sanoo mies...ei onnistu minulta (olen nainen)
miten mies pystyy moiseen???
sexisuhde ilman
35
3486
Vastaukset
- alfa naaras
mies on sika! ja voi olla myös pahemmanlaatuinen tautipesä! laittakaa vinkkejä miten näpäyttää tällaista sikaa?
- kermal
Väärin. Mies on apinalajin edustaja, kuten sinäkin.
- puolin ja toisin
ilman sitoutumista on tullut testattua...vaikka olenkin nainen..Eron jälkeen en halunnut sitoutua kehenkään vaan en halunnut yhdenilllan juttujakaan.Vastapuolella oli samat mietteet ja kaverini kautta ylipäätään tutustuttiin joten en sitä baaristakaan hakenut.Alkuun tavattiin kaverini kautta ilman toimintaa ja lopulta se ajautui siihen..Kuukausia sitä kesti kunnes muutin paikkakunnalta (en sen takia).
Edelleen ollaan kavereita ja edelleenkään en yhdenillan juttuja harrasta.
Sanoisinko että se on ainakin turvallisempaa kuin satunnaissuhteet.- ole sitoutunut
kuitenkin jotenkin kun se ei ole aivan satunnaista?
- puolin ja toisin
ole sitoutunut kirjoitti:
kuitenkin jotenkin kun se ei ole aivan satunnaista?
vapaita menemään,tapaamaan,ihastumaan...kuitenkin ainakin minulla se oli satunnaista ja asiat oli puhuttu puolin ja toisin onko hommassa jotain muutakin...ei ollut pelkoa tuliko töpättyä jonkun satunnaistuttavuuden kanssa(sängyssä).
- Urpo
Ihan hyvä idea. Minulle sopii hyvin kuten varmaan monille naisille.
- puolin ja toisin
on että tavallaan kumpikaan ei käytä toista hyväkseen...
- kumpikin
puolin ja toisin kirjoitti:
on että tavallaan kumpikaan ei käytä toista hyväkseen...
vain käyttää toistaan hyväkseen.
- just
kumpikin kirjoitti:
vain käyttää toistaan hyväkseen.
niinpä. aivan.
- vilperi
helpostihan tuollainen seksisuhde ilman tunteilua onnistuu. mut yritäs ottaa ne tunteet mukaan ja oikeasti kiinnostua naisesta, se on se vaikein homma.
pystyis,se on vaan vissi ero että miehillä ja naisilla suhtautuminen seksiin on erilaista,luulis sun nyt jo tajunneen sen jos et oo 15v.Ja jos multa kysytään niin paskat sillä miehellä oo kuitenkaan mitään muuta hoitoa / juttua,haluaa vaan jättää takaoven auki mahdollisuudelle.Se on vitun kova paikka miehelle mennä lupamaan että ei pane tilaisuuden tullen muita,edes silloin vaikka niitä tilaisuuksia tulis kerran kymmenessä vuodessa.
Jos jtn. hyvää haluat löytää tosta kaikesta niin ainakin mies ajattelee sun tunteita / miltä susta tuntuu kun uskaltaa sanoa suoraan tollasen jutun senkin uhalla että homma oli sit siinä,totaalisen kusipää mulkku viis veisais mistään tollasista jutuista vaan lupailis ja selittäis ummet ja lammet vaikka tekis ihan muuta.Nyt päästän näppiksestäni oivan stereotypian. Miehiltä näyttäisi vakipanojan pito onnistuvan, mutta naisilta ei.
Jos naisen vakipano on hyvä, nainen ihastuu siihen ennenpitkää. Jos taas huono, niin siitähän ei sitten ole edes vakipanoksi.- miun mielestä
Olen nainen, joka ei halua ns. seurustelusuhdetta. Itsekästä varmaan, ainakin niin monet vakipanoni väittäneet jossain vaiheessa, kun ovat sitten ihastuneet. Tarvitsen seksiä, mutten seurustelukumppania.
