Suuseksin alkeet

Female

Haluaisin kuulla mahdollisimman tarkkaan kokemuksia niin miehiltä kuin naisiltakin, miten saada parhaiten mies tyydytettyä suuseksillä. Yleispätevää heittoa "siihen suuntaan" täällä on ennenkin varmasti ollut, mutta haluaisin yksityiskohtaisen sepustuksen aiheesta.

Kovasti tekisi mieli päästä ihan kokeilemaankin käytännössä, mutta toistaiseksi ei siihen ole siunaantunut mahdollisuutta. Ikää joku kuitenkin kohta kysyy, niin 17 olen.

Kesää odotellessa...

5

6728

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • neuvo.

niin se on...

• mahtavan nettisivuston

jost varmasti saa paljon apua.. tosin pitää olla laillisesti oikean ikäinen. Siis ei sulle.. mutta muille, vanhemmille kaiketi sitten.

http://www.freewebs.com/suihinottokoulu

siis ihka oikea suihinottokoulu jossa oikeesti saa harjoitella. Mut se on ilmeisesti vain täysikasvuisille ihmiselle joten ei me päästä sinne vielä :(

• Lassi
    • Sepi

Suuseksi!! Varmasti monet kokevat nämäkin jutut monella eri tavalla, mutta tässä juttu mikä toimii minulle.

Itselläni on tärkeää että nainen käyttää suutaan eri tavoilla, imeminen ei sinällään tuota suurtakaan mielihyvää. Pidä huoli että suusi on märkä, käytä sylkeä jos tunnut kuivuvan. Käytä kättäsi tekemään runkkausliikkeitä. Voit välillä ottaa kalun suustasi ja runkata, katsoa silmiin, tällä aikaa kalu ikään kuin herkistyy ja uudelleen suuhun ottaminen tuntuu taas todella hyvältä. Pyöritä kieltäsi kalun ympärillä, ja kuten sanottu imeminen ei ole se ratkaiseva juttu, voit tehdä sen hellästikin. Jos mies tuntuu pitävän, niin voit hieman painella sormeasi peräaukon kohdalla. Muutamat ronskit sanat, tai kehut kalusta auttavan myöskin kiihottumaan. Jos pystyt tai haluat, voit kertoa miten haluat miehen laukeavan joko suuhusi tai rinnoillesi,se antaa oman kivan tunteen.

Tässä muutama juttu.Toimii minulla, mutta ei varmasti kaikilla. Hyvät jatkot, olet hyvällä tiellä ja ei oppi tässäkään ojaan aja ;)

• Sinut-seksin-kanssa

Seksi on taitolaiji ja harjoittelu tekee mestarin. Tämän lisäksi sitä harrastavat eri yksilöt lahkoista ja mainoskampanjoista huolimatta. Jos olet kuitenkin täysin hakoteillä ja puhuminen aiheuttaa ongelmia, niin voin kertoa, mistä naruista minua saisi vetää, jotta pääsisi mukavaan lopputulokseen.

Leikit ovat siis takana ja edessäsi suihkunraikas kova penis. Kauan sitä ei kannata ihailla, sillä se elää kosketuksesta. Muutama runkausliike ja nahka kireäksi niin, että peukkalo ja etusormi pitävät sitä tukevasti tyvessä.(Rikkaan miehen penisrengas.)Muutamat kielinuolaisut tyvestä kärkeen ja takaisin. Toinen käsi hieroo reisiä, mahaa tai pallojen ja anaaliaukon välistä aluetta. Viimeiksimainitun kohdalla riittää peukalon hieronta. Sitten kastellaan herkin pääalue ja imaistaan sitä pari kertaa. Tämän jälkeen voi harrastaa sitä "peruskamaa", jolloin imetään syvemmälle ja toinen käsi hitaasti runkkaa kierteessä omassa tahdissa. Tuo toisen käden työskentely kokemusteni mukaan vaatii harjoittelua ja tietyissä asennoissa sitä tarvitaan tueksi. Vaikka tämä "peruskamakin" tuntuu hyvältä, niin pientä vaihtelua voi tehdä pitämällä terska suussa ja pyörittämällä kieltä sen ympäri tai kevyesti puraisemalla tyvestä. Jos miehen pallit ovat ajeltu, niin ne ovat todennäköisesti tarpeeksi herkkiä huulillesi ja pikkupusutteluille. Loppua kohti kannattaa pitää temppo kohdalla ja kätesi "penisrengas" tiukkana pienessä liikkeessä ylös-alas. Peniksen pituudella on tietenkin merkitys, jottei omat sormet tulisi naamaan. Tällä Suuseksi-palstalla käydään koko ajan sotaa siitä, että saako sen sperman antaa tulla suuhun vai ei. Itselleni on kuitenkin tärkeintä, ettei orgasmia keskeytetä. Se (valitettavasti) pilaa paljon, vaikken suoraan aina kerro naiselleni. Jos laukeaa suussa, niin ei saa lopettaa, koska ainakin oma orgasmi jatkuu yli sperman syöksyn. Jos ei tulla suuhun, niin loput voi hoitaa antajan kädellä (hyvin lennokkaan) käteen vaihdon jälkeen. Tietenkin voi käyttää myös makukondomeja, mutta itse en pidä niistä, koska nahka ei suuseksin aikana pääse liikumaan ja peniksen herkin alue menettää osan herkkyydestään. Jos se on ainut keino antaa miehen saada orgasmin naisen suussa, niin suosittelen. Lopulta se aiheuttaa kokemusteni mukaan enemmän työtä naiselle, koska laukeamiseen menee enemmän aikaa. Tästä syystä meillä laitetaan sellainen silloin tällöin vasta loppuvaiheessa. Spermasta vielä sen verran, ettei sitä välttämättä tule (riippuu tuhannesta asiasta), eikä mies aina tiedä sen tarkkaa saapumista vaan arvioi kokemuksensa perusteella. Suuseksin aikana voi myös hyväillä sormella anaaliaukkoa, mutta se on kokeneillekin usein tabu kaikki homofobiot kaupan päälle... Ja jos sperma ei päädy naiseen tai kortsuun, niin sotkua ajatellen lähellä pitää olla vaikkapa paperia. Ja tosimies tietenkin kiittää naistaan tajuntaa räjäyttävästä kokemuksesta.

Näinkin voi siis tehdä, mutta jokainen tehköön omassa sängyssä mitä lystää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      93
      7748
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      40
      3722
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1876
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1160
    5. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      32
      1013
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      28
      973
    7. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      53
      827
    8. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      772
    9. Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa

1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄
      Ikävä
      60
      739
    10. TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.

Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o
      Hindulaisuus
      268
      703
    Aihe