vesimiehen luonne

kimuli

millainen on vesimiesmiehen/naisen luonne ?

13

2746

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • witch

      Vesimiehet ovat luonteeltaan avarakatseisia ja keskustelutaitoisia. Ensivaikutelma on viileä ja saattaa tuntua että vesimies on pinnallinen.
      Vesimieheen ihastuneella kannattaa olla huumorintajua ja pitkäjännitteisyyttä.
      Vesimiehet kaipaavat paljon vapauksia ja ovat sosiaalisia ja heidän seurassaan on usein kaiken karvaisia ihmisiä. Sen tähden mustasukkaisuus ei sovi vesimiehelle. Vesimies kärsii mustasukkaisesta kumppanista olipa hän sitten mies tai nainen.
      Parhaiten vesimiehelle sopii Vaaka, Kaksonen tai toinen vesimies.
      Tiedän tapauksia joissa Leijonan ja Oinaan kanssa on myös onnistuttu. Huonoin on ehdottomasti Neitsyt tai Kauris.

      Itse olen Vesimies ja Kumppanini On Vaaka, erittäin toimivaa! Huonoimmat omakohtaiset kokemukset ovat olleet neitsyiden ja kalojen kanssa, EI ONNISTU

      • inez

        Mistä tunnistaa rakastuneen vesimiehen?


      • dee

        Jaa-a, mulla taas on kaikki kaksos-kala-skorppari -akselilla olleet ihmissuhteet menneet säännöllisesti päin peetä! Leijonien kanssa en jaksa myöskään pitkiä aikoja seurustella, kun ne on yhtä itsekkäitä kuin skorpparitkin. Mieheni taas on neitsyt, eikä vois paremmin mennä, meillä on vuosisadan rakkaustarina... moni erittäin hyvä ystäväni taas on kauris tai vesimies.


      • witch
        dee kirjoitti:

        Jaa-a, mulla taas on kaikki kaksos-kala-skorppari -akselilla olleet ihmissuhteet menneet säännöllisesti päin peetä! Leijonien kanssa en jaksa myöskään pitkiä aikoja seurustella, kun ne on yhtä itsekkäitä kuin skorpparitkin. Mieheni taas on neitsyt, eikä vois paremmin mennä, meillä on vuosisadan rakkaustarina... moni erittäin hyvä ystäväni taas on kauris tai vesimies.

        Mulla on mennyt kalojen kans myös aina päin peetä. Kerran seurustelin vuoden vähän ylikin neitsyen kanssa. Alussa meillä oli tosi mukavaa mutta sitten neitsyen pikkutarkkuus ja perfektionismi alkoi ottaa kupoliin mutta kyllä hänelläkin varmaan otti joku mussa päähän...


      • witch
        inez kirjoitti:

        Mistä tunnistaa rakastuneen vesimiehen?

        Mun mielestä sitä on vaikea tunnistaa. Itse ainakin olen aika huono tunnustamaan ja näyttämään rakkautta. Vesimiestä on hankala kahlita. Joku on joskus sanonut että olet tosi viilee päällepäin mutta toisaalta taas herkkä...hmmm muut veskarit???


      • Pellava

        Olen Vesimies-nainen ja kumppanini on Neitsyt-mies. Aivan ihana ja harmoninen suhde. Parempaa kumppania en voisi löytää!


      • Pellava
        Pellava kirjoitti:

        Olen Vesimies-nainen ja kumppanini on Neitsyt-mies. Aivan ihana ja harmoninen suhde. Parempaa kumppania en voisi löytää!

        Olisin kauhean kiinnostunut tietämään miten toisilla vesimies-neitsyt-pareilla suhde toimii. Mitkä ovat kumppanin plussat ja miinukset, jos miinuksia on :) Sekä missä asioissa olette erilaisia?


      • dee
        witch kirjoitti:

        Mulla on mennyt kalojen kans myös aina päin peetä. Kerran seurustelin vuoden vähän ylikin neitsyen kanssa. Alussa meillä oli tosi mukavaa mutta sitten neitsyen pikkutarkkuus ja perfektionismi alkoi ottaa kupoliin mutta kyllä hänelläkin varmaan otti joku mussa päähän...

        Joo tuttu juttu, neitsyt-mieheni on raivostuttava supermuistinen matematiikkanero...pilkku löytyy varmasti oikeasta paikasta! Kyllä on välillä tullut kiljuttua kurkku suorana, että päästään asiassa eteenpäin tarkastamatta joka päivämäärää tietosanakirjasta, hih-hii! Olen selvinnyt siitä ajattelemalla, että hyvä juttu, kun taloudessa on joku tarkkakin ihminen. Itse en muista välillä ikääni tai puhelinnumeroani. Siksi on mukavaa elää kävelevän tilaston kanssa.


      • inez
        witch kirjoitti:

        Mun mielestä sitä on vaikea tunnistaa. Itse ainakin olen aika huono tunnustamaan ja näyttämään rakkautta. Vesimiestä on hankala kahlita. Joku on joskus sanonut että olet tosi viilee päällepäin mutta toisaalta taas herkkä...hmmm muut veskarit???

        Kävis sen suhteen, kun mulla on kuu neitsyissä ja tääl tuntuu olevan paljon vesimies-neitsyt suhteita? Ja hmm..Mä kysyin tota rakastumis juttuu sitä varten, koska mä tunnen yhen jätkän joka on vesimies, ja mun perheeni mukaan se on kauhee puhumaan ja pälättämään, mut aina kun mä oon nähnyt sen ni se on menny hiljaseks....? Joten siis te muut veskarit, miten teistä näkee päältä et te ootte rakastuneita? Ja kertokaa muutakin itsestänne!!! Varsinkin alkupään vesimiehet.


