Mikä ihmeen tarve miehillä (tai miksei naisillakin) on pitää yhteyttä exiinsä? Tarkoitan tässä korkeintaan pari vuotta kestäneitä lapsettomia suhteita, jossa osapuolilla on omat ystäväpiirit.
Miksi tarve pitää yhteyttä exiin
38
8838
Vastaukset
- beo
Jos suhde on kestänyt parisen vuotta eikä ole liitosta lapsia niin miksi exä roikkuu entisessään.
Tapaus: ex-nainen ilmoittaa että mies on velvollinen auttamaan häntä tarvittaessa. Uuden naisen kuullen. Miksi olisi, mitä velvollisuuksia ex-naista kohtaan voi olla ?
Kun parisuhde on loppu niin eikö olisi tervettä pitää ainakin jonkin verran etäisyyttä exään.- beo
yleensä nainen ? Pari tapausta joita on nähty on juuri naispuolisia.
Miehen exä hilasi bebansa baarissa samaan pöytään ja alkoi muistella menneitä. Härregud, meinas mennä pasmat sekaisin.
Tää exä oli itse häipynyt suhteesta ja kuitenkin soitteli miehelle; kertoi sitten miehelle tehneensä virheen kun lähti uuden miehen matkaan. Olisi halunnut takaisin.
Jo on otsaa; keskusteltiin miehen kanssa tästä - exä on historiaa. Onneksi ei enää tule väkisin seuraamme. - ...
beo kirjoitti:
yleensä nainen ? Pari tapausta joita on nähty on juuri naispuolisia.
Miehen exä hilasi bebansa baarissa samaan pöytään ja alkoi muistella menneitä. Härregud, meinas mennä pasmat sekaisin.
Tää exä oli itse häipynyt suhteesta ja kuitenkin soitteli miehelle; kertoi sitten miehelle tehneensä virheen kun lähti uuden miehen matkaan. Olisi halunnut takaisin.
Jo on otsaa; keskusteltiin miehen kanssa tästä - exä on historiaa. Onneksi ei enää tule väkisin seuraamme.Kyllä.
Lisäksi nämä roikkujanaiset eivät edes oikeasti halua suhdetta uusiksi, kunhan nyt itsekkyyttään haluavat tuhota miehen uuden suhteen ja aiheuttaa mahdolliselle omalle uudelle miehelleen surua. - beo
... kirjoitti:
Kyllä.
Lisäksi nämä roikkujanaiset eivät edes oikeasti halua suhdetta uusiksi, kunhan nyt itsekkyyttään haluavat tuhota miehen uuden suhteen ja aiheuttaa mahdolliselle omalle uudelle miehelleen surua.... ovat kai yleisemepi laji kuin roikkujamiehet.
Jos kerran suhde menee pieleen niin miksi pitää olla exän hyvä ystävä ? Eikös ne suhteessa tulleet ongelmat ole olemassa ? Vai miten ne yht´äkkiä katoavat... Ristiriitaista mun mielestä.
Mielestäni exien tavatessa sattumalta toisensa nykyisten ollessa läsnä, pitäisi miettiä mitä suustaan päästää ja mistä puhuu. Kohteliaisuus kuuluu asiaan niin että ei ohi mennä tervehtimättä.
Kommentoikaa roikkujat mistä te puhutte suhteen loppumisen jälkeen kun ette voineet sauhteessa olla ? - noin.
beo kirjoitti:
... ovat kai yleisemepi laji kuin roikkujamiehet.
Jos kerran suhde menee pieleen niin miksi pitää olla exän hyvä ystävä ? Eikös ne suhteessa tulleet ongelmat ole olemassa ? Vai miten ne yht´äkkiä katoavat... Ristiriitaista mun mielestä.
Mielestäni exien tavatessa sattumalta toisensa nykyisten ollessa läsnä, pitäisi miettiä mitä suustaan päästää ja mistä puhuu. Kohteliaisuus kuuluu asiaan niin että ei ohi mennä tervehtimättä.
Kommentoikaa roikkujat mistä te puhutte suhteen loppumisen jälkeen kun ette voineet sauhteessa olla ?Monilla on toisenkinlaisia kokemuksia.
- ...
noin. kirjoitti:
Monilla on toisenkinlaisia kokemuksia.
