Pk-suedun ulkoilukartassa on kanootinvuokraamoa tarkoittava merkki kahdessa kohdassa Vantaa-jokea: Vanhankaupungin ja Tapaninvainion kohdalla. En kuitenkaan millään löydä netistä vuokraajien yhteystietoja. Osaisiko joku auttaa?
kajakkien/kanoottien vuokraus Vantaa-joella
7
7565
Vastaukset
hoitaa ainakin Vantaanjoella Siltamäen kohdalla olevan uimapaikan luona kanootti- ja kajakkivuokrausta. Siis samalla puolella jokea, mutta joen yli menevän sillan toisella puolella.
Ehdotan, että kysyt kaupungin nuoriso- tai urheilutoimistosta. Ehkä ne eivät ole vielä aloittaneet toimintaansa tänä kesänä.kertoisitko meillekin vastaukset, kun olet saanut asian selvitetyksi?
Miellyttäviä melontaretkiä. Älä kuitenkaan lähde heti vanhaan kaupunkiin Vantaankoskea laskemaan. ;)- ffgf
optimisti-orvokki kirjoitti:
kertoisitko meillekin vastaukset, kun olet saanut asian selvitetyksi?
Miellyttäviä melontaretkiä. Älä kuitenkaan lähde heti vanhaan kaupunkiin Vantaankoskea laskemaan. ;)www.ykkossija.fi vuokraa kajakkeja ja kanootteja.
- varmaan
ffgf kirjoitti:
www.ykkossija.fi vuokraa kajakkeja ja kanootteja.
ygössija on jossain Nurmijärvellä. Tässä kyseltiin Helsingin paikkoja.
- käynyt melomassa
Vantaanjoen melontavuokraamo, eli siltamäen uimapaikan vieressä oleva on nykyään näköjään yksityisomistuksessa. Järjestävät kursseja ja vuokraavat kajakkeja sekä kanootteja. Nettisivut löytyvät osoitteesta www.melontaranta.fi
Sopivasti oman ulkoilureitin varrella.
- arjahannele
melontaranta.fi tapaninvainiolla aukeaa 8.6. ryhmät ma-ti, muut ke-su.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512