Koska minä olen ystävällinen ja todella mukava, niin olen tuonut tänne 2987 kiloa herneitä ja tarkoituksena olisi tehdä herneiden nenäänvedon maailmanennätys. Nyt kaikki sieraimet levälleen ja nuuskaamaan ilmaisia herneitä. Än, yy, tee, nyt!!!!!!
HERNEITÄ NENNÄÄN!!!
24
2026
Vastaukset
- Taikis
nuo seitsemän kiloa kuorman päältä.
*imppaa kiihkeästi*- BadMyntton
nyt toisellekkin jalalle:)
- Taikis
BadMyntton kirjoitti:
nyt toisellekkin jalalle:)
tulevien päivienkin varalle :D
*kahmaisee repullisen pastilllin kuormasta*
Kiitos, ei tällä kertaa!
- BadMyntton
ettet joudu sorsituksi herneettömän nenäsi takia...ota yksi ees:)
BadMyntton kirjoitti:
ettet joudu sorsituksi herneettömän nenäsi takia...ota yksi ees:)
Eipä minua ole pahemmin sorsittu. Mutta jos tämän kerran otan yhden.:)
- Taikis
Waffen-ss kirjoitti:
Eipä minua ole pahemmin sorsittu. Mutta jos tämän kerran otan yhden.:)
välttämäti olla sorsittu nauttiakseen herneistä nekussaan....mukavasti aivastuttavat. :D
- BadMyntton
kun kokkeilin äsken, että mahtuuko 0.5l tuopin pohja miun suuhun. Ei mahtunu, mutta nyt on housut märkänä ku en huomannu, et siinä oli vielä mehua:D
- Pikku.musta
harjoittelit sitä suuhun mahtumista ;)iiiiiikkkkkk
- BadMyntton
Pikku.musta kirjoitti:
harjoittelit sitä suuhun mahtumista ;)iiiiiikkkkkk
olemaan pöydällä ja olin ihan varma, että se mahtuu!!! Pettymys oli sangen suuri, mutta nyt tiedän sen asian jos joku sattuu kysymään:)
- Taikis
BadMyntton kirjoitti:
olemaan pöydällä ja olin ihan varma, että se mahtuu!!! Pettymys oli sangen suuri, mutta nyt tiedän sen asian jos joku sattuu kysymään:)
kuinka suurisuinen oikein oletkaan? :D
- BadMyntton
Taikis kirjoitti:
kuinka suurisuinen oikein oletkaan? :D
ei ole verrannollinen sen sanalliseen suuruuteen:)
- Taikis
BadMyntton kirjoitti:
ei ole verrannollinen sen sanalliseen suuruuteen:)
lienee noin seitsemän senttiä halkaisijaltaan... :D
Suun toimiessa olostuloaukkona..ilmeisesti aukon fyysisellä koolla ei ole kovinkaan suurta merkitystä, ylipaineen voimakkuus on ratkaisevampi tekijä.
Nyt toivottelen kauniita unia kaikelle kansalle.
- Pirre*
laitan sen vain toiseen sieraimeen - toisen pitää jäädä auki, voin silloin pitää suuni kiinni.
- BadMyntton
rouvalle, saako olla jotain muuta vai ilimanmuuta?
- Pirre*
BadMyntton kirjoitti:
rouvalle, saako olla jotain muuta vai ilimanmuuta?
nyt ei muuta, kiitos.
- Nobel
Virtuoosimainen ketju! Täynnä asiaa tämäkin! Ja lisäksi hirmu hauskaa! Teiltä tuo tuntuu käyvän tuosta vaan!
- Nobel
*kietaisee herneet nenäänsä ja pinkoo kahvikupit pullinensa pakoon*
- BadMyntton
Moni olettaa, että täällä puhutaan niitä näitä eikä lainkaan asiaa ja voi sitä yllätyksen määrää, kun sitten lukee tällaista ketjua jossa voi aistia sen asiantuntemuksen ja suuren viisauden, joka meissä kaikissa piilee)D
- Nobel
BadMyntton kirjoitti:
Moni olettaa, että täällä puhutaan niitä näitä eikä lainkaan asiaa ja voi sitä yllätyksen määrää, kun sitten lukee tällaista ketjua jossa voi aistia sen asiantuntemuksen ja suuren viisauden, joka meissä kaikissa piilee)D
Olet näyttänyt ylivertaisuutesi! So Bad!
- ehtiä
BadMyntton kirjoitti:
Moni olettaa, että täällä puhutaan niitä näitä eikä lainkaan asiaa ja voi sitä yllätyksen määrää, kun sitten lukee tällaista ketjua jossa voi aistia sen asiantuntemuksen ja suuren viisauden, joka meissä kaikissa piilee)D
illalla paikalle, jäi eilen asiat kesken.
- Väärä mies
Nyt tarvitaan ja paljon,tänne niitä ja vähän äkkiä.
Jos niitä ei nyt saa niin mie viän herneen nennuun..-) - en saa
herneitä nenään. Rakastan sinua!
- huoli..
-- kyllä se pian ohi menee.
Ketjusta on poistettu 31 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251238
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89904- 90845
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede20769- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109636
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet116519