Tais olla ketjun ensimmäinen roikkujanainen kun ilmoittautui :D
- beo
noin. kirjoitti:
Monilla on toisenkinlaisia kokemuksia.
miehen exä on tämmönen roikkuja, heillä meni pitkään huonosti. Exä lähti riidellen ja uhoten ja nyt on monesti aiheuttanut ikäviä tilanteita.
Ei auta vaikka puhuttu on; jatkaa riitaa kun näkee minut tai miehen tai meidät yhdessä.
Kumma kotka, itse teki valintansa ja nyt on tyytymätön.
Siksi otan tähän triidiin osaa (enemmän kuin muihin yhteensä)....
Ikävä nainen se exä. - beo
... kirjoitti:
Tais olla ketjun ensimmäinen roikkujanainen kun ilmoittautui :D
oli tuolla toinenkin :P
joka riemuitsi siitä että ex-mies kohtelee häntä kuin olisivat vielä yhdessä.
:ärsyyntyy entisestään:
- Mies metsistä
Olen miettinyt ihan samaa. Sitten yritetään vielä teettää kaiken maailman palveluksia exillään. Täysin järjesvastastaista toimintaa mielestäni. Itseäni ei voisi vähempää kiinnostaa mitä exani hommailevat tai olla heihin yhteydessä.
Kai se vanha suola janottaa, kun tullaankin karvan mustasukkaiseksi kun toisella onkin toinen. - Kolli Kellinen
Rakkaallani on tapana alkaa innoissaan jutella ja vaihtaa kuulumisia exiensä kanssa aina kun sattumalta tapaamme heitä baarissa, kadulla tai metrossa. Joskus hän on jopa kutsunut exänsä kansamme samaan pöytään ja tarjonnut kaljan. Minulle tulee vaivautunut olo sellaisesta ja olen kertonut näistä tuntemuksistani, mutta rakkaani on sitä mieltä että jos kerran joskus on ollut jotain romanssinpoikasta, olisi luonnotonta käyttäytyä kuin ei tuntisikaan. Ehkä näin, mutta minulle riittää kun moikkaan neutraalin kohteliaasti, jos satun törmäämään johonkin exääni.
- SimStim
tarvetta.
- Ohi on ohi
Ei mitään tarvetta, jos suhde on todellakin kokonaan ohi. Kavereita on muitakin kuin exät! Ehkä joillain on tarve pitää exät varalla, jos jotain tapahtuukin, niin ei jääkään yksin? En ymmärrä tuollaista.
- naisihminen vastaa
Ei ole tarvetta pitää yhteyttä, mutta väkisin tulee nähtyä sitä joka kuuluu samaan kaveriporukkaan. En kuitenkaan kahvittele, soittele, tai pyydä palveluksia, eikä ole mitään intoa alkaa mitään uusiksi.
- ikuiset ystävät
pitänyt ex-mieheen yhteyttä ja aina huomaan että hän kohtelee minua edelleen kun oltas yhdessä!Vaikka olenkin ollut vaan ystävä ja eihän uuden naisen siitä tarvii loukkaantua sillä oli hän ystävä myös kun olin aviossa ex-miehen kanssa.Eli olemme vain ystäviä!
Kysytäänpäs näin päin: Miksi ihminen, joka joskus on ollut läheisin ihmissuhteenne, muuttuu niin etäiseksi, ettei edes kaveruus voi onnistua?
Voivathan ihmiset tulla juttuun keskenään, vaikkei varsinaisesta parisuhteesta oliskikaan tullut mitään. Vai seurusteletteko te kaikki sellaisen kanssa, josta ei ystäväksi olekaan? Mikä se teidän kumppaninne rooli elämässänne on ollut? Seksuaalisen tarpeiden tyydyttäjä ja vuokran jakaja?
Uskotteko te ylipäätään miehen ja naisen väliseen platoniseen ystävyyteen? Ettepä tietenkään...- beo
mutta erotessa tunteet on vahvasti pinnalla. Monesti kannattaa ottaa etäisyyttä jotta saa "voi elää eteenpäin".
Ystävyys miehen ja naisen välillä platonisena on mahdollista; mutta kuinka helppoa on olla oikeesti ystävä ihmisen kanssa jota kohtaan on ollut kiihkeitä tunteita.
