KOMNLn foorumi

t.i.ruskeepaa

12

962

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bonaqua

      mitä sitten?

      • t.i.ruskeepaa

        Se aukaisi Kommunistisen nuorisoliiton virheäpohjaisen vBulletin-keskustelufoorumin.


      • Kalle
        t.i.ruskeepaa kirjoitti:

        Se aukaisi Kommunistisen nuorisoliiton virheäpohjaisen vBulletin-keskustelufoorumin.

        Se oli silloin se.

        /Kalle, joka ihmettelee, että mitä sitten??


    • palsta.

      Siltä näytti. Tarvitseeko aikuinen toveri tollaasta.

    • Jakov

      ...sitten kun palaa.

      En tiedä, mutta ilmeisesti register.com sanoi sopimuksen irti syystä tai toisesta. Oli syy kenen tahansa, päitä tulee putoilemaan... :D

      Oli niitä sivuja muutenkin kai tarkoitus uusia, ja toivottavasti tulee parempi foorumikin.

      Kyllä se siitä!

      Mutta kun foorumi jälleen toimii, en tule mainostamaan siitä täällä apinatarhassa. Nämäkin joita täällä näkee kiipeilemässä, osaavat kumminkin ilmeisesti sen verran lukea että pystyvät näppäilemään useampikirjaimisia URLeja.

      • t.i.ruskeepaa

        Vieläkö vihaat minua?

        Saisiko foorumille livesätin, selkeämmän taustavärin ja paremmat hymiöt? Kiitos.


      • anti-kommunisti

        Kävin foorumillanne. Todella surkea paikka. Kukaan kommari ei ollut vastannut kysymykseen Pohjois-Koreasta, ihmiset sekoittavat siellä fasismin ja natsismin toisiinsa (en tiedä miksi)ja kaikki porvarillinen on hyvin pahaa. Yhdysvallat on paha! Kaikki muu kuin kommunismi on pahaa!

        Toivottavasti se kommunistinen puoluekin kielletään joskus. Tasa-arvon nimissä natsismi ja kommunismi tulisi molemmat kieltää 8ei vain natsismi).


      • SMERSH
        anti-kommunisti kirjoitti:

        Kävin foorumillanne. Todella surkea paikka. Kukaan kommari ei ollut vastannut kysymykseen Pohjois-Koreasta, ihmiset sekoittavat siellä fasismin ja natsismin toisiinsa (en tiedä miksi)ja kaikki porvarillinen on hyvin pahaa. Yhdysvallat on paha! Kaikki muu kuin kommunismi on pahaa!

        Toivottavasti se kommunistinen puoluekin kielletään joskus. Tasa-arvon nimissä natsismi ja kommunismi tulisi molemmat kieltää 8ei vain natsismi).

        ...ei suomenkielessä kirjoiteta väliviivalla.


      • banaaneilla!!


      • antikommunisti
        SMERSH kirjoitti:

        ...ei suomenkielessä kirjoiteta väliviivalla.

        Aivan hirveää!!!!!!!!!!!


      • kappas
        anti-kommunisti kirjoitti:

        Kävin foorumillanne. Todella surkea paikka. Kukaan kommari ei ollut vastannut kysymykseen Pohjois-Koreasta, ihmiset sekoittavat siellä fasismin ja natsismin toisiinsa (en tiedä miksi)ja kaikki porvarillinen on hyvin pahaa. Yhdysvallat on paha! Kaikki muu kuin kommunismi on pahaa!

        Toivottavasti se kommunistinen puoluekin kielletään joskus. Tasa-arvon nimissä natsismi ja kommunismi tulisi molemmat kieltää 8ei vain natsismi).

        "Tasa-arvon nimissä natsismi ja kommunismi tulisi molemmat kieltää"

        Ja samantien uskonnot ja kapitalismi pitäisi tasa-arvon nimissä kieltää lailla.


      • surkee oot
        anti-kommunisti kirjoitti:

        Kävin foorumillanne. Todella surkea paikka. Kukaan kommari ei ollut vastannut kysymykseen Pohjois-Koreasta, ihmiset sekoittavat siellä fasismin ja natsismin toisiinsa (en tiedä miksi)ja kaikki porvarillinen on hyvin pahaa. Yhdysvallat on paha! Kaikki muu kuin kommunismi on pahaa!

        Toivottavasti se kommunistinen puoluekin kielletään joskus. Tasa-arvon nimissä natsismi ja kommunismi tulisi molemmat kieltää 8ei vain natsismi).

        "Kävin foorumillanne. Todella surkea paikka. Kukaan kommari ei ollut vastannut kysymykseen Pohjois-Koreasta, "

        Oho kylläpäs on surkeeta kun sulle ei vastailla. Voi sentään ota pipari :)


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      595
    5. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      535
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe