tulee mieleen monia asioita,oma lapsuus kun tehtiin koulussa äitienpäivä kortti äidille,nyt omat lapset tekevät kortin minulle.mietin vain tunsiko oma äitini samalla tavalla sydämmessään kuin minä sain tuntea,kun sain kummaltakin pojalta itse tehdyn kortin?"mutsi,olet maailman paras!"luki 9v.poikani kortissa,se pisti hymyilyttämään kuten myös 6v.kirjoitettu runo"onnen kukkasen kauniin taitan,mielin lämpimin äidille laitan" itse tehdyt kortit ovat todella kauniita ja olen säilyttänyt jok ikisen,jotta voin näyttää sen heille kun ovat jo aikuisia.ihmettelen myös,minne on kadonneet perinteiset äitienpäivä juhlat joita järjestettiin kouluilla?joissa lapset esiintyivät äideille laulamalla yms.ohjelmaa,muistan itsekkin kuinka jännitti omassa koulussa odottaa verhon takana omaa vuoroaan esiintymään.ja sitten kaikki äidit saivat kukan rintaan ja miehet/isät kaatoivat äideille kahvia,olisi mukava jos tämä vanha perinne otettaisiin uudestaan käyttöön joka kaupungissa/kunnissa.ravintolat vain mainostavat äitienpäivä menua mutta missään ei näy mainosta et olis jossaki koululla äideille juhlat?!
äitienpäivästä
itsekkin äiti
0
303
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1619574Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde493040Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja422821- 602621
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2002042- 1041944
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai251883Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä531440Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121276- 281241