Sen roikkuvan naisexän käyttäytymisestä sanoisin ettei käytöksensä ollut kovin korrektia. Vaikuttaa minusta että parin joutuessa tilanteeseen jossa leiskuu tunteet ja päädytään eroon, on kuitenkin vaikeaa olla hyviä ystäviä heti, vaan tarvitaan aikaa ja oman elämän rakentamista.
Roikkuja saattaa olla se joka ei itse tiedä mitä haluaa tai noh, ei nyt oikeen irtoo tästä näppiksestä.
:huokaa: - beo
Ja, olis aika mukavaa istua iltaa. Siin olis sun kaks exää, nyt hyviä ystäviä Sinulle ja tietty Sinun nykyinen daamisi.
Ja paikalla tietysti nykyisen donnasi kolme exää. Hehän rakastivat ja rakastavat tätä naista.
Tietysti ollis grillaamassa naapurin Reiska jolla on nykyinen Tiina messissä ja Tiinan exä Matti ja MAsan nykyinen ja entinen.
Sit kun tulee ryppy rakkauteen niin voihan Matti ihastua Sun exään ja Masan nykyinen josta tulis exä vois tulla seuraavalla kerralla nykyisensä kanssa saunomaan.
jokejokejoke - ja naisen
väliseen platoniseen ystävyyteen, mutta en usko, että läheinen ystävyyssuhde nimenomaan exään olisi aiheuttamatta ongelmia nykyisessä suhteessa. Siinä suhteessa on kuitenkin ollut niin paljon muutakin kuin pelkkää ystävyyttä. Miksi sitten erota siitä entisestä, jos kerran vielä haluaa pitää aktiivisesti yhteyttä?
Suurin osa ihmisistä haluaa "oman kullan" ja siihen kuvioon ei mahdu ex-rakkaat. Minä en ainakaan huolisi miestä, joka haluaisi hengailla exänsä kanssa ns. ystävämielessä. - beo
ja naisen kirjoitti:
väliseen platoniseen ystävyyteen, mutta en usko, että läheinen ystävyyssuhde nimenomaan exään olisi aiheuttamatta ongelmia nykyisessä suhteessa. Siinä suhteessa on kuitenkin ollut niin paljon muutakin kuin pelkkää ystävyyttä. Miksi sitten erota siitä entisestä, jos kerran vielä haluaa pitää aktiivisesti yhteyttä?
Suurin osa ihmisistä haluaa "oman kullan" ja siihen kuvioon ei mahdu ex-rakkaat. Minä en ainakaan huolisi miestä, joka haluaisi hengailla exänsä kanssa ns. ystävämielessä."Suurin osa ihmisistä haluaa "oman kullan" ja siihen kuvioon ei mahdu ex-rakkaat. Minä en ainakaan huolisi miestä, joka haluaisi hengailla exänsä kanssa ns. ystävämielessä."
Sul on mun mieli. Riittä että hymyillään kun tavataan ja tervehditään. Yllä joku sanoi että ex mies kohtelee kuin he vielä olisivat yhdessä. On outoa, kyllä sen miehen nykyinen saa huonoa kohtelua osakseen.
Useampi exän kanssa kaveeraava näytti olevan nainen. Mistäköhän johtuu ? - .....
beo kirjoitti:
"Suurin osa ihmisistä haluaa "oman kullan" ja siihen kuvioon ei mahdu ex-rakkaat. Minä en ainakaan huolisi miestä, joka haluaisi hengailla exänsä kanssa ns. ystävämielessä."
Sul on mun mieli. Riittä että hymyillään kun tavataan ja tervehditään. Yllä joku sanoi että ex mies kohtelee kuin he vielä olisivat yhdessä. On outoa, kyllä sen miehen nykyinen saa huonoa kohtelua osakseen.
Useampi exän kanssa kaveeraava näytti olevan nainen. Mistäköhän johtuu ?Eikös yleensä silloin se toinen osapuoli kaveerajista ole mies? :P
- INA
Jos suhde päättyy tylysti jättämiseen ja toinen olsi halunnut jatkaa, on aika helkatin vaikeaa olla enää ystävä sille jättäjälle. Ja jos suhteessa loppuvaiheessa on muutakin skismaa, esim. luottamuspulaa tmv., niin soppa senkun sakenee.
