Silmälasifetissi

Silmälasit

Onko muita silmälasifetistejä, vai olenko yksi niistä harvoista Suomessa. Ulkomailta kyllä löytyy samanhenkisiä mutta harvemmin olen kohdannut heitä Suomessa. Kertokaa omista kokemuksista.

13

2236

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kinkster

      ja muutenkin koko kokonaisuus on tärkee, ei pelkät lasit. Yleensä ihan jees, mutta osalla ihmisistä on aivan kauheen näkösiä laseja.


      kokonaisuudessa on yksityiskohtia, mutta yksityiskohdat eivät ole kokonaisuus...

      • kymysys

        millasista laseista te kiihotutte?? Mikä niissä on kiihottavaa? Se, että ilman laseja tekin näytätte komeilta...vaiko mikä.


      • silmälasit
        kymysys kirjoitti:

        millasista laseista te kiihotutte?? Mikä niissä on kiihottavaa? Se, että ilman laseja tekin näytätte komeilta...vaiko mikä.

        Vahvat, paksut linssit, erikoiset, tyylikkäät pokat ja se miten avuttomat nämä ihmiset ovat ilman silmälaseja. Ja tietysti silmälasileikit, miten ihanaa kun nainen tydyttää itsensä silmälaseilla.


      • ukk:n pokat
        silmälasit kirjoitti:

        Vahvat, paksut linssit, erikoiset, tyylikkäät pokat ja se miten avuttomat nämä ihmiset ovat ilman silmälaseja. Ja tietysti silmälasileikit, miten ihanaa kun nainen tydyttää itsensä silmälaseilla.

        UKK:n pokat olivat paksut ja jämäkät.


    • Brill

      Pidätkö vain silmälasien katselusta vai haluasitko kokeilla naisen silmälaseja ?.
      Nautitko enemmän kehyksen aiheuttamasta tunteesta vai linssien aiheuttamasta tuntemuksesta ?.

      • Silmälasit

        Haluan kokeilla ja käyttää, jos suinkin vain on mahdollista naisten silmälaseja. Itselläni on netistä tilattuja naisten pokia 4 paria minun omilla vahvuuksilla, mutta tietysti lainatut lasit on aina parempi. Se on silmälasien kokonaisuus joka saa minut syttymän. O-O


    • jantsu
      • silmälasit

        Hyvä että meitä on ainakin kaksi täällä Suomenmaassa, kyllä silmälasit on ihana asia O-O


      • Brill
        silmälasit kirjoitti:

        Hyvä että meitä on ainakin kaksi täällä Suomenmaassa, kyllä silmälasit on ihana asia O-O

        Oletteko kertonut naiselle jos olette seurustelleet tai vaimolle,että pidätte silmälaseista.
        Olisihan hienoa jos puoliso olisi mukana ja osaisi hyödyntää asiaa oikealla tavalla.


    • janne74

      Onhan ne hyvin välitut lasit suht seksikkäitä ja jos vahvuudet on vielä sopivat niin... , )

    • Anonyymi

      Moi. Olen +40 mies. Mua alkoi itseä kiihottaa kun näkö huononi ja sain silmälasimääräyksen. Ja se ärsyttää ja samalla kiihottaa kun en pärjää ilman silmälaseja enää ja oon niistä riippuvainen..ja se kiihottaa siinä jotenkin kun ne kahlitsee mua ja pitää ottaa ne huomioon ja kaikki viel näkee että toi on rillipää. Jotenkin myös tuntuu että oon naisten silmissä nyt avuton(voi olla että kuvittelen) .mut just se kun en voi tälle mitään, joko käytän rillejä ja nään tai en käytä ja kuljen sumeessa, 🤓 Miten täs näin kävi😲

      • Anonyymi

        Olen myös 40+ mies,näköni heikkeni jo ala-asteen alussa ja siitä eteenpäin, nyt näkö on oikeassa silmässä -13.25 ja vasen -15+ hajataittoa. Itse olen lähes sokea ilman laseja ja avuton, tykkään välillä kulkea ilman laseja. Naiset joilla on erittäin vahvat lasit ovat todella kauniita. Itse en enään häpeä lasejani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen myös 40 mies,näköni heikkeni jo ala-asteen alussa ja siitä eteenpäin, nyt näkö on oikeassa silmässä -13.25 ja vasen -15 hajataittoa. Itse olen lähes sokea ilman laseja ja avuton, tykkään välillä kulkea ilman laseja. Naiset joilla on erittäin vahvat lasit ovat todella kauniita. Itse en enään häpeä lasejani.

        Miten onnistuu esim ulkoilu ilman laseja, noilla vahvuuksilla? Minulla myös rillifetissi. Katson aina naisten silmälasilinssejä. Kehyksillä ei niin väliä. Kiihotun siitä miten voimakas linssi pienentää ja vääristää silmiä. Ilman laseja sama kaunotar on aivan eri näköinen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      3170
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      117
      2214
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1624
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1408
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      76
      1112
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      941
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      904
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      900
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      815
    10. Rahtari s salmi

      Onkohan jutussa perää että kylän tyhmin rahtari on palanut ratista
      Suomussalmi
      8
      795
    Aihe