raskaana vai elimistö sekaisin?

vaihdoin 2 kuukautta sitte citalopraamin fluoksetiiniin ja ensimmäisen kuun aikana kuukautiset olivat myöhässä 1½ viikkoa.. nyt ovat muöhässä jo 1 kk 1 vk.. että onko ollut kenelläkään että kuukautiset menee sekaisin kun lääkkeet vaihdetaan? huomenna aion joka tapauksessa käydä raskaustestin mutta vastauksia olisi silti mukava saada!
7883
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 7

Vanhimmat

Siitä kai se riippuu, voitko olla raskaana vai et.

Äänestä
  • joka kerta.. eli en syö pillereitä..

    Äänestä

  • Laura..86 kirjoitti:

    joka kerta.. eli en syö pillereitä..

    sekoittavat. Totta kai voit olla raskaana jos et ole käyttänyt ehkäisyä!
    Ellet halua raskaaksi niin miksi et käytä ehkäisyä?
    Muitakin keinoja on kuin e-pillerit.
    Kondomi spermisidi,pessaari, kierukat (asennetaan myös EI-synnyttäneille), e-laastari jne.

    Äänestä

  • kiertoa kirjoitti:

    sekoittavat. Totta kai voit olla raskaana jos et ole käyttänyt ehkäisyä!
    Ellet halua raskaaksi niin miksi et käytä ehkäisyä?
    Muitakin keinoja on kuin e-pillerit.
    Kondomi spermisidi,pessaari, kierukat (asennetaan myös EI-synnyttäneille), e-laastari jne.

    yleensä käytetäänkin kondomia.. vaan ei aina..

    Äänestä

  • Laura..86 kirjoitti:

    yleensä käytetäänkin kondomia.. vaan ei aina..

    Ei paniikkihäiriölääkkeet aiheuta hormonihäiriöitä, joten todennäköisesti olet raskaana. Tee raskaustesti, niin tiedät.

    Äänestä

  • tehdä raskaustesti. kirjoitti:

    Ei paniikkihäiriölääkkeet aiheuta hormonihäiriöitä, joten todennäköisesti olet raskaana. Tee raskaustesti, niin tiedät.

    tänä aamuna alkoivat kuukautiset.. kai mulla vaan on stressiä.. kun pitäisi koulusta valmistua tässä..

    Äänestä

  • Laura..86 kirjoitti:

    tänä aamuna alkoivat kuukautiset.. kai mulla vaan on stressiä.. kun pitäisi koulusta valmistua tässä..

    Varmaan se sitten oli sitä stressiä. Hyvä että asia selvisi...

    Äänestä

Kommentoi aloitusta


Laura..86 kirjoitti:

vaihdoin 2 kuukautta sitte citalopraamin fluoksetiiniin ja ensimmäisen kuun aikana kuukautiset olivat myöhässä 1½ viikkoa.. nyt ovat muöhässä jo 1 kk 1 vk.. että onko ollut kenelläkään että kuukautiset menee sekaisin kun lääkkeet vaihdetaan? huomenna aion joka tapauksessa käydä raskaustestin mutta vastauksia olisi silti mukava saada!

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu