Mulla on Samara 1500i vm.95.Sain viimein lämmitystolppa paikan. Nyt on tullut mieleen että onko väliä näin talvella vaikka laittaisin aina tultuani lohkolämmittimen päälle.
Eli se saattaisi olla 1-2 vrk:ta kiinni tolpassa jos ei satu olemaan ajoja.Onko haittaa moottorille vaikka lämmitys olisi aina päällä, kun auto on parkissa??????
Samaran lohkolämmitys????
moose
4
339
Vastaukset
- vaz
Ainakin oma Samarani on aina lämmityksessä, eikä siihen ainakaan vielä mitään vikaa ole tullut. Sähköä vaan kuluu niin pirusti...
- Tolppa-apina
eli paljohan toi lohkolämmitin haukkaa sähköä Wateissa? Ihan vaan mielenkiinnosta kiinnostais tietää...
- j7j7j
Niin ei tarvitse ainakaan yöllä turhaan lämmitellä!
Haittaakaan ole, muttei myöskään mitään hyötyä. Itte käyn joka aamu karseel pakkasel (siis talvel) laittamas Samaran köyden jatkoks, niin kyl on käyny mieles jättää se yöks piuhaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1023484
- 623137
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342644- 802433
- 842406
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422094- 962086
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil491701Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221700- 121686