En ymmärrä tuota ajatusmallia, että rakkaus jotenkin automaattisesti muuttuu ystävyydeksi. Ei todellakaan. Ja muutenkin jätetyn kannalta on helpompaa jatkaa elämää, kun jäädyttää pitemmäksi aikaa yhteydet jättäjään. Muutenhan ei sydän-parka parane ikinä, jos ukko aina on nenän edessä tepastelemassa tyytyväisenä omaan elämäänsä ja selittelee uusia naisjuttujaan. Suolaa vaan haavoihin...
Joku nyt varmaan alkaa saivarrella että rakkaussuhteessa olevat ovat myös ystäviä. Toki näin onkin, mutta muuttuvathan ystävyyssuhteetkin! Ainakin itselleni on käynyt niin että ystävä ei olekaan ollut luottamuksen arvoinen. Joten erotilanne muuttaa asiat.
Harvoinpa suhde päättyy niin, että molemmat yhteisellä päätöksellä sopivat, että kumpaakaan ei enää kiinnosta. Melkein aina toiselle jää enemmän tunteita.
Luin erään psykologin haastattelun (en muista lehteä...) jostain, että jätetylle on parempi kun ei väkipakolla ala kaveeramaan jättäjän kanssa. Itse en ainakaan kaipaa niitä mul***ja, joista pahimmat traumat jääneet. Joten paskaakos minä alan mielenterveyttäni uhraamaan.
Olen myös säilyttänyt välini pariin eksään ja heidän kanssaan homma toimii ok. Johtuu varmaan siitä, että eroon ei liittynyt mitään suurempia selkkauksia. Mutta jos suhteessa on ollut Suuria Tunteita, en usko että rakkaus tavallaan koskaan kuolee. Ainakaan sitä ihannekuvaa (=ihmistä) kohtaan, joka oli suhteen alussa. - Näin on !
INA kirjoitti:
Jos suhde päättyy tylysti jättämiseen ja toinen olsi halunnut jatkaa, on aika helkatin vaikeaa olla enää ystävä sille jättäjälle. Ja jos suhteessa loppuvaiheessa on muutakin skismaa, esim. luottamuspulaa tmv., niin soppa senkun sakenee.
En ymmärrä tuota ajatusmallia, että rakkaus jotenkin automaattisesti muuttuu ystävyydeksi. Ei todellakaan. Ja muutenkin jätetyn kannalta on helpompaa jatkaa elämää, kun jäädyttää pitemmäksi aikaa yhteydet jättäjään. Muutenhan ei sydän-parka parane ikinä, jos ukko aina on nenän edessä tepastelemassa tyytyväisenä omaan elämäänsä ja selittelee uusia naisjuttujaan. Suolaa vaan haavoihin...
Joku nyt varmaan alkaa saivarrella että rakkaussuhteessa olevat ovat myös ystäviä. Toki näin onkin, mutta muuttuvathan ystävyyssuhteetkin! Ainakin itselleni on käynyt niin että ystävä ei olekaan ollut luottamuksen arvoinen. Joten erotilanne muuttaa asiat.
Harvoinpa suhde päättyy niin, että molemmat yhteisellä päätöksellä sopivat, että kumpaakaan ei enää kiinnosta. Melkein aina toiselle jää enemmän tunteita.
Luin erään psykologin haastattelun (en muista lehteä...) jostain, että jätetylle on parempi kun ei väkipakolla ala kaveeramaan jättäjän kanssa. Itse en ainakaan kaipaa niitä mul***ja, joista pahimmat traumat jääneet. Joten paskaakos minä alan mielenterveyttäni uhraamaan.
Olen myös säilyttänyt välini pariin eksään ja heidän kanssaan homma toimii ok. Johtuu varmaan siitä, että eroon ei liittynyt mitään suurempia selkkauksia. Mutta jos suhteessa on ollut Suuria Tunteita, en usko että rakkaus tavallaan koskaan kuolee. Ainakaan sitä ihannekuvaa (=ihmistä) kohtaan, joka oli suhteen alussa.Sama mielessä minulla, miksi ihmiset otaksuvat että rakkaussuhde muuttuu automaattisesti päätyttyään kaveruudeksi.
Itse ainakin tahdon panostaa suhteeseen kaiken mitä minulla on, niin tulee siitä toisesta aika paskamaku, kun toinen toteaa että ei tää toimi mutta ollaan kavereita.
Itse en ole pitänyt ex-naisiin mitään yhteyttä.
- Airami
Olen nainen ja ihmettelen päinvastaista: miten joku voi suhtautua exään kuin tuntemattomaan ihmiseen?