- Siri
joskus aikaisemmin tällä palstalla selittää.
Ilman muuta ihastun hyvään vakipanoon. Niin haluankin, koska ei seksi maista pitkään ilman tunteita.
Ihastuminen ei kuitenkaan tarkoita sitä, että haluaisin kyseisen miehen nurkkiini pyörimään.
Minä olen jo lapset kasvattanut. Miksi enää haluaisin miehen vastuksikseni. Haluan suhteesta vain parhaat hetket.
Mies harrastakoon muita suhteita, jos haluaa. Itse en siedä toisia lähelleni.
Sen olen elämässäni oppinut, että ajatukset ja tarpeet muuttuvat elämän myötä. Ehkä joskus mummona kadun, kun en laittautunut uudelleen naimisiin. Ehkä silloin tulen kaipaamaan mukavaa miestä jokailtaiseen teeveenkatseluun sohvalla vierekkäin.. vaan liekö silloinkaan myöhäistä hankkia ehtookaveria. - Kultakatriina
Todistin tässä joku vuosi sitten tanssilattialla nuorten naisten välikohtausta: kaksi naista tanssi sylikkäin kaikessa rauhassa kun kolmas nainen ryntäsi paikalle ja repi heidät erilleen. Huusi sitten ensimmäiselle "what are you doing with my ex-girlfriend?!" ja toiselle heti perään "what are you doing with my fuck-buddy??!!" Kyllä oli pienellä suomalaistytöllä naurussa pitelemistä!
- puolin ja toisin
ei onnistu naiselta?
Asiat puitiin kaverin kanssa ja kun ei kipinää muuhun ollut niin ei ollut.
Minua ei yhdenillan panot kiinnostanut joten tavallaan,no,käytin toista hyväksi.
Tiedän että miehellä oli muitakin vaan minulle riitti että voin katsoa peiliin.
Ja sovittu mikä sovittu ja kavereita ollaan edelleen!!! - puolin ja toisin
miun mielestä kirjoitti:
Olen nainen, joka ei halua ns. seurustelusuhdetta. Itsekästä varmaan, ainakin niin monet vakipanoni väittäneet jossain vaiheessa, kun ovat sitten ihastuneet. Tarvitsen seksiä, mutten seurustelukumppania.
sinulle!
Löytyy onneksi muitakin.
- nainen.
Älkää naiset alatko noihin "seksisuhteisiin". Yleensä se on tyydyttävä suhde vain miehelle. Sen lisäksi että et saa sitoutumista etkä välittämistä, saat huonoa seksiä.
Nuo seksisuhteen vonkujat pitää jättää omaan arvoonsa. Keskittykää naiset sen lämpimän ja rakastavan miehen löytämiseen älkääkä tuhlatko noihin seksisuhdevonkareihin aikaa.- prinssi
Kai siinä sentään jotain karsintaa voi tehdä? Siinähän odotat pipo kireällä "loppuelämän prinssiäsi". No, onhan sinulla loppuelämän verran myös aikaa.
- Printsessa
no hitto...tykkään kyllä mun "hoidosta" ihmisenäkin, mutta miksi häntä tapaan on se, että hän on hiton hyvä sängyssä tai me ollaan toimiva yhdistelmä makkarissa ;) Ei olla puhuttu mitään toisista jutuista tai mistään seurusteluista tms. tunteista ylipäätään. Nähdään, käydään syömässä/leffassa tms. ja pannaan sit illan päätteeks. Onnistuu siis naisiltakin ja kyllä mä ainakin väitän saavani paljon hyvää seksiä...
sitä oikeaa odotellessa... :)ku se ei vaan oo vielä löytäny mua ;) - prinssi
Printsessa kirjoitti:
no hitto...tykkään kyllä mun "hoidosta" ihmisenäkin, mutta miksi häntä tapaan on se, että hän on hiton hyvä sängyssä tai me ollaan toimiva yhdistelmä makkarissa ;) Ei olla puhuttu mitään toisista jutuista tai mistään seurusteluista tms. tunteista ylipäätään. Nähdään, käydään syömässä/leffassa tms. ja pannaan sit illan päätteeks. Onnistuu siis naisiltakin ja kyllä mä ainakin väitän saavani paljon hyvää seksiä...
sitä oikeaa odotellessa... :)ku se ei vaan oo vielä löytäny mua ;)Niin sitä pitää.., ja kyllähän se alakerran mielihyvä kertautuu myös siellä yläkerran puolella. Eikö?
