Leijonamiehen vapaudenkaipuu

jouskariN

Mitä tehdä, kun leijonamies sanoo olevansa sitoutumiskammoinen ja että suhteen takia ajattelee menettävänsä jotain? Voiko tällaisen kanssa enää edes seurustella, ja onko leijonat taipuvaisia pettämään?

9

1829

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Leijonatar

Monet leijonaihmiset ovat huutavassa huomion tarpeessa ja se kotona oleva ei aina riitä. Kypsyminen voi kestää kauemman aikaa kuin monella muulla - eli jos kärsivällisyyttä on odottaa niin saat paljon irti suhteesta lopulta, mutta ole myös valmis siihen, että pettää voi kun löytää enemmän huomiota muualta. Olen itse leijona ja hitaasti kypsyvä vaikken silti mies, mutta ne jotka tunnen miehistä, jotka ovat leijonia, ovat juuri samanlaisia.

• jouskariN

tätä huomiota voisi miehelle sitten antaa, ilman että se ihan täysin ahdistuu?

• daniela
        jouskariN kirjoitti:

tätä huomiota voisi miehelle sitten antaa, ilman että se ihan täysin ahdistuu?

samoja asioita oon leijona miehen suusta kuullut ja ihmettelen suuresti että mitäköhän tässä pitäs oikein tehdä? Odottaa vai lähtee kävelemään..? Ollaan pidetty jo taukojakin mut vaikka ite saisin sen pidettyä niin mies soittelee kuitenkin perään ja itkee et pitäs nähä...argh...alan saada kohta jo aivan tarpeekseni ailahtelevasta leijona miehestä..!!!

• aaal
        daniela kirjoitti:

samoja asioita oon leijona miehen suusta kuullut ja ihmettelen suuresti että mitäköhän tässä pitäs oikein tehdä? Odottaa vai lähtee kävelemään..? Ollaan pidetty jo taukojakin mut vaikka ite saisin sen pidettyä niin mies soittelee kuitenkin perään ja itkee et pitäs nähä...argh...alan saada kohta jo aivan tarpeekseni ailahtelevasta leijona miehestä..!!!

Itsellä oli leijona M noin 1,5 vuotta. Baarissa piti juosta jatkuvalla syötöllä, koti-illat ei yleensä kiinnostaneet. ei rauhoittanut anelu, itkut, uhkailut, hellittelyt..mikään. Joten lähdin, ja se oli hyvä ratkaisu.
        En enää ikinä ottaisi Leijona miestä, muillakin niin samanlaisia kokemuksia näistä. Njaa, ehkä olis toiminut jos itsekin olis kolmena iltana viikossa jaksanu baarissa istua...

• sande

Olen seurustellut monen leijonan kanssa ja kaikki ovat tavalla tai toisella olleet pettureita. Kerro muillekin kun keksit että miten nuo gigolot saa rauhoittumaan! Pitäiskö itte kans tehdä noin ja pelata muitten kanssa...

• Jousin

kyllä se niin on että leijonamiehet eivät pysy yhden naisen kans ,naisessa ei vikaa ole vaan Leijona miehessa yksistään on mullaki kokemusta niistä ja en iki kuu päivänä huoli Leijona miestä!!!säälittäviä ovat!!!

• leppäkerttu

Kaikki ovat pettureita totta on,metsästää koko ajan uutta saalista.Näistä ei tule koskaan aviomiehiä.Heidän täytyy koko ajan olla parhaita,ja esillä joka paikassa.Niin jos haluat menettää leijonasi niin tee niin kuin suunnittelit mutta loppu tulee,sitä ei leijona kestä että hänen nainen pelaa silmäpeliä muitten kanssa,se on anteeksi antamaton juttu.Mutta hänelle se on sallittua.Näin se on.

• Tinalilja

Ainakaan minun leijonani ei petä.. On vannonut näin, eikä merkkejä näy ja tuskin tulee näkymäänkään. Jos joskus hairahtuu niin se on sitten kerrasta poikki.

Olen huomannut että omalla leijonallani on joku kummallinen tarve flirttailla puolitutuille naisille mitä ällöttävimmin, jolloin minä annan kyllä samalla mitalla takaisin..

Meidän skorpioni-leijona suhde on kyllä sellainen että hetki mennään rauhassa ja sitten räjähtää...ja sitten mennään taas nätisti käsi kädessä eteenpäin.. xD

• aip

hei,kaurismieheen retkahtaneena voin lohduttaa et nekin!pelkäävät sitoutumista!minä,leijonanainen haluisin,mutmut....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa

Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site
      Maailman menoa
      137
      6289
    2. Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia

SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto
      Maailman menoa
      66
      5211
    3. Miksei Korhonen (pers) vastaa Kokon (sd) esittämiin kysymyksiin?

Hyviin käytöstapoihin kuuluu kysymyksiin vastaaminen, eikä alkaa syyttelemään kysymyksen esittäjää. Mikä vaivaa Korhost
      Maailman menoa
      14
      3675
    4. Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi
      Maailman menoa
      121
      3260
    5. Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa

sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT
      Maailman menoa
      107
      2380
    6. Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa

Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat
      Maailman menoa
      71
      2276
    7. Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla

Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku
      Maailman menoa
      1
      2008
    8. Persut pettävät ja valehtelevat aina

Petoksistahan jää kiinni kuten olemme persujen kannatusromahduksesta nähneet, mutta siitä huolimatta persut jatkavat val
      Maailman menoa
      27
      1608
    9. Onko kaivattusi spesiaali?

Millä tavalla ja miten?
      Ikävä
      76
      1118
    10. Sinä et halunnut sitoutua

Samalla tavalla kyin minä ja koen vihdoinkin että se on ihan ok. Sitoutuminen merkitsi meille erilaisia asioita, eikä ne
      Ikävä
      15
      1114
    Aihe