Moi!
Mulle on tulos hoitoon 15 vuotias lv-tamma.kysymykseni koskisi tämän rouvan ruokintaa.heppa saa olla hyvällä laitumella ja siellä on tietenkin jatkuvasti tarjolla vettä ja suolakivi.ratsastaisin hevosella ainakin 5 päivänä viikossa.minkälaista muuta ruokintaa suosittelette?eli kuinka paljon kauraa yms. pitäisi antaa?mitä muuta kauran lisäksi?
lv:n ruokinta
hemmo
3
747
Vastaukset 3
- kannattaisi
kysyä siitä ruokinnasta siltä ihmiseltä,jolta se hevonen on sinulle tulossa?Täältä kyseleminen on yhtä tyhjän kanssa.Ruokintatapoja kun on varmaan yhtä paljon kuin niitä omistajia.Jokaisella omat tapansa.Ei se sille hevoselle ainakaan hyvää tee,jos sitä ruoan laatua/määrää yhtäkkiä muutetaan.
- Nimetön
Eiköhän se omistaja kerro miten hepoa ruokitaan.
- jossup
... 2-2½ litraa kahdesti päivässä, ainaski mun lämppärillä mutta eiköhän se omistaja sen tietäne ja kertooki varmasti kun sen hevosen tuo.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???411897Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha7101290- 991031
- 102908
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk88904- 66751
- 33642
Olinko yhden viestin arvoinen?
Sen verran olit valmis panostamaan ja selvittämään umpisolmuja. Kukkuluuruu vaan sinullekin mies.68518Kuka om uusi kylän mies?
Ajelee polkupyörällä. Vaalea, melkein kalju. Ilmestyi katukuvaan tänä kesänä. Viettää aikaa kauppojen tuulikaapeissa. Ku13518- 78501