      • dee
        inez kirjoitti:

        Kävis sen suhteen, kun mulla on kuu neitsyissä ja tääl tuntuu olevan paljon vesimies-neitsyt suhteita? Ja hmm..Mä kysyin tota rakastumis juttuu sitä varten, koska mä tunnen yhen jätkän joka on vesimies, ja mun perheeni mukaan se on kauhee puhumaan ja pälättämään, mut aina kun mä oon nähnyt sen ni se on menny hiljaseks....? Joten siis te muut veskarit, miten teistä näkee päältä et te ootte rakastuneita? Ja kertokaa muutakin itsestänne!!! Varsinkin alkupään vesimiehet.

        Jos veskari on vieraan seurassa ensin hiljainen, se on ihan normaalia. Se näet skannaa sua, minkälainen ihminen olet. Me vesimiehet halutaan monesti katsoa, voiko ihmiseen luottaa tms. Se on vaan hyvä merkki. Jos taas veskari tietää, ettei tuolla tyypillä myöhemmin oo mitään merkitystä, se voi käyttäytyä ihan miten hyvänsä.


      • Vesinainen
        inez kirjoitti:

        Kävis sen suhteen, kun mulla on kuu neitsyissä ja tääl tuntuu olevan paljon vesimies-neitsyt suhteita? Ja hmm..Mä kysyin tota rakastumis juttuu sitä varten, koska mä tunnen yhen jätkän joka on vesimies, ja mun perheeni mukaan se on kauhee puhumaan ja pälättämään, mut aina kun mä oon nähnyt sen ni se on menny hiljaseks....? Joten siis te muut veskarit, miten teistä näkee päältä et te ootte rakastuneita? Ja kertokaa muutakin itsestänne!!! Varsinkin alkupään vesimiehet.

        Minä ainakin olen ujo. Siksi vaikutan hiljaiselta. Mutta lähipiirini ja ihmiset joihin paremmin tutustun saavat kyllä maistaa sananvalmiuttani sekä vitsailuani. Muuten, mitä enemmän joku kiinnostaa, sitä vaikeampaa on edes puhua kyseisen henkilön kanssa. Ventovieraitten kanssa esim. baarissa olen kyllä sananvalmis mutta esim. koulussa on vaikea puhua /tutustua ihmisiin, varsinkin kiinnostaviin.

        Itse en kyllä missään nimessä suosittelisi neitsyt/ vesimies suhdetta. Olen joutunut asumaan lapsuuteni kahden neitsyen kanssa samassa asunnossa ja voinkin sanoa etten ikinä enään halua asua sellaisten nipottajien kanssa saman katon alla. Ja ei kyllä neitsyet minuakaan kauaa jaksaisi katsella.

        Kertokaa jos olen väärässä mutta oman kokemukseni mukaan vesimies ei ole niitä aivan siistimpiä ihmisiä. Tämä koettelee liikaa siisteydestä pitävien neitsyiden hermoja. Ja sama juttu on nykyisessä suhteessa rapuun (suhde joka on 3 vuoden jälkeen (kihloissa 2.5 vuotta) nyt ilmeisesti ajautumassa päätökseensä). Kauris ja härkäkin olivat aivan toivottomia.

        Ajattelin että mikäli nyt eroamme rapumieheni kanssa, aloitan deittailun ihan uudelta pohjalta. Eli mikä sopii vesimiehen kanssa. Päätin että ensimmäiseksi tosiaankin koitan vaakamiestä. En ole koskaan seurustellut vaa'an kanssa mutta tunnen muutamia ja kyllä heidän kanssaan on aina sellaista pientä kipinään (toisaalta vaa'athan ovat kuuluisia flirttailustaan). Toinen mielenkiintoinen kohde voisi olla toinen vesimies. Paras ystäväni on veskari (nainen) ja tunnumme tulevan todella hyvin toimeen (lukuunottamatta sitä ettei tulee usein kinaa siitä kumpi on oikeassa jostakin asiasta. Väittelyjä, ihanaa!).

        Mites on muuten, veskarit, antaako syvä henkinen yhteys suhteelle enemmän kuin pelkkä seksi? Minä en niin piittaa seksistä (no kelläpä hyvää sellaista vastaan mitään olisi). Mieluummin käperryn kultani kainaloon ja katselen tähtiin. Ja kuka sanoi, etteivät veskarit ole romanttisia. Pyh. Minä ainakin olen.

        Ja toinen juttu on tuo mustasukkaisuus. MInun kohdallani se ei ainakaan pidä paikaansa, että vesimiehet eivät ole mustiksia. Minä ainakin olen. Ja toisaalta minua häiritsee ettei rapumieheni ole minusta yhtään mustis. Tulee tunne ettei hän välitä. Tietysti koko ajan kyttääminen ei sopisi koska harrastukseni on tietysti myös flirttailu ja muutenkaan, ei olisi kivaa. Mutta ihan pikkuisen...


      • Anonyymi

        Helppohan se on itseään kehua kuten vesimies osaa tehdä. Ellei näkyvästi niin ainakin anonyyminä huudella. Helpompaa olis saada toistenkin näkökulmaa.


    • woman

      mun luonne on aikas ahne ja itsepäinen ...ja myös mustasukkainen ..en tiedä muuta...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      10030
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      412
      4390
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      90
      3016
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2855
    5. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      230
      2668
    6. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2664
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      153
      1855
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      71
      1710
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1620
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1423
    Aihe