http://www.auto-motor-und-sport.de/news/auto_und_produkte/opel_corsa_gross_geworden.112037.htm
2007 Corsa
5
1257
Vastaukset
- tuli mieleen
Hetken kun tuota katseli, niin kyllä muodoissa on paljon R-mallin Mersua; eikös vaan?
Moottorit: 1.0(60hv), 1.2(75hv), 1.4(90hv), 1.6(105hv), turbo(180hv) sekä 1.3CDTI(90hv) ja 1.7CDTI(100hv).
Ovat nämä tasan 4-metriset uutuudet kovin toistensa kaltaisia (Corsa, Clio, 207 ja Punto). Pienikin suunnittelu- tai laatuvirhe, niin hyvästi vaan markkinoille...- jake
Uuden Corsan perusrakenne on muutes sama kuin Fiat Ideassa ja Grande Puntossa.
Liekö samaa laatuakin sitten ;-).
Mutta näyttävän näköinen on uusi corsa ja miksei uusi puntokin, makuasioita tietysti.
Koska mahtavat tulla nämä Suomeen, uutta puntoa jo mainostettiin vaan hinnasta ei puhuttu vielä.
- Epelii
Periaatteessa ihan ok. Näyttää tosin aika isolta, mutta lyhyeltä, en tiedä johtuuko niistä isoista vanteista tms.
- kärry
..olisi just sopiva mulle.Tykkään kyllä että kolmiovinen on kivemman näköinen.Nyt mulla on 5-ovinen ja se on kyllä kätevä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12671Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511228Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491125- 127998
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223964Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206939Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä13855- 72845
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297845- 39822