HERNEITÄ NENNÄÄN!!!

BadMyntton

Koska minä olen ystävällinen ja todella mukava, niin olen tuonut tänne 2987 kiloa herneitä ja tarkoituksena olisi tehdä herneiden nenäänvedon maailmanennätys. Nyt kaikki sieraimet levälleen ja nuuskaamaan ilmaisia herneitä. Än, yy, tee, nyt!!!!!!

24

2026

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Taikis

      nuo seitsemän kiloa kuorman päältä.
      *imppaa kiihkeästi*

      • BadMyntton

        nyt toisellekkin jalalle:)


      • Taikis
        BadMyntton kirjoitti:

        nyt toisellekkin jalalle:)

        tulevien päivienkin varalle :D

        *kahmaisee repullisen pastilllin kuormasta*


    • Kiitos, ei tällä kertaa!

      • BadMyntton

        ettet joudu sorsituksi herneettömän nenäsi takia...ota yksi ees:)


      • BadMyntton kirjoitti:

        ettet joudu sorsituksi herneettömän nenäsi takia...ota yksi ees:)

        Eipä minua ole pahemmin sorsittu. Mutta jos tämän kerran otan yhden.:)


      • Taikis
        Waffen-ss kirjoitti:

        Eipä minua ole pahemmin sorsittu. Mutta jos tämän kerran otan yhden.:)

        välttämäti olla sorsittu nauttiakseen herneistä nekussaan....mukavasti aivastuttavat. :D


    • BadMyntton

      kun kokkeilin äsken, että mahtuuko 0.5l tuopin pohja miun suuhun. Ei mahtunu, mutta nyt on housut märkänä ku en huomannu, et siinä oli vielä mehua:D

      • Pikku.musta

        harjoittelit sitä suuhun mahtumista ;)iiiiiikkkkkk


      • BadMyntton
        Pikku.musta kirjoitti:

        harjoittelit sitä suuhun mahtumista ;)iiiiiikkkkkk

        olemaan pöydällä ja olin ihan varma, että se mahtuu!!! Pettymys oli sangen suuri, mutta nyt tiedän sen asian jos joku sattuu kysymään:)


      • Taikis
        BadMyntton kirjoitti:

        olemaan pöydällä ja olin ihan varma, että se mahtuu!!! Pettymys oli sangen suuri, mutta nyt tiedän sen asian jos joku sattuu kysymään:)

        kuinka suurisuinen oikein oletkaan? :D


      • BadMyntton
        Taikis kirjoitti:

        kuinka suurisuinen oikein oletkaan? :D

        ei ole verrannollinen sen sanalliseen suuruuteen:)


      • Taikis
        BadMyntton kirjoitti:

        ei ole verrannollinen sen sanalliseen suuruuteen:)

        lienee noin seitsemän senttiä halkaisijaltaan... :D

        Suun toimiessa olostuloaukkona..ilmeisesti aukon fyysisellä koolla ei ole kovinkaan suurta merkitystä, ylipaineen voimakkuus on ratkaisevampi tekijä.

        Nyt toivottelen kauniita unia kaikelle kansalle.


    • Pirre*

      laitan sen vain toiseen sieraimeen - toisen pitää jäädä auki, voin silloin pitää suuni kiinni.

      • BadMyntton

        rouvalle, saako olla jotain muuta vai ilimanmuuta?


      • Pirre*
        BadMyntton kirjoitti:

        rouvalle, saako olla jotain muuta vai ilimanmuuta?

        nyt ei muuta, kiitos.


    • Nobel

      Virtuoosimainen ketju! Täynnä asiaa tämäkin! Ja lisäksi hirmu hauskaa! Teiltä tuo tuntuu käyvän tuosta vaan!

      • Nobel

        *kietaisee herneet nenäänsä ja pinkoo kahvikupit pullinensa pakoon*


      • BadMyntton

        Moni olettaa, että täällä puhutaan niitä näitä eikä lainkaan asiaa ja voi sitä yllätyksen määrää, kun sitten lukee tällaista ketjua jossa voi aistia sen asiantuntemuksen ja suuren viisauden, joka meissä kaikissa piilee)D


      • Nobel
        BadMyntton kirjoitti:

        Moni olettaa, että täällä puhutaan niitä näitä eikä lainkaan asiaa ja voi sitä yllätyksen määrää, kun sitten lukee tällaista ketjua jossa voi aistia sen asiantuntemuksen ja suuren viisauden, joka meissä kaikissa piilee)D

        Olet näyttänyt ylivertaisuutesi! So Bad!


      • ehtiä
        BadMyntton kirjoitti:

        Moni olettaa, että täällä puhutaan niitä näitä eikä lainkaan asiaa ja voi sitä yllätyksen määrää, kun sitten lukee tällaista ketjua jossa voi aistia sen asiantuntemuksen ja suuren viisauden, joka meissä kaikissa piilee)D

        illalla paikalle, jäi eilen asiat kesken.


    • Väärä mies

      Nyt tarvitaan ja paljon,tänne niitä ja vähän äkkiä.
      Jos niitä ei nyt saa niin mie viän herneen nennuun..-)

    • en saa

      herneitä nenään. Rakastan sinua!

      • huoli..

        -- kyllä se pian ohi menee.


    Ketjusta on poistettu 31 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      845
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      769
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      116
      519
    Aihe