Mikä asia nyppii nyt ?

veskarin tuttu

Veskareilla on saamani käsityksen mukaan aina menossa jokin "projekti", joka vie kaiken ajan. Se on tietysti saatava pois käsistä. Mikä ja missä on nyt saatava uuteen järjestykseen? Mitä sillä saavutat?

38

3417

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • skorpiooni-... *

      Niin, vesimies-miehelläni oli viimekesän projekstina auto, talvella eräs peli, jota oli pakosti pelattava päästäkseen mahdollisimman pitkälle, nyt tänä kesäsnä uuden koiran hankkiminen. Miksi pitää aina olla jonkin projekti menossa? eikö tasainen tahti riitä?

      • vetityttö

        Mullakin on aina noin. Kaikki on URANUKSEN syytä. Lukekaa Uranuksesta ja vesimiehestä, en osaa selittää.


      • SITÄ KUTSUTAAN ELÄMÄKSI

        Ei projekteiksi. Elämäksi. Niin ihminen, jolla on elämä, elää. Aina eteenpäin. Aina valoon päin. Aina kesää kohti. Syksyllä vedetään vähän henkeä, ja joulusta se sitten taas lähtee.
        Ei siihen liity mikään taivaanmerkki eikä muu. Ihan vain valo. Hormonit. Melatoiini. Älä katso miestäsi noin ylöspäin. Katso vierellesi ja anna hali. Ehkä tarvitsisit vaikkapa ruusunjuurta. Tai mäkikuismaa....Niillä se sullakin sitten irtoaa. Menkää keskikesällä monta kertaa yöllä ulos rakastelemaan kasteheinään. Kyllä se siitä. Ne 'projektitkin' aukeaa. Ja unohda ne kaikki magneettijutut. Myös sinulla on ihan oma magneetti, siinä isovarpaiden välissä. Treenaa vain vähän....


    • VeskariN

      Tasainen tahti tappaa. Jos ei ohjelmaa muuten tule, sitä on järjestettävä. Koiran hankintaprojekti meni ja koira tuli, nyt tarvis saada toinen. Ja oma elämä muutenkin täysin uuteen uskoon. Taas kerran, tosin pitkästä aikaa.
      Ja koiran jälkeen olisi vuorossa kissa, tai sitten jompikumpi...! Pitää vaan ensin päättää. Ja sitten kun on päättänyt, alkaa toiminta...!!!

      • @kissan

        mä haluaisin taas koiran. Mulla on nimittäin jo kissa, mutta mä näen jo "sieluni silmillä", sen mun tulevan koirani, nimittäin collien, siis just semmosen Lassien. Mutta tästä projektista en tiedä toteutuuko tämän kissan elinaikana. No, katsotaan sanoi projektipäällikkö.


    • oma elämä

      Olen veskarinainen yli 40v. ja määritelmä pitää just paikkaansa; itseä oikein ärsyttää se, mutta kun on luonteeltaan sellainen, että kerkiää hirveesti tehdä kaikkea eikä kiinnosta istua akkojen kanssa kahvipöydässä juoruamassa muitten asioista eli ollaan vissiin just niitä, mistä ne juoruaa, mut meille ei tarvi sanoa "hanki oma elämä". Mä oon ainakin jotenkin levoton ja pääkopassa pyörii ideoita koko ajan, ei sille voi mitään. Tuntuu että elämässä on tapahtunut asioita jo kymmenen ihmisen edestä. Ihmettelen oikein kun toiset on sellaisia viilipyttyjä ja toivois itsekin olevansa, vaan kun aivosolut etsivät toisiaan koko ajan...ja välillä kohtaavatkin ;)

      • maikki

        Viestisi oli ihan niinkuin olisi itsestään juttua
        lukenut. Tuommosia me juuri ollaan, aina pitää olla draivia ja ajatuksia. Jos ei ole niin taantuu ja mulla vaikuttaa vielä niin että syön kokoajan ellei ole mielekästä tekemistä. Olisitpa työkaverini !


      • Ap.