- prinsessa_
prinssi kirjoitti:
Kai siinä sentään jotain karsintaa voi tehdä? Siinähän odotat pipo kireällä "loppuelämän prinssiäsi". No, onhan sinulla loppuelämän verran myös aikaa.
Sori poju, mut KELLÄ täs on pipo kireellä?
Mä puhun kokemuksesta. Toisten panomatoksi turha alkaa. Karsintaa voi tehdä muutenkin. - prinssi
prinsessa_ kirjoitti:
Sori poju, mut KELLÄ täs on pipo kireellä?
Mä puhun kokemuksesta. Toisten panomatoksi turha alkaa. Karsintaa voi tehdä muutenkin.Mikä poju? Olen stadilainen, mutta murrelainaus sallittakoon, eli: "Piä pillus".
Sitäkin paremmalla syyllä, jos jo panomatoksi asti olet ehtinyt alentua. - prinsessa_
prinssi kirjoitti:
Mikä poju? Olen stadilainen, mutta murrelainaus sallittakoon, eli: "Piä pillus".
Sitäkin paremmalla syyllä, jos jo panomatoksi asti olet ehtinyt alentua.No hei katos vaan, arvasin et oot stadista. Siel just kasvaa tuollaisia...! Ottaa vissiin koville kun et saa multa piparia? Hmm? Luuletko että jätän antamatta piruuttani? Ei. Vaan jätän antamatta koska en halua alkaa panomatokseks. Mut hymyillään kun tavataan.
- prinssi
prinsessa_ kirjoitti:
No hei katos vaan, arvasin et oot stadista. Siel just kasvaa tuollaisia...! Ottaa vissiin koville kun et saa multa piparia? Hmm? Luuletko että jätän antamatta piruuttani? Ei. Vaan jätän antamatta koska en halua alkaa panomatokseks. Mut hymyillään kun tavataan.
Olet kyyninen, mutta myös kovin herkkä, kun tuolla lailla saat orkut pelkästä kuolaamisen kuvittelusta.
Valikoiminen on juuri sitä, että ei tarvitsisi alentua moiseen, painimatoksi. Painimatosta ei varmaan taida enää käsinsolmittua saada tekemälläkään?
Stadissa joka tapauksessa riittää, paitsi kysyntää, myös tarjontaa. Jakeluusi ei edes taida mahtua sellainen mahdollisuus, että myös miehet katsovat, arvioivat ja valikoivat naisseuralaisiaan?
- naisex
Mä en tajua miten noi vakipanojutut voisivat koskaan pidemmän päälle onnistua ilman että jotakuta sattuu!
Miten käy seksisuhteelle, kun jompikumpi osapuolista kohtaa kumppanin, johon ihastuu? Koska seksisuhde on perustunut juuri hyvään seksiin, voi seksi uuden ihmissuhteen kanssa ollakin vaisumpaa verrattuna tähän kiimasuhteeseen. Jääkö tuo uusi kokonaisuudessaan todennäköisesti paljon enemmän antava suhde sitten opettelematta ja kokeilematta loppuun asti? Voisiko joku kertoa?
Tai miten käy sen seksipartnerin joka ei kohdannut uutta ihastusta?
