tulee mieleen monia asioita,oma lapsuus kun tehtiin koulussa äitienpäivä kortti äidille,nyt omat lapset tekevät kortin minulle.mietin vain tunsiko oma äitini samalla tavalla sydämmessään kuin minä sain tuntea,kun sain kummaltakin pojalta itse tehdyn kortin?"mutsi,olet maailman paras!"luki 9v.poikani kortissa,se pisti hymyilyttämään kuten myös 6v.kirjoitettu runo"onnen kukkasen kauniin taitan,mielin lämpimin äidille laitan" itse tehdyt kortit ovat todella kauniita ja olen säilyttänyt jok ikisen,jotta voin näyttää sen heille kun ovat jo aikuisia.ihmettelen myös,minne on kadonneet perinteiset äitienpäivä juhlat joita järjestettiin kouluilla?joissa lapset esiintyivät äideille laulamalla yms.ohjelmaa,muistan itsekkin kuinka jännitti omassa koulussa odottaa verhon takana omaa vuoroaan esiintymään.ja sitten kaikki äidit saivat kukan rintaan ja miehet/isät kaatoivat äideille kahvia,olisi mukava jos tämä vanha perinne otettaisiin uudestaan käyttöön joka kaupungissa/kunnissa.ravintolat vain mainostavat äitienpäivä menua mutta missään ei näy mainosta et olis jossaki koululla äideille juhlat?!
äitienpäivästä
itsekkin äiti
0
367
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois
Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja2245509NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu
narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun1325064Heh, Riikka runnoi Suomen BKT:n miinukselle
Suomi on Riikan irvistysten ansiosta ainoa negatiivisen talouskasvun maa EU:ssa. Ei tästä ainakaan EU:ta voi syyttää, ku284878Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?
Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne? Joskus tää asia ei ole niin selvää.1272126- 4041827
Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa
Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova401690HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta
Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a901687Ensitreffit Matti ei vaikene enää - Rehellinen tilitys epäonnistuneesta suhteesta Elisaan
Häntä pystyyn, Matti! Olet mahtava tyyppi ja varmasti “se oikea” löytyy vielä! Elisan kanssa ei nyt vaan sitten natsann141607- 931333
Upeeta! Rauha tulee pian!
Hieno suunnitelma ja se on toteutumassa alle kahdessa viikossa. Jihuu! Tätä on odotettukin, nyt se tulee! https://www.is3801307