        Onko veskarin projektit ns. savolaista mallia eli että rojekti on aloittamista vaille valmis. Enemmän henkistä kuin fyysistä laatua, jota taas neitsyen rojektit ovat. Mun veskari sanoo että pää on täynnä asioita. Mahtuuko sinne enää mitään ja millä se lataus puretaan?


      • Sister_Soul

        mielenkiintoinen kirjoitus, minä kaurisN olen kanssasi aivan samaa mieltä noista jutskista. Mulla vaan ei tahdo olla voimia kaiken toteuttamiseen, mutta idiksiä kyllä pyörii päässä. Kahvipöytäjuorut - no tänks.


      • jonkin sellaisen
        Ap. kirjoitti:

        Onko veskarin projektit ns. savolaista mallia eli että rojekti on aloittamista vaille valmis. Enemmän henkistä kuin fyysistä laatua, jota taas neitsyen rojektit ovat. Mun veskari sanoo että pää on täynnä asioita. Mahtuuko sinne enää mitään ja millä se lataus puretaan?

        laitteen, esim. niinkuin se jolla tehdään aivojen viipalekuvaus, CT-tutkimus, siis, joka kirjaisi tietokoneen kovalevylle kaikki veskarin ideat sieltä sen päästä koko Suomen saataville. Samalla kone tyhjentäis veskarin pään, niin että sinne mahtuis taas uusia ideoita..?? Näin neitsyet voisivat sitten toteuttaa ne veskarin rojektit käytännössä ja työttömyys maasta vähenisi kun molemmille sekä veskareille että neitsyeille olis töitä. Vai olisko tämä kovin "miäskuittaasta"?


      • Ap.
        jonkin sellaisen kirjoitti:

        laitteen, esim. niinkuin se jolla tehdään aivojen viipalekuvaus, CT-tutkimus, siis, joka kirjaisi tietokoneen kovalevylle kaikki veskarin ideat sieltä sen päästä koko Suomen saataville. Samalla kone tyhjentäis veskarin pään, niin että sinne mahtuis taas uusia ideoita..?? Näin neitsyet voisivat sitten toteuttaa ne veskarin rojektit käytännössä ja työttömyys maasta vähenisi kun molemmille sekä veskareille että neitsyeille olis töitä. Vai olisko tämä kovin "miäskuittaasta"?

        ... ammattitaitoinen ja kokenut skorpioni suoraan neitsyen alaisuuteen selvittämään vesimiehen ajatukset. Firma on nuorekas (muut ovat oinaita) ja dynaaminen (kaksosia) ja toimitusjohtajalla (leijona) on poninhäntä. Laaduntarkkailijat ovat terävintä kärkeä olevia neitsyitä.


      • manniska
        jonkin sellaisen kirjoitti:

        laitteen, esim. niinkuin se jolla tehdään aivojen viipalekuvaus, CT-tutkimus, siis, joka kirjaisi tietokoneen kovalevylle kaikki veskarin ideat sieltä sen päästä koko Suomen saataville. Samalla kone tyhjentäis veskarin pään, niin että sinne mahtuis taas uusia ideoita..?? Näin neitsyet voisivat sitten toteuttaa ne veskarin rojektit käytännössä ja työttömyys maasta vähenisi kun molemmille sekä veskareille että neitsyeille olis töitä. Vai olisko tämä kovin "miäskuittaasta"?

        Ihan toimii käytännön tasolla: minä (veskarinainen) kehittelen ja ideoin, neitsytäijä toteuttaa. Hyvin menee, molemmat tyytyväisiä.


      • kuviot
        manniska kirjoitti:

        Ihan toimii käytännön tasolla: minä (veskarinainen) kehittelen ja ideoin, neitsytäijä toteuttaa. Hyvin menee, molemmat tyytyväisiä.

        Toimii meilläkin samoilla kuvioilla ja todella toimii. Itse olen se suorittava porras , se mies. Vaimolla on tosin kuu neitsyessä.


