Hei!
Mitkä yrtit talvehtii ulkona? Ruohosipuli ainakin näyttää viihtyvän. kokemuksia?
Monivuotiset yrtit?
7
3444
Vastaukset
- Margit M.
Itsellä on talvehtinut tosi hyvin sitruunamelissa ja tinjami. Ruohosipulia minulla on myös ja ostin tässä viikonloppuna Kiinalaista ruohosipulia joka on myös monivuotinen ja poikkeaa tavallisesta siinä määrin, että siinä on hieman valkosipulia muistuttava aromi.
- skäribo
lipstikka, salvia ja jotkut rakuunalajit talvehtivat. Timjami ei ole minulla selvinnyt talven yli, mutta se on ollut muutenkin kitulias.
Se kiinalainen ruohosipuli on muuten ihanaa! :) - validi
skäribo kirjoitti:
lipstikka, salvia ja jotkut rakuunalajit talvehtivat. Timjami ei ole minulla selvinnyt talven yli, mutta se on ollut muutenkin kitulias.
Se kiinalainen ruohosipuli on muuten ihanaa! :)Oregano on ihmeekseni selvinnyt monta talvea ja kasvanut isoksi pensaaksi, laventeli kituutellut myös ja on nyt varpumainen pensas, paitsi että nyt näyttää tosi hengettömälä,taisi viime talven kylmä jakso sen viedä.
- skäribo
validi kirjoitti:
Oregano on ihmeekseni selvinnyt monta talvea ja kasvanut isoksi pensaaksi, laventeli kituutellut myös ja on nyt varpumainen pensas, paitsi että nyt näyttää tosi hengettömälä,taisi viime talven kylmä jakso sen viedä.
mulla on oreganosta tullut suorastaan riesa. Se leviää todella tehokkaasti, melkein kuin voikukka. Siinähän on kauniit kukat, eli niitä ylimääräisiä voi kerätä maljakkoon.
- ruohosipulia
mistä kiinalaista ruohosipulia saa? Tai saako siis valmiita taimia, sillä siemenestä tuskin enää ennättää. Olen joskus maistanut sitä ja se on todella hyvää.
- The Real J.
Itselläni väriminttu on menestynyt oikein mallikkaasti. Ei tunnu kovin krantulta maan suhteen ja leviää tehokkaasti. Kukkivana on myös varsin koristeellinen.
- Yrttitarhuri
missä osassa suomea olette saaneet yrttejä monivuotistumaan? mitähän yrttejä IV -vyöhykkeellä saisi monivuotiseksi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja2082824Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1672501Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1061162- 67990
Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies123982Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait267942Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka317909Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a20899Lapsien pakko kasteesta on luovuttava.
Eikö olisi parempi siirtää kaste rituaali rippikouluun,kun 15v.tietävät jo itse haluaavatko tulla kastetuksi juutalais-k507858Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22768