Haukiputaan ykköskylä on Martinniemi ja huonoin kylä Takkuranta. En viitsi perustella, joikainen kun tajuaa että näin se on.
Paras ja huonoin kylä?
24
3183
Vastaukset
- Kirkonkylä
Martinniemi kyllä näivettyy. Taloja kyllä tulee, mutta jostain syystä aika aution oloista. Muuten ihan ok.
Asemakylä, se on sieltä... - lisabella
...että pala sydämestäni on Martinniemessä. Minulla ei kylläkään ole minkäänlaista käsitystä, mikä osa kylästä kuuluu mihinkin, mutta eipä ole niin väliäkään. Ikävää kuulla, että kunnalla menee "ei niin hyvin".
- Annukka vaan
EX-Marttilaisena äänestän Martinniemeä. Mikähän ois huonoin kylä - oiskohan vaikka Onkamo.
- huonoin on vähän epävarma
Takkuranta on ykkönen. Onkamosta en tiedä, taitaa olla karhujen maata.
- kaunis
ja luonnonläheinen paikka! Siellä silmä ja sielu lepää.
- samiH
kaunis kirjoitti:
ja luonnonläheinen paikka! Siellä silmä ja sielu lepää.
Kellossa asuu keljuja ja Kiviniemessä kivoja.
- mahtavia!
samiH kirjoitti:
Kellossa asuu keljuja ja Kiviniemessä kivoja.
Näin on!
- muorinen
mahtavia! kirjoitti:
Näin on!
täällä kasvaa hyvin ,jos vaan jaksaa sianp....n hajussa olla.Silti paras!!!!!!!!!!
- sikoja?
muorinen kirjoitti:
täällä kasvaa hyvin ,jos vaan jaksaa sianp....n hajussa olla.Silti paras!!!!!!!!!!
Enpä ole huomannut... edes hajua!
- kovasti
sikoja? kirjoitti:
Enpä ole huomannut... edes hajua!
Jokikylässä on käärmeitä. Hyi kun ne on inhottavia! Kirkonkylän ja asemakylän välillä makaa myös tiellä usein kesällä kyitä.
- kyläläinen
Idyllinen, kaunis ja aito maalaiskylä. Mukavia ihmisiä, tiivis kyläyhteisö. Mutta eiköhän jokaiselle se oma kotikylä olekin se kaikista rakkain!
Rakkaus on varmaan kiistelemätön asia jokainen jopa pienen Haukiputaan alueella rakastaa sitä omaa nurkaansa , kauneudesta voi tietenkin kaskustella kaunista löytyy joka paikasta jos on silmää sillain katsella ja ei tuijota vain omaan napaansa.............Olavi
Parastahan titekin on täältä mailmalta katsoin synnyin paikka se Martinniemen piipun juuri ja mikä näkyvä synntymä merkki.........!!!???..........jaa kävimme leikki sotaa Paskaperälisiä vastaan me Siipolanmäkeläiset poikasena, eikai se P...p..rä...vältämättä sen takia tarte olla huononkaan , annettan heille viellä mahdollisuus puolustautua , onko Paskaperäläisiä kuulolla entisiä tai nykyisiä..............???........Olavi
- bestman
Kilpukkaperä on Haukiputaan ylivoimaisesti paras kylä. Siellä on täydelliset palvelut ja kylä on komea ja suuri.PS. Kuka tietää missä se on?
- on puristuksisa
siinä Martinniemen ja Paskalahen välisä. Entistä vesijättömaata, jonne annettiin entisajan Repolan työntekijöille tontteja, jotta saavat rakentaa talonsa lähelle työpaikkaa. Komia on kylä...
- ettäpä tiijä
on puristuksisa kirjoitti:
siinä Martinniemen ja Paskalahen välisä. Entistä vesijättömaata, jonne annettiin entisajan Repolan työntekijöille tontteja, jotta saavat rakentaa talonsa lähelle työpaikkaa. Komia on kylä...
Sitä ette taija tietää misä Tomminperä on? Se se vasta iso city on.
- tiijän
ettäpä tiijä kirjoitti:
Sitä ette taija tietää misä Tomminperä on? Se se vasta iso city on.
ja käynkin siellä monesti.
- niimpä
kilpukkaperä on kyllä häyrysenniemessä jos joku ei sitä tiedä villenniemeen kun käännyt niin tulee kilpukkaperä näkyviin
niimpä kirjoitti:
kilpukkaperä on kyllä häyrysenniemessä jos joku ei sitä tiedä villenniemeen kun käännyt niin tulee kilpukkaperä näkyviin
Tuleeko Kilpukkaperän nimi siitä kun sinne muistaakseni aikoonaa rakenettiin taloja " kilpukoista "..............???...Olavi
- Taatanperältä
Olavi.H kirjoitti:
Tuleeko Kilpukkaperän nimi siitä kun sinne muistaakseni aikoonaa rakenettiin taloja " kilpukoista "..............???...Olavi
kyllä tietääkseni tulee vaikka oli niitä samanlaisia mökkejä muuallekin tehneet Repolan työläiset jotka sai tuotua ja ostettuakin niitä lankkujen päitä joita tuli kun piti tasata lankkupaketteja laivausta varten ja muutenkin.
Sillin ei vielä tehty hakettakaan niin kilpukat meni tarpeeseen ja osa mökkien lämmitykseen. - Olavi H
Taatanperältä kirjoitti:
kyllä tietääkseni tulee vaikka oli niitä samanlaisia mökkejä muuallekin tehneet Repolan työläiset jotka sai tuotua ja ostettuakin niitä lankkujen päitä joita tuli kun piti tasata lankkupaketteja laivausta varten ja muutenkin.
Sillin ei vielä tehty hakettakaan niin kilpukat meni tarpeeseen ja osa mökkien lämmitykseen.Kiitos , mutta kuka on tämän takana ???
Olavi H
- Anonyymi
Pakko olla samaa mieltä, vaikka paska paikka. no syntyä ja kasvaa ok, ja budjaa landel
- Anonyymi
tuppukylä, kuin haukipudas ja oulu kokonaan.
- Anonyymi
puukon tuppi, stupid, tylsä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166070Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334167- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582100Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441866- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579