Se on ymmärrettävää, jos toista on loukattu pahasti pettämällä, lyömällä tms., mutta jos on erottu kavereina, niin totta kai pysytään kavereina!
Minulla on 3 exää pitkistä suhteista. Suhteet ovat päättyneet 1996, 2003 ja viimeisin pari kk sitten. Keskimmäisen kanssa yhteydenpito päättyi, kun hän meni naimisiin. Kahden muun kanssa pidän yhteyttä edelleen.
Miksi? Nämä miehet tuntevat minut paremmin kuin oma perheeni. Heille olen kertonut aikanaan kaikki sellaisetkin asiat, mitä perheelle, ystäville en kerro. Tavallaan pistänyt itseni kokonaan peliin.
Yhdenkään exän kanssa en ole harrastanut seksiä eron jälkeen. Emmekä ole tapailleen toisen kotona tms. paikoissa, vaan aina ihmisten ilmoilla kaupungilla. Halattu ollaan tapaamisten lopussa.- Airami
Lisättäköön vielä, että en minäkään tietysti mihinkään merkityksettömiin virityksiin ole jälkeen päin pidellyt yhteyttä...
- hupakko
Ero kannattaa hoitaa kivuttomasti alta eikä jäädä haikailemaan menneitä. Joissakin tapauksissa suhde voi jatkua ystävinä mutta mulle sitä ei ole tapahtunut. Hymyillään ja jutellaan kun tavataan, siinä se.
- ---------
Pidän kyllä yhteyttä yhteen exääni, mutta meillä onkin takana 10 vuoden suhde ja yhteinen lapsi. Ei tulisi mieleenkään pitää yllä välejä kaikkiin muutaman kuukauden tuttavuuksiin.
Jos joku niin tekee, niin kai se on sitä "pahan päivän varalle säästämistä". Jos vaikka vielä joskus alkaa tekeen mieli... - ...
että miksi naiset aina pitävät yhteyttä exiinsä. Itse en pidä, se on kunniakysymys minulle, etten säälittävästi lähetä mitään puolivonkausviestejä exille, tai mitään muutakaan. Mutta aina, kun tapaa uuden naisen, niin törmää samaan ongelmaan: nainen pitää yhteyttä exiin monen vuoden takaa. Häpeäisitte naiset!
- kökkis
Erosin vuonna 2002 lähes viiden vuoden pituisesta suhteesta ja vuodesta 2003 olen seurustellut uuden miehen kanssa. Suhde oli lapseton ja erilliset ystävätkin. Ikää oli tuona aikana 15-19 ja nykyään olen 23v. Totta helvetissä exäni on rakas ihminen edelleen! Enemmän ihmettelen sitä, miten monet voivat kumittaa entisen elämänsä ja kumppaninsa täysin "tapahtumattomaksi".
Soittelemme molemmat silloin tällöin, vaikka molemmat meistä seurustelevat. Uskon, että edes nykyinen mieheni ei tunne minua vielä yhtä hyvin kuin exäni. Kumppanini on paras ystäväni (ehdoton edellytys suhteelle), enkä vanhoja ystäviäkään hylkää noin vaan... Miksi pitäisi? Monet tuomitsevat yhetydenpitomme ja mielestäni se on käsittämätöntä.
Kertokaa te, miksi se ei ole hyväksyttävää? Mun mielestä on kummallisempaa, jos ihminen ei ole sujut menneisyytensä kanssa.- Kolli Kellinen
Vielä tärkeämpää kuin olla sujut menneisyytensä kanssa on olla sujut nykyisyytensä kanssa. Tässä hetkessähän me eletään ja tästä eteenpäin, eikös niin?
Jos nykyinen kumppanisi hyväksyy yhteydenpitosi, niin kaipa se sitten on OK. Mielestäni kuitenkin sen nykyisen kumppanisi pitäisi olla sinulle se kaikkein tärkein ihminen johon luotat eniten ja joka tuntee sinut parhaiten. Mikäli roikut exässäsi ja uskoudut hänelle (eli käytät häntä joissakin asioissa käytännössä kuin omaa rakasta), ei nykyinen kumppanisi koskaan voikaan tuntea sinua ja muodostaa kanssasi keskinäiseen luottamukseen perustuvaa suhdetta. - kökkis
Kolli Kellinen kirjoitti:
Vielä tärkeämpää kuin olla sujut menneisyytensä kanssa on olla sujut nykyisyytensä kanssa. Tässä hetkessähän me eletään ja tästä eteenpäin, eikös niin?
