Paljonko multa maksaa eripuolilla Suomea perille kuljetettuna? Esim. 5 tai 10 kuutiota multaa ja kohtuullinen etäisyys, alle 20-30km.
Vastaukset 8
- maksaa
9,5 euroa per kuutio kotiin tuotuna sisältäen alvin. Todella hyvää mustaa multaa, valmiiksi seulottua.
Yleisesti ottaen täällä pohjanmaalla on hinnat 12-15 euroa per kuutio.- multasorminen emäntä
Täällä Salon seudullakin hinnat noin 12-15 € / kuutio kotiin toimitettuna. Iso osa "mullan" toimittajista tosin myy savea tai muuta epäkelvollista tavaraa... Tarkkana saa olla.
- hinta
Alle 20 km toimitusmatka:
15 m3 220,00 €,
30 m3 420,00 €. - Johtoluku 2-4 ?
ja laatu ratkaisee. Tutki tarkkaan mitä ostat! Useimmat myyvät pelloiltansa kuorittua pintamaata multana. Kysy onko multa tutkittua ja koska, muuten saat savea ja ikuiset rikkaruohot...
- utu
Mikkelissä 10 kuutiota, 15 km matkaa, 186 € Vapon multaa, kuorike 210 €
toimitusmaksun osuus on 53 €
- multaa
Meillä Kouvolan suunnassa Vapon multa, lannoitettu ja kalkittu, kotiintuotuna n. 24 km/suunta, maksoi 23€/m3. Hintavaa, mutta todella hyvää. Ja ei sisällä rikkakasvien siemeniä.
Aiemmin otin jotain halvempaa multaa ja siinä oli keppiä ja tikkua, sekä savikökkäreitä. Lisäksi kuormassa oli noin kuutio jäätä keskellä. Eli ikinä en enää sorru halpis multaan. - KOBELCOMIES
Oulun Halvinta Multatoimittajaa kyselisin???
- HTT
Kun tilaat multaa, pyydä mukaan myös tuoteselostus ja edellytä, että multa täyttää viherympäristöliiton kasvualusta suositukset siihen tarkoitukseen, mihin sitä olet käyttämässä. Jos tuote ei vastaa tilauksesi määrityksiä, niin sinulla on paremmat mahdollisuudet reklamoida, mikäli saat ylläolevien viestien kaltaista savea tms.
Hyvää kesää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3551075- 71738
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37686- 41578
- 48571
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496- 75471
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19461kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459