      • Chr.
        Ap. kirjoitti:

        Onko veskarin projektit ns. savolaista mallia eli että rojekti on aloittamista vaille valmis. Enemmän henkistä kuin fyysistä laatua, jota taas neitsyen rojektit ovat. Mun veskari sanoo että pää on täynnä asioita. Mahtuuko sinne enää mitään ja millä se lataus puretaan?

        Wow, mikä sarkasmi.Valitettavasti hyödytön koska et paini omassa sarjassa.Lämpimät terkut veskari likalta!


      • rojektuuri
        Chr. kirjoitti:

        Wow, mikä sarkasmi.Valitettavasti hyödytön koska et paini omassa sarjassa.Lämpimät terkut veskari likalta!

        Kiitos paljon! Välitän terv. kun saan itseni kiinni.


      • EIKÄ MITÄÄN 'MINULLA ON EL...

        En ole vesimies. Mutta ajoittain seurailen ihan piruuttani tätä teidän keskinäisen kehun ja 'vailla täydellistä itsesensuuria' -hölötyspalstaa. Olen pahasti sotkeutunut kahteen veskarimieheen...no, jooo. Niin. Mutta siis Sinun kuvauksesi elämästäsi ja projekteistasi ei ole mitään muuta kuin keski-ikäisen (sitähän SINÄ olet) levottomuutta. Siis hormonijuttu ennen menopaussia, joka on jo alkanut....Projekteja, hmmmm. Kevätauringon laukaisemaa hormonihyrräystä, melatonihuumaa....Ei muuta.
        Valo lisääntyy, elämä helpottaa, muistatko vielä marraskuun? Ja sen, miten tämä projektiosuus sinullakin alkoi siinä tammikuun alussa....
        Luepa uusin kuvaus luonteestasi (TOTUUS VESIMIEHEN LUONTEESTA). Voitpa yllättyäkin.
        Ja kuule. Ei ne sinusta siellä kahvipöydissä puhu....Älä turhaan luule, et ole, eivätkä 'projektisi' ole, mitenkään niin kiinnostavia.....Hanki oma elämä, älä luule, että jotain kiinnostaisi tämänhetkinen. Ja sitten,
        A L A ELÄÄ S I T Ä ELÄMÄÄ....


      • riisiryyni
        EIKÄ MITÄÄN 'MINULLA ON EL... kirjoitti:

        En ole vesimies. Mutta ajoittain seurailen ihan piruuttani tätä teidän keskinäisen kehun ja 'vailla täydellistä itsesensuuria' -hölötyspalstaa. Olen pahasti sotkeutunut kahteen veskarimieheen...no, jooo. Niin. Mutta siis Sinun kuvauksesi elämästäsi ja projekteistasi ei ole mitään muuta kuin keski-ikäisen (sitähän SINÄ olet) levottomuutta. Siis hormonijuttu ennen menopaussia, joka on jo alkanut....Projekteja, hmmmm. Kevätauringon laukaisemaa hormonihyrräystä, melatonihuumaa....Ei muuta.
        Valo lisääntyy, elämä helpottaa, muistatko vielä marraskuun? Ja sen, miten tämä projektiosuus sinullakin alkoi siinä tammikuun alussa....
        Luepa uusin kuvaus luonteestasi (TOTUUS VESIMIEHEN LUONTEESTA). Voitpa yllättyäkin.
        Ja kuule. Ei ne sinusta siellä kahvipöydissä puhu....Älä turhaan luule, et ole, eivätkä 'projektisi' ole, mitenkään niin kiinnostavia.....Hanki oma elämä, älä luule, että jotain kiinnostaisi tämänhetkinen. Ja sitten,
        A L A ELÄÄ S I T Ä ELÄMÄÄ....