Jos nykyinen kumppanisi hyväksyy yhteydenpitosi, niin kaipa se sitten on OK. Mielestäni kuitenkin sen nykyisen kumppanisi pitäisi olla sinulle se kaikkein tärkein ihminen johon luotat eniten ja joka tuntee sinut parhaiten. Mikäli roikut exässäsi ja uskoudut hänelle (eli käytät häntä joissakin asioissa käytännössä kuin omaa rakasta), ei nykyinen kumppanisi koskaan voikaan tuntea sinua ja muodostaa kanssasi keskinäiseen luottamukseen perustuvaa suhdetta.onhan tuo noinkin.. mutta jos/kun nykyinen ei sietäisi mun jotain toista ystävää (kuten tällä hetkellä on asian laita), en voisi naispuolistakaan ystävääni jättää siksi.
Pointti on siinä, että jos pelataan avoimin kortein eikä ole mitään salattavaa, niin yleensä kumppanit suhteen alussa sopeutuvat toisen tapoihin, ystäviin ja tässä tapauksessa myös exään.. Tuntuu todella luonnottomalta edes puhua "exästä", koska koen suhteemme olleen arvokkaampi, kuin tuo hieman halventavalta kuulostava nimitys.
Itse tein eropäätöksen aikoinani, enkä ole katunut. Parempi olla näin. En kuitenkaan haluaisi eläämä ilman häntäkään. Sen verran tärkeä ystävä on kyseessä.
Siinä vaiheessa kun nyksä alkaa sanelemaan kenen kanssa saan olla yhteyksissä, voin saman tien ruveta katselemaan uutta asuntoa. - ......
kökkis kirjoitti:
onhan tuo noinkin.. mutta jos/kun nykyinen ei sietäisi mun jotain toista ystävää (kuten tällä hetkellä on asian laita), en voisi naispuolistakaan ystävääni jättää siksi.
Pointti on siinä, että jos pelataan avoimin kortein eikä ole mitään salattavaa, niin yleensä kumppanit suhteen alussa sopeutuvat toisen tapoihin, ystäviin ja tässä tapauksessa myös exään.. Tuntuu todella luonnottomalta edes puhua "exästä", koska koen suhteemme olleen arvokkaampi, kuin tuo hieman halventavalta kuulostava nimitys.
Itse tein eropäätöksen aikoinani, enkä ole katunut. Parempi olla näin. En kuitenkaan haluaisi eläämä ilman häntäkään. Sen verran tärkeä ystävä on kyseessä.
Siinä vaiheessa kun nyksä alkaa sanelemaan kenen kanssa saan olla yhteyksissä, voin saman tien ruveta katselemaan uutta asuntoa....toisen huomioiminen, halu olla turhaan satuttamasta. Minulle tärkeintä oli se, ettei exän kanssa muistella pahalla ja suhtaudutaan normaalisti toisiimme. Mutta ei minulle ole mikään henkireikä että pitäisi kyläillä ja olla kuin ystävät. Kun tuosta nykyisen kanssa keskusteltiin, niin kyllä hän myönsi, että jos liikaa kaveeraisin exäni kanssa niin tulisi hänelle kummallinen olo. Miksi siis hänen mieltään pahoittaa, kyllä minä pärjään ilman exän näkemistä.
Ja mitä taas tulee tuohon mikä on hyväksyttyä tai ei. Onko sillä nyt edes väliä? Jos joku ei halua olla exänsä kanssa tekemisissä niin pitäisikö hänet pakottaa siihen? Ei siinä minusta mitään sen kummallisempaa kuin jos jotkut exät haluavat nähdä tiheästi toisiaan. Mutta se olisi hyvä, ettei asiaan suhtauduta minäminäminä-pohjalta ja osataan ymmärtää, että ihmisiä löytyy moneen lähtöön ja joitakin se voi loukata.
- ex-rouva
Olin mieheni kanssa teinivuosista 35-vuotiaaksi, 20 v. Olimme lapsettomia. Erosimme kun rakkaus pikkuhiljaa muuttui pelkäksi ystävyydeksi.
