Moi!
Mulle on tulos hoitoon 15 vuotias lv-tamma.kysymykseni koskisi tämän rouvan ruokintaa.heppa saa olla hyvällä laitumella ja siellä on tietenkin jatkuvasti tarjolla vettä ja suolakivi.ratsastaisin hevosella ainakin 5 päivänä viikossa.minkälaista muuta ruokintaa suosittelette?eli kuinka paljon kauraa yms. pitäisi antaa?mitä muuta kauran lisäksi?
lv:n ruokinta
hemmo
3
718
Vastaukset
- kannattaisi
kysyä siitä ruokinnasta siltä ihmiseltä,jolta se hevonen on sinulle tulossa?Täältä kyseleminen on yhtä tyhjän kanssa.Ruokintatapoja kun on varmaan yhtä paljon kuin niitä omistajia.Jokaisella omat tapansa.Ei se sille hevoselle ainakaan hyvää tee,jos sitä ruoan laatua/määrää yhtäkkiä muutetaan.
- Nimetön
Eiköhän se omistaja kerro miten hepoa ruokitaan.
- jossup
... 2-2½ litraa kahdesti päivässä, ainaski mun lämppärillä mutta eiköhän se omistaja sen tietäne ja kertooki varmasti kun sen hevosen tuo.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1372405Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3461880- 401557
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii311373Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281310Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941183- 541153
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327897Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles104850Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53752