Työt loppuivat, mutta ei mulla ole mitään hätää,istunhan sentään pankin päällä. Monella muulla on asiat paljon huonommin.
PS. Jos näätte Juusoa, niin olkaa sille kilttejä !
Istun pankin päällä.
8
524
Vastaukset
- mies
joo. ei sulla oo mitään hätää. Pärjäät varmasti jos valitset uudeksi ammatiksesi maailman vanhimman ammatin. Ammattiin vaadittavat edellytykset sulla hyvät.
- Anonyymi
Ikä vaan alkaa pian haitata. Vielä on pankki jotakuinkin kunnossa.
- Anonyymi
Minäkin satunnaisesti,käytän pankkiani. Ihan tuttu vakituinen käy pankillani.
- Anonyymi
Minulla myös on siitin.
- Anonyymi
Anna Kontula rahoitti koulutuksensa toimimalla maksullisena naisena. On nyt tohtorisnainen ja pitkäaikainen vasemmistoliiton kansanedustaja.
- Anonyymi
Niin kauan kuin ulkoiset ja muut fasiliteetit on kunnossa, tuskin joutuu taloudellisesti ”tarkkailuluokalle”. Pärjää hyvin ilman vakituista työpaikkaakin.
- Anonyymi
Vaatii määrätynlaista luonnetta ,,että pystyy tuota tekemään, minä en pystyisi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vaatii määrätynlaista luonnetta ,,että pystyy tuota tekemään, minä en pystyisi.
Ai joku teki itsestään aloituksen. Onko siis julkisuudessa oleva henkilö kysymyksessä ?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan perintö: ennätysvelka, ennätystyöttömyys ja ennätysverotus
Tavallisen keskituloisen suomalaisen verotus on kireintä vuosikymmeniin, ja ensi vuonna palkansaajien käteen jää vieläki1663311Sannalta jälleen fiksu lausunto johtamisesta
"I used to think the best argument would win – but real leadership means listening, understanding where people come from1022559Riikka Purra on ihana, jämpti
Hän yrittää saada Suomen taas kuntoon. Sanoo asiat suoraan, eikä piiloudu kapulakielen taakse. Riikan kaltaisia päättä572410Riikka se runnoo työttömyyttä lisää
Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276902326Mies, näen sinua hetken
ja olet mielessä ikuisuuden. Toisia näen ikuisuuden ja he eivät jää mieleen hetkeksikään. Muistan jokaisen kohtaamisen72186Sorsa: kuvaputki - Lipponen: kaasuputki - Marin: ryppyputki
Nuo kolme demaria ovat poikkeuksia Suomen poliittisessa historiassa. Ovat ainoita, jotka ovat kyenneet nostamaan puolue301602Henkilökohtaisia paljastuksia Dubaista - Kohujulkkis Sofia Belorf on äitipuoli ja puoliso!
Tiesitkö, että Sofia on äitipuoli ja rakastava puoliso? Sofia Belorf saa oman sarjan, jossa seurataan hänen Bling Bling351487Taas alkoi soidinmenot.
Ja historia toistaa itseään. Myönnän, että on varmasti semmoinen, mikä sinulle sopii. Innokas ja päällekäyvä eikä tuppis81350- 831347
- 711167