Kumpi on ns. vaarallisempi mäyris vai 0,5L kossu
kummassakin on lähes sama alkoholimäärä.
Tarkoitan nyt runsaapaa kuin vappu juhannus jne.
juomista. Oluthan juodaa oluena, mutta kossun
lantraaminen... vain mielikuvitus rajoina.
Mut mielipiteitä? sanotaan, että juominen ei ole
päivittäistä, mutta viikottaista, itse olen mäyris
miehiä ei nyt läheskään aina koko koiraa.
mäyris vastaan kossu
7
902
Vastaukset
- frihet
Minä loppu aikoina vaihdoin "kossun" tenu tusaukseen.
Neljän litran tenu tykistä riittää pitkäks aikaa, vai?, kun kunnolla tusauttaa ja hyvin maustaa, niin menee jakoon, ettei kaikki parhaimmatkaan juoman maistajat hoksi.
Muistan, kun kaverini teki parille hieno-helmalle tenu totit ja nämä ihastuen kyselivät, että mitä mahtaa olla tämä ihana sekoitus.
No ne ajat on takanapäin, on ainakin menny jo hetki kun on tarvinnu miestä väkevämpää, ensi kuussa 18 v.
Mielestäni koko viinan lotraus on epä-terveellistä, eikä sovi pohjolan porukoille.
Joten raittiina parempi iloita kesän kauneudesta, vaikkei raittius aina onnellista olisikaan, niin voittaa se kuitenkin känni päivät ja morkkikset, kaikkine kankkusineen.- pelastus.
Elikkä mihin jäi tenukanisteri?
Profiileista päätellen olisiko usko?
Mikä oli pohja jossa tuntui, et nyt riitti?
Tenua juovat yleensä päättyvät aika nopeasti mullan alle. - frihet
pelastus. kirjoitti:
Elikkä mihin jäi tenukanisteri?
Profiileista päätellen olisiko usko?
Mikä oli pohja jossa tuntui, et nyt riitti?
Tenua juovat yleensä päättyvät aika nopeasti mullan alle.Tunnen kyllä muutamia hurjia tenareita, joille ei alkon tuotteet kelpaa ja silti ikää yli 70, eli melko hyvin ovat tössäytelleet.
Myönnän nöyrästi, etten tiedä miksi pääsin kerralla vapaaksi alkoholista, sairaalan lattialla makasin "tapani mukaan" ja siinä "arvelin", etten seuraavaa päivää näe, huokailin "yläkerran" puoleen ja seuraavana aamuna lekuri sanoi, että voin mennä kämpille, koska olen niin hyvässä kunnossa, jota ei koskaan aiemmin ollut tapahtunut.
Jollain tapaa sain varmuuden, että viinan himo poistui ja pystyin heti alkuun kohtaamaan "ystäviä" jotka ryypiskelivät.
Matkustelen melkoisesti laivoilla ja ei ole mieleenkään tullut, että viinaa tartis ottaa, vaikka joskus istuskelen tanssi ravintoloissakin aikaani viettäen ja ihmisten kanssa rupatellen.
Eli minä pääsin kerta heitolla, vaikka en ali-arvoi toisten taisteluja ja teidän ettei kaikkien ole hyvä sellaisiin paikkoihin mennä missä tietää aidan olevan matala.
Muuten mitä tuo "mäyräkoira" tarkoittaa, kun ei ole tarvinnu alkon tuotteita hankkia, niin tieto jää toultakin asaa vajaaksi. - mulla
frihet kirjoitti:
Tunnen kyllä muutamia hurjia tenareita, joille ei alkon tuotteet kelpaa ja silti ikää yli 70, eli melko hyvin ovat tössäytelleet.
Myönnän nöyrästi, etten tiedä miksi pääsin kerralla vapaaksi alkoholista, sairaalan lattialla makasin "tapani mukaan" ja siinä "arvelin", etten seuraavaa päivää näe, huokailin "yläkerran" puoleen ja seuraavana aamuna lekuri sanoi, että voin mennä kämpille, koska olen niin hyvässä kunnossa, jota ei koskaan aiemmin ollut tapahtunut.
Jollain tapaa sain varmuuden, että viinan himo poistui ja pystyin heti alkuun kohtaamaan "ystäviä" jotka ryypiskelivät.
Matkustelen melkoisesti laivoilla ja ei ole mieleenkään tullut, että viinaa tartis ottaa, vaikka joskus istuskelen tanssi ravintoloissakin aikaani viettäen ja ihmisten kanssa rupatellen.
Eli minä pääsin kerta heitolla, vaikka en ali-arvoi toisten taisteluja ja teidän ettei kaikkien ole hyvä sellaisiin paikkoihin mennä missä tietää aidan olevan matala.
Muuten mitä tuo "mäyräkoira" tarkoittaa, kun ei ole tarvinnu alkon tuotteita hankkia, niin tieto jää toultakin asaa vajaaksi.kävi melkein samanlailla! terv.keskuksesta kun ulos kävelin ei sen jälkeen edes ole mieli tehnyt 10v siitä aikaa. En pisaraakaan sen jälkeen ole ottanut, tähän päivään. Minä taas rukoilin muistaakseni ½-vuotta aikaisemmin ja aivan kuin huutooni olisi vastattu kun olin siellä katkolla. Sen jälkeen ajatus maailmani muuttui. Sain elämän. Monet oli taistelut sitä ennen. Pitkä olisi tarina. Mutta näin lyhykäisyydessä, jotain tapahtui mielessäni.
- kaljaa
frihet kirjoitti:
Tunnen kyllä muutamia hurjia tenareita, joille ei alkon tuotteet kelpaa ja silti ikää yli 70, eli melko hyvin ovat tössäytelleet.
Muuten mitä tuo "mäyräkoira" tarkoittaa, kun ei ole tarvinnu alkon tuotteita hankkia, niin tieto jää toultakin asaa vajaaksi.Koska et asu suomessa niin. Mäyris tarkoittaa
12kpl:n pahviin pakattua keskiolutpulloa kaksi vierekkäin (0,33L)
joten se on ristitty pitkän olemuksensa vuoksi
mäyräkoiraksi. Lähes jatkuvasti h. 7,95 ekua pantit
sitähän nyt kannetaan kädet pitkänä kaupoista
ympäri suomen.
- haukan
Kossusta tulee paremmat höpinät ja lievempi kaakeli
- kossu.terveysjuoma
Kossu on kyllä terveellisempi ja puhtaampi valinta kuin olut. Olut turvottaa ja tulee löysäksi vetelykseksi, kun sitä tissuttelee. Kossu on urheilullisen juopon valinta. Kattokaa nyt Santtuakin kuinka hyvässä kondiksessa se on, kun vetää kossua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1406653
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495739- 1234891
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434490Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?523892- 623061
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522966Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242402- 422270
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152197