tarvis löytää puinen lasten pihakeinu, mutta rautakaupoissa on vaan metalliputkihäkkyröitä....mistä löytyis?
pp
lasten pihakeinu?
10
13392
Vastaukset
- täältä
www.playware.fi
- pms68
on Bauhausin malli ja siellä on ainakin kolmena suvena ollut. Joku rautakauppakin mainosti taannoin isossa lehdessään..
- bauhausissa?
onko kestänyt?
- S-V
Meillä sama ongelma. Päätin tehdä neljän tuuman puutolpasta. Päätyihin A:n malliset tuet, ja väliin "kurkihirsi". Aika hyvät mitat tulee, kun ostat 5 kpl 3 m tolppaa, ja parimetrisiä A:n poikkipienoja kahdet. Sahalla veistelet noihin sopivat mallit ja/tai käytät 16 mm pulttia ja suuria aluslevyjä 18 mm puuporaa. Valmiilla tolppakengillä tai naulauslevyillä pärjää myös.
Itse olen ajatellut pintakäsittelyksi tervaamista venetervalla, ei mene niin pahan näköiseksi kuin maali kun vähän ravistuu sateessa, ja huolto uudella tervaamisella ei ole vaikeaa.
Karkeat piirustuksetkin löytyy, laita sähköpostiosoitteesi niin voin lähettää ne.- mike
Jos löytyy valmiit raapustuket niin saa laittaa os [email protected] ja foto jos ois valmiina :)
- piirustukset
laitatko myös minulle piirustukset osoitteeseen pekzo ät jippii.fi. Kiitos.
- yonna6
jani a kirjoitti:
No saishan niitä piirustuksia tännekkin päin laittaa, jos ne vielä löytyy!! [email protected]
Ja tänne myös, kiitos kovasti, jos vaan vielä löytyy! [email protected]
- E-W
Hei,
Laittaisitko minullekin ohjeet/piirustukset/kuva jos vielä löytyy.
Kiitti!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017443
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?815047- 794869
- 1324268
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan103058- 522699
- 402596
- 532247
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102221Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211850