Nyt molemmat seurustelemme, mutta ystävyys ei siitä ole muuttunut. Käymme syömässä, kyläilemässä ja jopa kerran lomalla yhdessä.
Ja huom!! Uudet kumppanit hyväksyy tämän. Ovat alusta asti tienneet, että liittomme loppui seksin puutteeseen, joten sellaista "vaaraa" ei ole.
Tiedän olevani etuoikeutettu, kun entinen ja nykyinen hyväksyy tilanteen. Ovat molemmat rakkaita minulle, mutta niin eri tavalla. Tiedän myös, että moni ei tätä järjestelyä ymmärrä tai hyväksy, mutta sillä en aio itseäni stressata ;) Se loppu niin se on loppu.....that's it.
- orange-x
Miehet kaukaa menneisyydestä jotka tietävät nykyisen tilanteeni; avoliitto, lapsi, yhteinen koti yms. Tekstareita, soittoja, lähdetkö kahville, olisi kiva nähdä... Tyyppejä, jotka olen jo aikaa sitten unohtanut - kertakaikkiaan sulkenut muistojen arkkuun.
Ja sitten, vuosien päästäkin otetaan koodia. Useimmiten menee hetki ennenkuin edes tajuan kuka tuo tai tuo oli... En tajua. Ja kun ystävällisesti selittää että nyt ei oikein käy, otetaan se usein loukkauksena, joka on vähintään naurettavaa.
Olenkin ottanut tavakseni sanoa olevani onnellisesti raskaana, ja siihen loppuvat yhteydenotot. Hyvä kikka muuten, suosittelen kaikille naisille joita exät vielä piirittää.
Ehkä miehillä ja varmaan naisillakin tulee hetkiä kun päälle iskee nostalginen hetki, nousee vanhat tunteet pintaan ja koitetaan kepillä jäätä olisiko se sittenkin vielä mahdollista. Ihan inhimmillistä joskin kiusallista useimmiten. Ne ajat jolloin elin vielä sinkkuna, iloiset opiskeluajat kaikkine suhdesotkuineen on kaukana takanapäin ja sinne saavat puolestani jäädäkin.- heh
mahtaa ollakin aika arsenaali niitä miehiä kun soittelee?
- orange-x
heh kirjoitti:
mahtaa ollakin aika arsenaali niitä miehiä kun soittelee?
Sun takiahan mä ton kirjotinkin. Ja se arsenaali on suurempi kun sulla ÄO.
Mietipä sitä. - heh
orange-x kirjoitti:
Sun takiahan mä ton kirjotinkin. Ja se arsenaali on suurempi kun sulla ÄO.
Mietipä sitä.no jopas, on niitä soittelijoita sitten tosiaan vielä enemmän kuin ajattelin. Onko sulla puhelinpalvelu, "toiveita otetaan vastaan"?
- !!!
Itselläni kävi niin, että exä pyöritteli muitakin naisia ja minä en moista peliä alkanut kattomaan. Pakkasin kimpsut ja kampsut ja häippäsin. Sitten tuli miehelle kauhea hätä, että mihin sä kultsi nyt oot lähteny! Todellisuudessa luulen, että mies kuvitteli, ettei minulla olisi voimavaroja suhteesta lähteä ja hän saisi pitää kaikki naikkosensa.
Sitten alkoi vuosia kestänyt viestittely hänen puoleltaan. Aina kun meni huonommin uuden naisen kanssa, niin piti ottaa minuun yhteyttä. Itse olin tehnyt elämäni parhaimman ratkaisun jättämällä moisen miehen, joten minun oli sitten helppo pysyä hyvin neutraalina. Yritin kauan jo tehdä selväksi, että hänen olisi katsottava eteenpäin, eikä menneisyyteen. Sitten kun ei tuntunut mikään auttavan vuosien myötä, aloin vittumaiseksi (ei kuulu tapoihini) ja nyt on se peli saatu päätökseen! Toivottavasti.
Luulen, että tuollainen ihmeellinen yksipuolinen roikkuminen on merkki siitä, että ei osaa käsitella suhteitaan loppuun ja pistää pistettä. Elättelee heikkoina hetkinä toiveita menneestä ja aina pitää olla "vara-naisia", jos sattuu menemään tyttökaverin kanssa huonosti. Huono itsetunto. Piste.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943722
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli453114Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.962702Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572410- 612378
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172337- 1252315
Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212264Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212203- 642070