Moi!
Mulle on tulos hoitoon 15 vuotias lv-tamma.kysymykseni koskisi tämän rouvan ruokintaa.heppa saa olla hyvällä laitumella ja siellä on tietenkin jatkuvasti tarjolla vettä ja suolakivi.ratsastaisin hevosella ainakin 5 päivänä viikossa.minkälaista muuta ruokintaa suosittelette?eli kuinka paljon kauraa yms. pitäisi antaa?mitä muuta kauran lisäksi?
lv:n ruokinta
hemmo
3
747
Vastaukset 3
- kannattaisi
kysyä siitä ruokinnasta siltä ihmiseltä,jolta se hevonen on sinulle tulossa?Täältä kyseleminen on yhtä tyhjän kanssa.Ruokintatapoja kun on varmaan yhtä paljon kuin niitä omistajia.Jokaisella omat tapansa.Ei se sille hevoselle ainakaan hyvää tee,jos sitä ruoan laatua/määrää yhtäkkiä muutetaan.
- Nimetön
Eiköhän se omistaja kerro miten hepoa ruokitaan.
- jossup
... 2-2½ litraa kahdesti päivässä, ainaski mun lämppärillä mutta eiköhän se omistaja sen tietäne ja kertooki varmasti kun sen hevosen tuo.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1731915Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1561357Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset2221002- 71897
- 58858
- 47783
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus63767- 93757
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt200677Martinan alamäki jatkuu
Surkeasti menee ... https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f899cee6-e216-4bd1-be3e-c61f68e67a4c ”Surkeasti kulkee”151646