        En tiennytkään että se alkaa jo n. kymmenen vuotiaana! Mutta onneksi teitä viisaita piisaa =)


      • menossa
        EIKÄ MITÄÄN 'MINULLA ON EL... kirjoitti:

        En ole vesimies. Mutta ajoittain seurailen ihan piruuttani tätä teidän keskinäisen kehun ja 'vailla täydellistä itsesensuuria' -hölötyspalstaa. Olen pahasti sotkeutunut kahteen veskarimieheen...no, jooo. Niin. Mutta siis Sinun kuvauksesi elämästäsi ja projekteistasi ei ole mitään muuta kuin keski-ikäisen (sitähän SINÄ olet) levottomuutta. Siis hormonijuttu ennen menopaussia, joka on jo alkanut....Projekteja, hmmmm. Kevätauringon laukaisemaa hormonihyrräystä, melatonihuumaa....Ei muuta.
        Valo lisääntyy, elämä helpottaa, muistatko vielä marraskuun? Ja sen, miten tämä projektiosuus sinullakin alkoi siinä tammikuun alussa....
        Luepa uusin kuvaus luonteestasi (TOTUUS VESIMIEHEN LUONTEESTA). Voitpa yllättyäkin.
        Ja kuule. Ei ne sinusta siellä kahvipöydissä puhu....Älä turhaan luule, et ole, eivätkä 'projektisi' ole, mitenkään niin kiinnostavia.....Hanki oma elämä, älä luule, että jotain kiinnostaisi tämänhetkinen. Ja sitten,
        A L A ELÄÄ S I T Ä ELÄMÄÄ....

        Mutta vesimies elää karmallisesti aikaa jolloin on menopaussi. Että osuit oikeaan.


      • RAKAS 10-VUOTIAS
        riisiryyni kirjoitti:

        En tiennytkään että se alkaa jo n. kymmenen vuotiaana! Mutta onneksi teitä viisaita piisaa =)

        Sillä 10-vuotiaaksi sinulla on tuo oikeinkirjoitus kyllä hallussa. Laskuoppi eli matematiikka taitaa kyllä jkv horjua. Vai väärennätkö syntymäaikasi väärin? Edelleen? No hui. Mutta eipä ihme. Täällä...
        Ja mitenkä se nyt meni: se koira älähtää, johon, mikä se nyt oli....(oi voi tätä sementtiä, vai mikä se nyt oli), kalikka vai palikka kalahtaa. Joten teepä seuraavaksi jokin kiva palikkatorni. Tai kalikkatesti.
        Ja juu. Suosittelen kohteliaasti myös menopaussin merkityksen kertausta. Myös tuolle karmaiselle....
        No juu. Repikääpä sitten tästä lisää. Koirat.


      • KUN KOKO AJAN SYÖT....
        maikki kirjoitti:

        Viestisi oli ihan niinkuin olisi itsestään juttua
        lukenut. Tuommosia me juuri ollaan, aina pitää olla draivia ja ajatuksia. Jos ei ole niin taantuu ja mulla vaikuttaa vielä niin että syön kokoajan ellei ole mielekästä tekemistä. Olisitpa työkaverini !

        Onneksi et ole työtoverini. En kestäisi jatkuvaa mässäystäsi. YÖK. Mene kuule lenkille, hanki sauvat. Aloita taek won do tai hapkido. Jotain. Hanki elämä. Ja siihen oikea sisältö.


      • se lataus. Milläpä muutoin
        Ap. kirjoitti:

        Onko veskarin projektit ns. savolaista mallia eli että rojekti on aloittamista vaille valmis. Enemmän henkistä kuin fyysistä laatua, jota taas neitsyen rojektit ovat. Mun veskari sanoo että pää on täynnä asioita. Mahtuuko sinne enää mitään ja millä se lataus puretaan?

        Eikös veskarit ole, omasta mielestään, jotain ihmemiehiä ja -naisia, niitä ihmismagneetteja. Tai jotain. Pyh.


      • PIDÄ SARVET YLHÄÄLLÄ
        Sister_Soul kirjoitti:

        mielenkiintoinen kirjoitus, minä kaurisN olen kanssasi aivan samaa mieltä noista jutskista. Mulla vaan ei tahdo olla voimia kaiken toteuttamiseen, mutta idiksiä kyllä pyörii päässä. Kahvipöytäjuorut - no tänks.

        Kyllä sulla voimia on. Nythän alkaa se paras kausi kauriille. Valoa, iloa, voimaa. Lataa nyt. Ja anna palaa. Et tarvitse mitään projekteja. Omat sauhuamisesi riittävät aivan hyvin. Sinulla on voima ja kauneus. Katso jonkin aikaa peilistä itseäsi kauriinsilmiin. Näet totuuden.....


      • k.a.u.r.i.s_N
        PIDÄ SARVET YLHÄÄLLÄ kirjoitti:

        Kyllä sulla voimia on. Nythän alkaa se paras kausi kauriille. Valoa, iloa, voimaa. Lataa nyt. Ja anna palaa. Et tarvitse mitään projekteja. Omat sauhuamisesi riittävät aivan hyvin. Sinulla on voima ja kauneus. Katso jonkin aikaa peilistä itseäsi kauriinsilmiin. Näet totuuden.....

        Sulla oli kiva kirjoitus. Jahka tämä kevätlunssa tästä, niin täytyy kai ruveta sauhuamaan. Meikäläinen sauhuaakin niin että polttaa kynttiläänsä molemmista päistä ja siinä samalla muutamia siltojakin takanaan, no ei kai.
        Joskus voi käydä niinkin onnettomasti, että kun kauris aamutuimaan töihin lähtiessään katsoo peiliin, ei siellä näy ketään:D, tai ainakin toivois niin. Muuten, kauriinsilmistä sen totuuden näkeekin, valitettavasti.


      • Maikki
        KUN KOKO AJAN SYÖT.... kirjoitti:

        Onneksi et ole työtoverini. En kestäisi jatkuvaa mässäystäsi. YÖK. Mene kuule lenkille, hanki sauvat. Aloita taek won do tai hapkido. Jotain. Hanki elämä. Ja siihen oikea sisältö.

        Taisit astua miinaan. Vesimies ei ole suinkaan tietämätön. Porkkanaa voi purra, kun joku homma
        askarruttaa. Auttaa minua ainakin keskittymään.
        Jos et ymmärtänyt niin kerron. Suunnitteluvaiheessa
        pureskellaan, toteutusvaiheessa toimitaan, eikä silloin ole enää aikaa pureskeluun.


      • menopaussi
        RAKAS 10-VUOTIAS kirjoitti:

        Sillä 10-vuotiaaksi sinulla on tuo oikeinkirjoitus kyllä hallussa. Laskuoppi eli matematiikka taitaa kyllä jkv horjua. Vai väärennätkö syntymäaikasi väärin? Edelleen? No hui. Mutta eipä ihme. Täällä...
        Ja mitenkä se nyt meni: se koira älähtää, johon, mikä se nyt oli....(oi voi tätä sementtiä, vai mikä se nyt oli), kalikka vai palikka kalahtaa. Joten teepä seuraavaksi jokin kiva palikkatorni. Tai kalikkatesti.
        Ja juu. Suosittelen kohteliaasti myös menopaussin merkityksen kertausta. Myös tuolle karmaiselle....
        No juu. Repikääpä sitten tästä lisää. Koirat.

        Jos ilmoitan olevani 40v. en varmaan silloin ole 10 v.
        Sanoit että "oireet" johtuvat menopaussista, tarkoitin että, minä olen ollut tällainen jo n.10 vuotiaasta(aikaisemminkin) asti eli ei voi johtua menopaussista. Tuliko tarpeeksi selkeäasti.


      • jotka luuloo 10 vuotiaalla ...
        menopaussi kirjoitti:

        Jos ilmoitan olevani 40v. en varmaan silloin ole 10 v.
        Sanoit että "oireet" johtuvat menopaussista, tarkoitin että, minä olen ollut tällainen jo n.10 vuotiaasta(aikaisemminkin) asti eli ei voi johtua menopaussista. Tuliko tarpeeksi selkeäasti.

        Jotku ei ymmärrä millasen elinvoiman ja nuoruuden
        naishormooninkäyttö antaa menopaussi iässä,-
        eli lääketieteellisesti n. 35-60 nykyysillä
        naisilla, kukin omia yksilöitään.

