Hei!
Mitkä yrtit talvehtii ulkona? Ruohosipuli ainakin näyttää viihtyvän. kokemuksia?
Monivuotiset yrtit?
7
3287
Vastaukset
- Margit M.
Itsellä on talvehtinut tosi hyvin sitruunamelissa ja tinjami. Ruohosipulia minulla on myös ja ostin tässä viikonloppuna Kiinalaista ruohosipulia joka on myös monivuotinen ja poikkeaa tavallisesta siinä määrin, että siinä on hieman valkosipulia muistuttava aromi.
- skäribo
lipstikka, salvia ja jotkut rakuunalajit talvehtivat. Timjami ei ole minulla selvinnyt talven yli, mutta se on ollut muutenkin kitulias.
Se kiinalainen ruohosipuli on muuten ihanaa! :) - validi
skäribo kirjoitti:
lipstikka, salvia ja jotkut rakuunalajit talvehtivat. Timjami ei ole minulla selvinnyt talven yli, mutta se on ollut muutenkin kitulias.
Se kiinalainen ruohosipuli on muuten ihanaa! :)Oregano on ihmeekseni selvinnyt monta talvea ja kasvanut isoksi pensaaksi, laventeli kituutellut myös ja on nyt varpumainen pensas, paitsi että nyt näyttää tosi hengettömälä,taisi viime talven kylmä jakso sen viedä.
- skäribo
validi kirjoitti:
Oregano on ihmeekseni selvinnyt monta talvea ja kasvanut isoksi pensaaksi, laventeli kituutellut myös ja on nyt varpumainen pensas, paitsi että nyt näyttää tosi hengettömälä,taisi viime talven kylmä jakso sen viedä.
mulla on oreganosta tullut suorastaan riesa. Se leviää todella tehokkaasti, melkein kuin voikukka. Siinähän on kauniit kukat, eli niitä ylimääräisiä voi kerätä maljakkoon.
- ruohosipulia
mistä kiinalaista ruohosipulia saa? Tai saako siis valmiita taimia, sillä siemenestä tuskin enää ennättää. Olen joskus maistanut sitä ja se on todella hyvää.
- The Real J.
Itselläni väriminttu on menestynyt oikein mallikkaasti. Ei tunnu kovin krantulta maan suhteen ja leviää tehokkaasti. Kukkivana on myös varsin koristeellinen.
- Yrttitarhuri
missä osassa suomea olette saaneet yrttejä monivuotistumaan? mitähän yrttejä IV -vyöhykkeellä saisi monivuotiseksi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansa on on puhunut.
Ja pulinat pois. Amerikan kansa kyllästyi edelliseen 4 vuoteen. Demokratia toteutuu. Vaalivilppiä salaliittoteoriaksi ha4102729Miten Trump " tuo rauhaa"?
Kertoisiko joku? Ymmärtääkseni hän pikemminkin pakottaa länsimaat varustelukierteeseen. Muuta vaihtoehtoahan ei ole, jo5932212Sofia B - ansiotulot ovatkin 0 euroa ja millä rahoilla hän siis elää?
Oho olipa paljastus nyt tästä luksus elämää viettävästä naisesta.1032132Ensitreffit Jenni tykittää - Tämä Jyrkin lause nostaa karvat pystyyn: "Niin epämiellyttävä..."
Jenni tykittää menemään… Jaetaankos teillä laskut tasan tai tuleeko raha-asioista kiistaa? Lue lisää: https://www.suom401945etkö osaa jättää rauhaan?
Et halua mitään, silti stalkkaat ja vainoat! jätä rauhaan niin voin jatkaa elämää!651473- 981344
Leikkeleet pois leivältä
Oikea suunta. Uusissa suomalaisissa ravitsemussuosituksissa suositellaan jättämään leivän päältä leikkeleet pois mielu1321201Saatiin meidän oma mies valkoiseen taloon!
Miltäs nyt tuntuu Ylen petkuttamat sosialistit ja muut femakot? Ilmastousko ja woke lähti liikkeelle USA:sta, ne valhee1521167- 1681162
- 531125