Leijonamiehen vapaudenkaipuu

jouskariN

Mitä tehdä, kun leijonamies sanoo olevansa sitoutumiskammoinen ja että suhteen takia ajattelee menettävänsä jotain? Voiko tällaisen kanssa enää edes seurustella, ja onko leijonat taipuvaisia pettämään?

9

1725

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Leijonatar

      Monet leijonaihmiset ovat huutavassa huomion tarpeessa ja se kotona oleva ei aina riitä. Kypsyminen voi kestää kauemman aikaa kuin monella muulla - eli jos kärsivällisyyttä on odottaa niin saat paljon irti suhteesta lopulta, mutta ole myös valmis siihen, että pettää voi kun löytää enemmän huomiota muualta. Olen itse leijona ja hitaasti kypsyvä vaikken silti mies, mutta ne jotka tunnen miehistä, jotka ovat leijonia, ovat juuri samanlaisia.

      • jouskariN

        tätä huomiota voisi miehelle sitten antaa, ilman että se ihan täysin ahdistuu?


      • daniela
        jouskariN kirjoitti:

        tätä huomiota voisi miehelle sitten antaa, ilman että se ihan täysin ahdistuu?

        samoja asioita oon leijona miehen suusta kuullut ja ihmettelen suuresti että mitäköhän tässä pitäs oikein tehdä? Odottaa vai lähtee kävelemään..? Ollaan pidetty jo taukojakin mut vaikka ite saisin sen pidettyä niin mies soittelee kuitenkin perään ja itkee et pitäs nähä...argh...alan saada kohta jo aivan tarpeekseni ailahtelevasta leijona miehestä..!!!


      • aaal
        daniela kirjoitti:

        samoja asioita oon leijona miehen suusta kuullut ja ihmettelen suuresti että mitäköhän tässä pitäs oikein tehdä? Odottaa vai lähtee kävelemään..? Ollaan pidetty jo taukojakin mut vaikka ite saisin sen pidettyä niin mies soittelee kuitenkin perään ja itkee et pitäs nähä...argh...alan saada kohta jo aivan tarpeekseni ailahtelevasta leijona miehestä..!!!

        Itsellä oli leijona M noin 1,5 vuotta. Baarissa piti juosta jatkuvalla syötöllä, koti-illat ei yleensä kiinnostaneet. ei rauhoittanut anelu, itkut, uhkailut, hellittelyt..mikään. Joten lähdin, ja se oli hyvä ratkaisu.
        En enää ikinä ottaisi Leijona miestä, muillakin niin samanlaisia kokemuksia näistä. Njaa, ehkä olis toiminut jos itsekin olis kolmena iltana viikossa jaksanu baarissa istua...


    • sande

      Olen seurustellut monen leijonan kanssa ja kaikki ovat tavalla tai toisella olleet pettureita. Kerro muillekin kun keksit että miten nuo gigolot saa rauhoittumaan! Pitäiskö itte kans tehdä noin ja pelata muitten kanssa...

      • Jousin

        kyllä se niin on että leijonamiehet eivät pysy yhden naisen kans ,naisessa ei vikaa ole vaan Leijona miehessa yksistään on mullaki kokemusta niistä ja en iki kuu päivänä huoli Leijona miestä!!!säälittäviä ovat!!!


      • leppäkerttu

        Kaikki ovat pettureita totta on,metsästää koko ajan uutta saalista.Näistä ei tule koskaan aviomiehiä.Heidän täytyy koko ajan olla parhaita,ja esillä joka paikassa.Niin jos haluat menettää leijonasi niin tee niin kuin suunnittelit mutta loppu tulee,sitä ei leijona kestä että hänen nainen pelaa silmäpeliä muitten kanssa,se on anteeksi antamaton juttu.Mutta hänelle se on sallittua.Näin se on.


    • Tinalilja

      Ainakaan minun leijonani ei petä.. On vannonut näin, eikä merkkejä näy ja tuskin tulee näkymäänkään. Jos joskus hairahtuu niin se on sitten kerrasta poikki.

      Olen huomannut että omalla leijonallani on joku kummallinen tarve flirttailla puolitutuille naisille mitä ällöttävimmin, jolloin minä annan kyllä samalla mitalla takaisin..

      Meidän skorpioni-leijona suhde on kyllä sellainen että hetki mennään rauhassa ja sitten räjähtää...ja sitten mennään taas nätisti käsi kädessä eteenpäin.. xD

    • aip

      hei,kaurismieheen retkahtaneena voin lohduttaa et nekin!pelkäävät sitoutumista!minä,leijonanainen haluisin,mutmut....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      174
      6975
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      39
      4107
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      26
      2075
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      2009
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1849
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1666
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      28
      1601
    8. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1593
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      21
      1578
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      37
      1415
    Aihe