Jotain pientä

42 Metz - PSG Merkki: 1, Kerroin: 3,05
127 Villarreal - Racing Merkki: 1, Kerroin: 1,40
Kokonaiskerroin 4,27

Itse pelaan nämä kaksi tuplana ja ehkäpä runko kohteiksi lätkäkisoja silmällä pitäen.
itse kun en ymmärrä tuon taivaallista kiekosta niin vihjeitä otetaan vastaan..
veikkauksen antama kerroin on ihan kelvollinen Metzille mutta villarrealille ei.(silti veikalle pelit)

Paffin pelitiliä yritetään kartuttaa serie A:n päätös kierroksella.Cagliari vs. Inter siihen merkki 1 kertoimella 3.00

MILAN - Adriano, Julio Cesar, Luis Figo , Marco Materazzi, Esteban Cambiasso and Nicolas Burdisso have been given several days off by Inter coach Roberto Mancini. All six players will therefore miss tomorrow's training session at Angelo Moratti Sports Centre and Sunday's final match of the Serie A season at Cagliari

Tip-ex guru on myös samoilla linjoilla:
Cagliari - Inter 3.00 - 2.75
Inter have already focused on their big task this week, the Coppa Italia final vs Roma. (3-1 win) Inter played a strong final and I very much question their interest for this meaningless fixture on the island. Not that I expect the home side to be that motivated either, but it is always an incentive for a team like Cagliari to defeat the big clubs. Cagliari miss the suspended Conti and the injured Langella. Esposito - Suazo – Capone (the Cagliari strike force on Sunday). Burdisso is missing for Inter, plus the "old" injuries. Probably Stankovic will be missing as well. Nothing very wrong with the Inter squad on Sunday, but I back the home win. (3.00)

Metz - P S G 3.20 - 2.55
I pick the home win (3.20) and the reason to back the worst side in the league? PSG will leave out a whole team tomorrow. Players like Pauleta, Yepes, Landrin, Pichot, Cesar, Rodriguez, Dhorasoo, Kalou and Armand will not be available for this match. For example, Bueno will play up front, Haddad on the midfield and Drame and Badiane in defence. New look PSG and the home team should have a much better chance of winning this match than the odds indicate. (3.20)

Villarreal - Racing Santander 1.62 - 7.20
Racing saved their season last week by winning against Osasuna, and they are clear to play in La Liga next season. This weekend they will be without as many as 4 of their heroes against Osasuna. Antonito, Serrano and Pinillos are suspended and Ayoze is out injured. Villarreal need the 3 points if they want to qualify for the Intertoto cup. If that is motivation enough is hard to tell, but I should think that Villarreal want to send their fans home with a last round win. Jose Mari should be fit and Riquelme is expected back in time for the match. He has been in Argentine this week. No Sorin or Franco. Home win! (1.60)

5

365

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hacker

Noh Valitse näistä:
      33 Usa-Latvia 1 1,35
      34 Valko-Venäjä - Ukraina 1 1,50

Sunnuntaina:
      64     Norja - Suomi 2 1,05 (en suosittele tuolla keroimella)
      65     Venäjä - Sveitsi 1 1,35 tässäkin kerroin liian pieni mutta esim kohteisiin jossa k vaatimus niin hyvä 'varma kohde'

94     Kanada - Tshekki 1 1,65
      95     Slovakia - Ruotsi 1 3,65
      Tuota Slovakiaa voisi vähän perustella.
      Pakko voitto tuosta ottelusta jos mielii jatkoon. Ruotsilla jatko paikka jo varma oikeastaan.
      Slovakia aloitti kisat huonosti ja ei ole vieläkään pelannut mitenkään erikoisesti.
      Ei saanut parhaita pelaajiaan mukaan
      näihin mm-kisoihin.

Joukkueessa paljon ensikertalaisia jolla on nälkää voittaa otteluita. Kerroin ihan pelattava.

• Toi Slovakia tuntuis olevan mun makuun.
        meinasin ottaa Suomen pelin Metzin kaveriksi,jännityksen ja tupla-pakon vuoksi.kerroin on vaan niin turha ettei mitään järkeä.
        eli jos näin on että Slovakia on motivoituneempi,niin tuplat sen kautta pienellä panoksella.

95 Slovakia - Ruotsi Merkki: 1, Kerroin: 3,65
        Kokonaiskerroin 11,13

Kokonaiskerroin 5,11

• hacker
        tip-ex_crisu kirjoitti:

Toi Slovakia tuntuis olevan mun makuun.
        meinasin ottaa Suomen pelin Metzin kaveriksi,jännityksen ja tupla-pakon vuoksi.kerroin on vaan niin turha ettei mitään järkeä.
        eli jos näin on että Slovakia on motivoituneempi,niin tuplat sen kautta pienellä panoksella.

Kokonaiskerroin 11,13

Kokonaiskerroin 5,11

niin ja se slovakia voitti. ;)

• hacker kirjoitti:

niin ja se slovakia voitti. ;)

oli loistava haku sulla.
        tämän Slovakian ansiosta tuli vähän kartutettua lisää maallista mammonaa.

• hacker
        tip-ex_crisu kirjoitti:

oli loistava haku sulla.
        tämän Slovakian ansiosta tuli vähän kartutettua lisää maallista mammonaa.

Juu ja 5/6 noista minun suosittelemista vedoista pitikin.. harmi kun itse laitoin juuri kanadaa todella paljon omiin riveihini ja se oli ainoa joka petti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      129
      2073
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      105
      1886
    3. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      84
      1659
    4. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      64
      1534
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      33
      1202
    6. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      84
      1173
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      56
      1132
    8. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1103
    9. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      1076
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      1023
    Aihe