http://www.komnl.net/foorumi/index.php
Aukaiseeko tämä linkki teillä Register.comin?
KOMNLn foorumi
12
962
Vastaukset
- bonaqua
mitä sitten?
- t.i.ruskeepaa
Se aukaisi Kommunistisen nuorisoliiton virheäpohjaisen vBulletin-keskustelufoorumin.
- Kalle
t.i.ruskeepaa kirjoitti:
Se aukaisi Kommunistisen nuorisoliiton virheäpohjaisen vBulletin-keskustelufoorumin.
Se oli silloin se.
/Kalle, joka ihmettelee, että mitä sitten??
- palsta.
Siltä näytti. Tarvitseeko aikuinen toveri tollaasta.
- Jakov
...sitten kun palaa.
En tiedä, mutta ilmeisesti register.com sanoi sopimuksen irti syystä tai toisesta. Oli syy kenen tahansa, päitä tulee putoilemaan... :D
Oli niitä sivuja muutenkin kai tarkoitus uusia, ja toivottavasti tulee parempi foorumikin.
Kyllä se siitä!
Mutta kun foorumi jälleen toimii, en tule mainostamaan siitä täällä apinatarhassa. Nämäkin joita täällä näkee kiipeilemässä, osaavat kumminkin ilmeisesti sen verran lukea että pystyvät näppäilemään useampikirjaimisia URLeja.- t.i.ruskeepaa
Vieläkö vihaat minua?
Saisiko foorumille livesätin, selkeämmän taustavärin ja paremmat hymiöt? Kiitos. - anti-kommunisti
Kävin foorumillanne. Todella surkea paikka. Kukaan kommari ei ollut vastannut kysymykseen Pohjois-Koreasta, ihmiset sekoittavat siellä fasismin ja natsismin toisiinsa (en tiedä miksi)ja kaikki porvarillinen on hyvin pahaa. Yhdysvallat on paha! Kaikki muu kuin kommunismi on pahaa!
Toivottavasti se kommunistinen puoluekin kielletään joskus. Tasa-arvon nimissä natsismi ja kommunismi tulisi molemmat kieltää 8ei vain natsismi). - SMERSH
anti-kommunisti kirjoitti:
Kävin foorumillanne. Todella surkea paikka. Kukaan kommari ei ollut vastannut kysymykseen Pohjois-Koreasta, ihmiset sekoittavat siellä fasismin ja natsismin toisiinsa (en tiedä miksi)ja kaikki porvarillinen on hyvin pahaa. Yhdysvallat on paha! Kaikki muu kuin kommunismi on pahaa!
Toivottavasti se kommunistinen puoluekin kielletään joskus. Tasa-arvon nimissä natsismi ja kommunismi tulisi molemmat kieltää 8ei vain natsismi)....ei suomenkielessä kirjoiteta väliviivalla.
- antikommunisti
SMERSH kirjoitti:
...ei suomenkielessä kirjoiteta väliviivalla.
Aivan hirveää!!!!!!!!!!!
- kappas
anti-kommunisti kirjoitti:
Kävin foorumillanne. Todella surkea paikka. Kukaan kommari ei ollut vastannut kysymykseen Pohjois-Koreasta, ihmiset sekoittavat siellä fasismin ja natsismin toisiinsa (en tiedä miksi)ja kaikki porvarillinen on hyvin pahaa. Yhdysvallat on paha! Kaikki muu kuin kommunismi on pahaa!
Toivottavasti se kommunistinen puoluekin kielletään joskus. Tasa-arvon nimissä natsismi ja kommunismi tulisi molemmat kieltää 8ei vain natsismi)."Tasa-arvon nimissä natsismi ja kommunismi tulisi molemmat kieltää"
Ja samantien uskonnot ja kapitalismi pitäisi tasa-arvon nimissä kieltää lailla. - surkee oot
anti-kommunisti kirjoitti:
Kävin foorumillanne. Todella surkea paikka. Kukaan kommari ei ollut vastannut kysymykseen Pohjois-Koreasta, ihmiset sekoittavat siellä fasismin ja natsismin toisiinsa (en tiedä miksi)ja kaikki porvarillinen on hyvin pahaa. Yhdysvallat on paha! Kaikki muu kuin kommunismi on pahaa!
Toivottavasti se kommunistinen puoluekin kielletään joskus. Tasa-arvon nimissä natsismi ja kommunismi tulisi molemmat kieltää 8ei vain natsismi)."Kävin foorumillanne. Todella surkea paikka. Kukaan kommari ei ollut vastannut kysymykseen Pohjois-Koreasta, "
Oho kylläpäs on surkeeta kun sulle ei vastailla. Voi sentään ota pipari :)
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17595- 93535
- 65531
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437