        No menopaussi vois olla laskusuma, teini-ikäsen
        riennot, tai paussi jolloin tosiaan pysyttelis
        vaan vällyn alla, no lohuttikko kanssa siskoo,
        mies vesimiesNainen ymmärrän toista veskarii.
        Katkeruus ja kateus ne on aina vaivana, meitin
        laisille älyköölle.

        Eli lycka till!!!!!!!!!!!!!

        Hauskaa Kesää!!!!!!!!!!!!!


      • pieni kirjainvirhe edellise...
        jotka luuloo 10 vuotiaalla ... kirjoitti:

        Jotku ei ymmärrä millasen elinvoiman ja nuoruuden
        naishormooninkäyttö antaa menopaussi iässä,-
        eli lääketieteellisesti n. 35-60 nykyysillä
        naisilla, kukin omia yksilöitään.

        No menopaussi vois olla laskusuma, teini-ikäsen
        riennot, tai paussi jolloin tosiaan pysyttelis
        vaan vällyn alla, no lohuttikko kanssa siskoo,
        mies vesimiesNainen ymmärrän toista veskarii.
        Katkeruus ja kateus ne on aina vaivana, meitin
        laisille älyköölle.

        Eli lycka till!!!!!!!!!!!!!

        Hauskaa Kesää!!!!!!!!!!!!!

        Hätäsesti kun pistin piti laittaa mie vesimiesNainen, hehheeee, olen siis naisvesimies
        heheeee. sorry. ks em.


      • K.A.U.R.I.S. N
        k.a.u.r.i.s_N kirjoitti:

        Sulla oli kiva kirjoitus. Jahka tämä kevätlunssa tästä, niin täytyy kai ruveta sauhuamaan. Meikäläinen sauhuaakin niin että polttaa kynttiläänsä molemmista päistä ja siinä samalla muutamia siltojakin takanaan, no ei kai.
        Joskus voi käydä niinkin onnettomasti, että kun kauris aamutuimaan töihin lähtiessään katsoo peiliin, ei siellä näy ketään:D, tai ainakin toivois niin. Muuten, kauriinsilmistä sen totuuden näkeekin, valitettavasti.

        Flunssat tulee ja menee. Elämä on ja pysyy. Voimaa sinulle. Ja kyllä, tiedän kauriinsilmien voiman. Joskus se pelottaa itseänikin.....erinomaista kesää Sinulle, sillä tänään ne pääskyset sitten vihdoin tulivat ja kirkuivat aamuni auki.
        Levoton sieluni ja rauhaton mieleni ei todellakaan näistä äänistä ainakaan tyynny. Vaan, miksi pitäisikään! Anna valon vaikuttaa. Se on hyväksi.


      • NO KYLLÄPÄ JOO
        pieni kirjainvirhe edellise... kirjoitti:

        Hätäsesti kun pistin piti laittaa mie vesimiesNainen, hehheeee, olen siis naisvesimies
        heheeee. sorry. ks em.

        Sillä kyllähän tuo sekoilusi jopa kirjaimissa todellakin näyttää totuuden siitä veskareiden älykkyydestä. Teette se ihan itse. Ilman meidän apua. Kuten aina, totuus löytyy siitä, mitä ei sanottu.


      • vesimiesNainen
        NO KYLLÄPÄ JOO kirjoitti:

        Sillä kyllähän tuo sekoilusi jopa kirjaimissa todellakin näyttää totuuden siitä veskareiden älykkyydestä. Teette se ihan itse. Ilman meidän apua. Kuten aina, totuus löytyy siitä, mitä ei sanottu.

        Käykö viuhka kateeksi, mie peittoon siut tullen
        mennen..............

        Ymmärrä kuis tykkähät!!!!!!!!!!!!!

        Vaan siepä et älyyyyyyyyyyyyyyyyyyy!


    • veskariN

      Aina pitää jotain mietittävää ja kehiteltävää olla. Mukavampi kun jää "ylimääräistä" aikaa tehdä omia juttuja, eikä esim kumppani ole koko ajan vieressä kyttäämässä. Veskarilla on aina "meno päällä" ainakin omassa päässään. Tylsä ja tasapaksu elämä ei sovi veskarille ollenkaan.

