varovainen??

      • shfsadfdh

        Joo, joo.... tyttöjä mun asshole. Onkohan juntannut niitä? En usko, ennen kuin joku tulee julkisuuteen pantuaan Antin kanssa.


    • antilla ei poikakaverin suhtee käyny nii hyvä mäihä kuin big brotherin saulilla

    • antti_tuiskulove

      Okei eli ekakski jos antti on homo nii entäs sitten. se on sen oma asia eikä kenenkään muun. ei meidän tarvitse siitä mennä valittamaan , ei sen pitäis ketään häiritä. ja jos häiritsee nii hypätköön kaivoon!! ja luulen kylläkin ettei kenenkään fanin fanitus riipu antin seksuaalisesta suuntautumisesta ( TOIVOTTAVASTI AINAKAAN). ja niille jotka mollaa ja haukkuu homoja nii sehän on ihan sama asia ku homo haukkuis heteroa , me kaikki ollaan erilaisia jotku on homoja jotku lesboja , bi tai heteroja ei sillä oo mitään vaikutusta sen ihmisen työhön tai luonteeseen ja niinku anttikin on haastatteluissa sanonut että mitäpä se sen työhön kuuluu .oon ihan varma että Antti tulee sitten joskus olemaan yhtä onnelinen homo tai hetero suhteessa sen se päättä itse.

      • näin tää vain on

        Antti ei ole homo ja olisi jo aika lopettaa tälläiset puheet. Ei ole mukavaa kenellekään että syyttä nimitellään homoksi, kun asia ei näin ole. Koittakaa kateelliset nyt vain hyväksyä tämä tosiasia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      147
      10722
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3043
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      206
      2859
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2137
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1888
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1709
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1656
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1597
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1543
    10. 83
      1496
    Aihe