LEIJONA(nainen) ja JOUSIMIES(mies)

...yhteenkö

Kertokaa miten nämä tähtimerkit sopivat yhteen?
Voiko rakastua toiseen niin totaalisesti vain reilussa kk.
Tähän mennessä kaikki on ollut yhtä huumaa, ihanaa,tutustumista uuteen ihmiseen. Sitten kun emme ole yhdessä on suloista kaipuuta ja ikävää.
Odottelua, että toinen soittaa.Odotan innolla seuraavaa tapaamista ikävissäni......

6

2949

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..sopivuus..

Meillä tämä sympioosi on pelannut todella hyvin... Itse olen leijona nainen ja mieheni on jouskari..Avioliittoa on takana reilut kaksikymmentä vuotta.. Molemmat merkit ovat tulisia, ainakin meillä joskus tuntuu, että salamat lentävät niin "vihassa kuin rakkaudessakin" .. Mutta en ole katunut, että aikoinaan sanoin tahdon tälle omalle jouskarilleni.. Monta asiaa sinun ehkä pitää katsoa sormien välistä, mutta jos rakastat häntä, et ole siitä katkera.. Ainakin meille molemmille on myös tärkeitä omat lapset ja heidän hyvinvointinsa... Sanotaan, että jouskarit rakastavat tiettyä vapautta, heitä ei pidä sitoa liian tiiviisti itseensä.. Tämä pitää ainakin meillä hyvin paikkansa, tosin myös toisinpäin... Myös itse olen saanut omat menoni mennä jos siltä on tuntunut... Luottamus toiseen on tässä suhteessa elintärkeää, itsestä ainakin tuntuu siltä että jouskarin maailma menee sekaisin jos hän kokee, ettei häneen luoteta.. Onnea sinulle:)

• ...yhteenkö

Kiva tietää...oikeastaan sellaista kuin ajattelinkin. Itse olin naimisissa kaksosen kanssa 35v, ja jätin hänet kun leppäkeihään petettyään minut. Itse olen totaalisen uskollinen.Ei enää kaksosta. Mutta tämä jouskari...hmmm.
        Minäkin olen tottunut menemään ja ei ole vaikea ajatella, että antaisin hänellekin tilaa.
        Hän vaikuttaa rehelliseltä ja sanoo niinkuin asiat ovat. Ihania ovat ne pikku kehut siellä sopivissa paikoissa. Sen osaan kyllä itsekin.
        En ole mielestäni tyypillinen leijona, olen herkkä ja tunnen mielipahaa jos minua loukataan, mutta en ole vihassani tulinen.(paitsi ex:älle, mutta oli aihettakin) Itse olen sopeutuvainen ja aion todella paneutua tähän suhteeseen. Saa nähdä miten "salamat lentelevät",nyt ne ainakin lentelevät rakkaudessa. Kaikkea hyvää sinulle ja perheellesi, olkaa onnellisia jatkossakin. Pidä peukkuja;)

• SIU

Meillä toisinpäin LEIJONA mies ja JOUSIMIES nainen.Kaksikymmentäkaksi yhteistä vuotta takana. Enkä päivääkään vaihtais pois!!! Ja kaiken aikaa paranee vaan ... OIKEESTI !!! Tsemppiä sinulle ;)

• jkui

kuulostaa niiiin tutulta toi kaikki:) todella hyvä yhdistelmä!!yhdessä oltu aika oli jotain niin ihanaa!

• ...yhteenkö

Kirjoitit:"yhdessä oltu aika OLI jotain niin ihanaa!" Eikö sitä yhteistä aikaa sitten enää olekkaan? Jos ei, niin olen pettynyt puolestasi.
        Toivottavasti saan itse pitää tämän jouskari-ihanuuden.

• ????
        ...yhteenkö kirjoitti:

Kirjoitit:"yhdessä oltu aika OLI jotain niin ihanaa!" Eikö sitä yhteistä aikaa sitten enää olekkaan? Jos ei, niin olen pettynyt puolestasi.
        Toivottavasti saan itse pitää tämän jouskari-ihanuuden.

Parhaita kumppaneita Leijonalle ovat Oinaat, Jousimiehet ja myös toiset Leijonat, vaikka valtataistelu saattaakin kääntyä aika kiihkeäksi. Myös Kaksonen ja Vaaka

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      20
      5054
    2. Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.

Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r
      Oulainen
      2
      2841
    3. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      136
      1290
    4. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      100
      1268
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1210
    6. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      93
      1084
    7. Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon

Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike
      Hyrynsalmi
      17
      883
    8. viekää miehet naiset kunnon treffeille

Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.
      Ikävä
      168
      835
    9. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      61
      763
    10. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      35
      732
    Aihe