MITEN MUISTAT

ÄITIÄ

Äitienpäivä tulossa, miten muistat häntä?

5

661

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies26

vien isäni kanssa kukan äitini haudalle

• Kari-Tapio

Äiti haudattiin sisareni asuinpaikkakunnalle. Hän vannoin, asuvansa siellä, loppuelämän. Me muut annettiin periksi. Vuodet vieri, kävi ilmi sisareni oli onnistunut salaan meilta alkoholisoitumisensa. Hänelle tuli ongelmia, ja vaihtoi paikkakuntaa. Huomautettiin, mitä lupasi äiti-vainajan suhteen. Me veljet oltiin turhanpäiväisiä, paskan jauhahia, ja kielsi luvanneensa jotain. Nyt me maksetaan vuotuinen haudanhoitomaksu. Äidin haudalla käynti on jo jonkinlainen matka ! Minun varattava täyspitkä päivä, kauempana asuvien varattava pari vuorokautta.

• Kurre

Huomenta................
      Mee ny ainakin viemään joku koivun oksa ku se on niin helevetin omia nyt. Että siilleen.

• Hulivili

Nyt voin muistaa vain käynnillä haudalla,ei ole enää elossa äiti.Silloin kun hän oli elämässä,en paljon muistanut,maailma vei minua.Nyt on myöhäistä muistaa.Kukat haudalle.Ei hän siellä ole.Toivottavasti enkelit pitävät hyvää huolta äidistäni.

• äidittä

Miten muistan äitiä? Äitini on kuollut syöpään 12 vuotta sitten. Maksaisin melkein mitä vaan yhdestä päivästä äidin kanssa.Äitini oli paras ystäväni ja säilytän hänen muistoa mielessäni joka päivä. Olen itse jo aikuinen ja minulla on kaksi lasta, joista toinen jo aikuinen ja nuoremmasta tulee 18v syksyllä. Meillä ei ole vietetty äitienpäivää, enkä mitään erityistä kaipaakaan. Vanhempi poika osaa kiittää ja arvostaa kaikkea mitä on meiltä saanut. Se riittää koko elämäksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      61
      5213
    2. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      18
      3282
    3. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      142
      2715
    4. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      16
      2338
    5. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      132
      1872
    6. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      15
      1673
    7. Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa

Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks
      Lieksa
      161
      1467
    8. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      73
      1407
    9. Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä

Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut
      Perussuomalaiset
      108
      1340
    10. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      95
      1297
    Aihe