06.11 klo 21.05 Nelonen näyttää kauhu/sci-fi elokuvan Event Horizon. Onko elokuva hyvä? Entäs aihe-piiri? Liittää avaruusmatkustelu aiheeseen? Alku vaikuttaa hyvältä, mutta loppu vähän lätsähtää. Mielipiteitä...
Event Horizon
12
758
Vastaukset
- Padawan
paras scifi/kauhuelokuva minkä olen nähnyt. Tarina tuo yllätyksiä kun sitä ensi kerran katsoo. Lisäksi näyttelijät eivät ole mitään b-tasoa. Arvosana *****
- Hb
Hoh hoijakkaa, siis elokuvasta. Pisteet **.
- rosewood
Jos luottokriitikko antaa vain kaksi tähteä, niin jätän nauhoittamatta. Jos se perkules onkin hyvä, niin sitten Rape tupisee.
- Hb
rosewood kirjoitti:
Jos luottokriitikko antaa vain kaksi tähteä, niin jätän nauhoittamatta. Jos se perkules onkin hyvä, niin sitten Rape tupisee.
Se on ihan kerran katsottava. Kato ite ja kerro sitten:=)
- rosewood
Hb kirjoitti:
Se on ihan kerran katsottava. Kato ite ja kerro sitten:=)
Alku vaikuttaa lupaavalta, hieman jo harmittaa kun en varalta nauhoittanut. Tosin ne mainosten kyttäämiset harmittaa, kun ei niitä nauhalle kehtaa päästää.
- Hb
rosewood kirjoitti:
Alku vaikuttaa lupaavalta, hieman jo harmittaa kun en varalta nauhoittanut. Tosin ne mainosten kyttäämiset harmittaa, kun ei niitä nauhalle kehtaa päästää.
olikin lupaava:=)
- rosewater
Hb kirjoitti:
olikin lupaava:=)
Kyllä sinä tähtiä annoit ihan oikean määrän.
Itse arvioin elokuvat perinteiselle 4-10 asteikolla ja elokuva olisi saanut minulta 7.
- The Expert
Vaikkei Event Horizon ole mikään ns. ison luokan rymistely (vertaa Independence Day tms), niin leffa toimii yllättävän hyvin. Ensinäkin tasokkaat näyttelijät ja toiseksi vähän erilainen scifiteema, eli kauhu. Leffahan ei ole mikään varsinainen Star Wars-iloittelu, vaan vähän tummempisävyisempi trilleri.
Efektit ovat vakuuttavat, tunnelma toimii, jne jne.
*** / *****
Eli kolmen tähden edestä.
(Okei vähän myöhään tuli ainakin Matille mutta tulkoon)- Jenni
Alku lupaava, lopuksi se sitten muuttuukin hieman Hellraiser-tyyliksesi.. aargh.
Sam Neillin rooleihin voi kyllä luottaa - mies osaa homman :)
- Plääh
En nähnyt eilen enkä ole ennenkään nähnyt, eli minkä näkönen se otus siellä aluksella oli ja ketkä selvis hengissä?
- Beldimus
Leffassa ei ole mitään "otusta"
Leffassa "otukseksi" määriteltävä pahis on tuo alus eli Event Horizon.. EH meni mustaan aukkoon joka johti toiseen todellisuuteen, joka oli täysin läpimätä paikka, kun alus 7 vuotta myöhemmin palasi, se oli muuttunut eläväksi..
Tämä on ainoa leffa mitä katsoessa oon oikeasti pelännyt.. tosi painostava..
henkiin jäi kaikki tuntemattomat näyttelijät.. :D
Deep Blue Sea on hiukkasen samantyyppinen.. mutta tämä on siis mun mielipide. - Lulu
Beldimus kirjoitti:
Leffassa ei ole mitään "otusta"
Leffassa "otukseksi" määriteltävä pahis on tuo alus eli Event Horizon.. EH meni mustaan aukkoon joka johti toiseen todellisuuteen, joka oli täysin läpimätä paikka, kun alus 7 vuotta myöhemmin palasi, se oli muuttunut eläväksi..
Tämä on ainoa leffa mitä katsoessa oon oikeasti pelännyt.. tosi painostava..
henkiin jäi kaikki tuntemattomat näyttelijät.. :D
Deep Blue Sea on hiukkasen samantyyppinen.. mutta tämä on siis mun mielipide.Vastenmielisin leffa jonka olen ikänä nähnyt! Mutta pakko se oli kattoo uusintanakin...ihan sen vastenmielisyyden vuoksi...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ketkä haukkuu suomalaisten ÄO:tä?
Siinä on kaksi vaihtoehtoa, joko siis rutiköyhä vajaaälyinen vasuri tai venäläinen. Kyllähän täällä käy suomenvenäläisi1453679Henkirikos kiuruvedellä
Poliisi tutkii maaliskuussa tapahtunutta 50 luvulla syntyneen kuolemaa henkirikoksena. Missä päin tälläinen sattunut1073502Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi202472Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs42275100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es282113Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa331163Läpäiseekö Martina Aitolehti Erikoisjoukot - kyllä vai ei?
Martina Aitolehti on pärjännyt mainiosti Erikoisjoukoissa. Yrittäjä on mielipiteiltään napakka ja hän sivaltaakin koulut171031- 134823
Ei ne päivät ole samanlaisia...
Toisena hymyillään ja katsellaan silmiin, toisena taas tuntuu ettei edes tunneta toisiamme, vältellään ja katseet ei vah28820Oikea syy siihen
miksi toivon ettei enää törmätä on se, että olen ihan tavattoman ihastunut sinuun. Paljon helpompi itselle kun ei saa pä34744