En nimittäin usko, että mies ja nainen voivat olla keskenään intiimissä suhteessa ilman, että siinä jollakin tasolla olisivat myös tunteet mukana. Ja etenkin naisella, miesten asenne seksiin kun kai voi olla vähän mekaanisempi. En minä ainakaan voisi harrastaa tomivaa seksiä miehen kanssa ilman, että ennemmin tai myöhemmin myös rakastuisin mieheen.Voihan siinä itsensä satuttaa, mutta harvoin elämässä mitään saa, jos ei ole valmis ottamaan riskiä. Jokaisen on vain tehtävä omat valintansa.
Itse olen sen riskin joskus ottanut ja itseäni siinä satuttanutkin, mutta siitä huolimatta se oli ehdottomasti sen arvoista.- ...
No onhan siinä nyt tunteet aina mukana, en mä ainakaan vois paneskella jonkun kanssa säännöllisesti, jos mä en pitäisi siitä ihmisestä.
Mulla oli vähän aikaa sitten muutaman kuukauden seksisuhde joka päättyi kun mies löysi naisen jonka kanssa halusi jotain muutakin kuin vain seksiä. Ei voi kieltää, kyllähän se sattui mutta toisaalta tilanne oli tiedossa jo alusta asti. Meille molemmille oli selvää että jos toinen löytää seurustelukumppanin, meidän suhde loppuu siihen.
Enemmän kuin sitä seksiä, mä jäin kaipaamaan tätä miestä ihmisenä koska meillä oli kyllä muutenkin hauskaa ja juteltiin paljon. Niin ja tietenkin sitä kaipaa myös läheisyyttä ja toisen ihmisen kosketusta.
- touhua,
kanit tulee mieleen tollaisista äijistä!
Sehän on käsittääkseni poikamiehelle unelmatilanne, jos on vakituinen seksisuhde ja samalla voi etsiä seuraavaa tyttöystävää. Seksin puutteessa pian rimakin tippuu....
- erer.
Tämä mies ei siihen pysty.
- lina
naisilta se vaatii varmaan tietoista päätöstä ja tunteiden kieltämistä, kun miehiltä se onnistuu tuosta vaan. toisaalta naiset ei ehkä suostu seksiin kuin sellaisen kanssa joka voisi oikeasti kiinnostaa ja miehillä on rima alempana eikä tunteita yksinkertaisesti ole...
kyllähän se naiseltakin onnistuu :)
on tosin oksettavaa, miten miehet seksikumppaneistaan puhuu, ja ainakin itselle se on siinä se pointti miksi siihen on hankalaa rueta. ei ne naiset äijistä samalla tavalla puhu, tai ylipäätään ylpeile saamisillaan.... yleensä... - murahdus
naiset vielä älyäis pitää housunsa jalassa papin aameneen niin ei olis tätäkään ongelmaa.
Ei kaikkeen tarvi alistua ja suostua.- joo...
naisten täytyisi älytä kun miehistä ei siihen ole.
- N 42v
mitä sukupuolta kumpikin edustaa. Eikä ehkä kumpikaan ole sika. Toinen vain haluaa seksisuhteen ilman sitoumuksia ja toinen haluaa jotain muuta. Minusta on reilua että kumpikin kertoo mitä haluaa, tässä vaiheessa. Sikamaista on ajaa pimeillä lyhdyillä, ja antaa toisen vain olettaa että samalla lailla tässä tunnetaan.
Minulla on ollut aikoja ja aikoja. Pitkä avioliitto sitoumuksineen, sen jälkeen yhden yön juttuja, panosuhde (ilman sitoumuksia) ja nyt taas tällä hetkellä ihan parisuhde. Kaikki kumppanini ovat olleet miehiä, itse olen nainen. En ole mielestäni sika, tarpeeni erilaisiin suhteisiin on ollut erilainen eri aikoina.
Jos sinä haluat jotain muuta ja mies haluaa kanssasi vain seksisuhteen eikä muuta, niin toimit ehdottoman parhaaksi kaikille osapuolille päästämällä hänet eteenpäin ja jatkamalla itse matkaasi.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943722
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli453114Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.962702Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572410- 612378
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172337- 1252315
Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212264Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212203- 642070