      • SE ON ELÄMÄÄ

        Sitä juuri kutsutaan elämäksi. Ei projekteiksi. Apua, kun teidän päihin ei mahdu muita kuin tuuli ja te itse. Ei ole magneetteja, ei ihmenaisia, ei projekteja. Ihan vain elämää, sitä ihan itseänsä. Ei se meille muille ole mitenkään erikoista. Samanlaista juttua me kutsumme elämiseksi. E l ä m ä k s i. Menikö jo perille? Vaikka turhaahan tämä on. Suuri egonne ohittaa kaikki kirjaimet tästä.


      • nokkiinsa jotain
        SE ON ELÄMÄÄ kirjoitti:

        Sitä juuri kutsutaan elämäksi. Ei projekteiksi. Apua, kun teidän päihin ei mahdu muita kuin tuuli ja te itse. Ei ole magneetteja, ei ihmenaisia, ei projekteja. Ihan vain elämää, sitä ihan itseänsä. Ei se meille muille ole mitenkään erikoista. Samanlaista juttua me kutsumme elämiseksi. E l ä m ä k s i. Menikö jo perille? Vaikka turhaahan tämä on. Suuri egonne ohittaa kaikki kirjaimet tästä.

        enkä edes ymmärrä, että mitä :D elämäähän se on tosiaan joo.


      • ..ystävä:D
        nokkiinsa jotain kirjoitti:

        enkä edes ymmärrä, että mitä :D elämäähän se on tosiaan joo.

        täällä..


      • JOTKA TIETÄVÄT..
        ..ystävä:D kirjoitti:

        täällä..

        Totuuden näistä jutuista. En loukkaannu. Ei ole syytä. Ei heilauta näiden palstojen jutut. Mutta hauskoja ovat seurata. Kuten myös tuota toisten totista taistelua....yksi puhuu aidasta ja toinen aidan seipäästä, ja niin kovin tosissaan puhkutaan. Hauskaa. Mutta ei oikeaa elämää, ei.


      • Marielle82

        Näin on asia, ihan täysin.


    • Ei voi jäädä paikalleen kun se on tylsää. Aina tarvii suunnitella jotain uutta. Jos ei ole tavoitteita on peli menetetty. Aina pitää miettiä mitä seuraavaks tekis kun tää nykynen juttu ei enää nappaa kun samaa on jatkunu jo liian kauan

      • Tai voi osata olla fyysisesti,mut päässään suunnittelee kaiken aikaa jotain mitä seuraavaks tekis,mihin menis,kenen kans.Vaihtoehtoja saattaa olla miljardi ja niistä pitäis sit päättää sopivin,saatan ite suunnitella koko päivän ohjelman edellis iltana valmiiks ja jos siihen tulee poikkeuksia ja mutkia matkaan,on se iha älytöntä.Sit kaikki suunnitelmat on menny pilalle ja laitettava uusiks.Oon myös sellanen,et yritän hoitaa mahdollisillam monta asiaa kerralla,esim.kauppareissu täytyy suunnitella etukäteen mihin eka,seuraavaks jne...

        Oon ite tällänen minuuttiaikatauluttaja,et mietin missä hommassa vie niin ja niin kauan aikaa ja miten sen sais tehtyä nopeemmin ja voisko siinä ja siinä välissä vielä tehä jotai yms....:D mielenkiintoista...

        Sit jos joutuu jotai oottaa(ukkoo esim) on pirun turhauttavaa seistä ja hoputtaa toista ja samallla kattoo kelloo ja miettiä,et kerkeenkö mä tekee nyt kaiken mitä oon suunnitellu (yleensä varaan kyllä kaikkeen hyvin aikaa) vai pitääkö joku asia jättää välistä ja jos sen joutuu jättää,niin millos mä sen hoidan ja plaa plaa plaa...Onhan muutki tällässiä?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2703
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2290
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2040
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      14
      1775
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1701
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1676
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1676
    8. 92
      1602
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1467
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1284
    Aihe