kurittomat "pojat" hoitoon

topakka täti

Olen 45v topakka täti, isot tissit ja pyylevä pylly. Panen muovi- tai kumiessun eteen ja kumisaappaat jalkaan,, otan tuhmia poikia kasvatukseen ja hoitoon. Pesen ne ensin kumilakanan päällä joka puolelta hyvin ja siiten panen lujasti ranteista ja nilkoista kiinni ja piiskaan pyllyn ja reidet punaiseksi.
Annan vitsaa, remmiä tai raippaa, mikä parhaaksi katsotaan. Selkäsaunan jälkeen annan perähuuhtelun ja sitten laitan kumisen sauvan pyllyyn ja irroitan siteet sekä panen tämän piiskatun puikkopyllypojan selinmakuulle kumilakanalle ja tulen hajareisin hänen kasvojen päälle niin että voin ottaa hänen "kikkelin" käsittelyyn.
Tämä on vapaaehtoista ja teen tätä vain yli 18vuotiaille siis aikuisille terveille miehille jotka usein unelmoi että ankara domina ottaisi heidät täysin valtaansa. En ole domina vaan olen ankara täti. Minä saatan hakata pyllyn erittäin pahaan kuntoon ja minua on toteltava silloin kun leikkiin on lähdetty.
Tämä on minulle fetissi en tee tätä maksusta. Jotkut luonani käyneet miehet on kyllä huomaamattani jättäneet joskus muutaman satasen eteisen pöydälle, ne ole kumiessu edessä perään lähtenyt. Seuraavalla kerralla piiskaan vimmatusti rangaistukseksi huolimattomasta rahankäytöstä.
Tämä on sitten aivan tosi, en ole paljoa tänne kirjoitellut mutta kun olen käsittänyt että kuritusta haluavia miehiä on yhä enenevässä määrin ja täällä on usein miehiä jotka olisi valmiit kurittamaan miehiä.
Mutta enemmän miehet näköjään haluaa että nainen kurittaa.

28

8683

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • the mies

Missähän päin asustat?
      Täällä olisi yksi 32 v. mies, joka haluaisi kuvailemaasi kuritusta.

• topakka täti

Moi kiva että löytyy kunnon kasvattajia meille tuhmillepojille,missä päin asut,tarviiain piiskaa paljaallepepulle kunnolla,juttelisin tarkemmin puhelimessa jos mahdollist,toivon vastausta,ja voin soittaa tapaamisesta.

• pienikokoinen8
      • Satula

En kyllä ihan usko että oikea ankara täti tänne kirjottelisi. Tottakai olisin itsekin valmis menemään käsittelyyn vaan luulenpa ettei tätä tätiä puhelimellakaan saa kiinni. Voi nimittäin ääni olla aika miehekäs. Täällä palstalla on hyvä feikata kyllä.

• nöyrä
    • lyö lujasti

Olen tosi tuhma poika, haluan aitoa vanhanajan selkäsaunaa ankaralta tädiltä paljaalle pepulle kunnon koivuvitsoilla.
      Tuntuu uskomattomalta että tällainen täti voisi olla jossain.
      Onko varma että ei ole kyse rahastuksesta, entä turvallisuus ja luottamus. Missäpäin suomea toimit..
      No annan tähän e-mailini kirjoita, tulisin mielelläni jos olet turvallinen suomalainen aito "täti". [email protected]

• ooooo
    • petteri punakuono

saisit pestä mut niinko saunassa, ja sitten mä teksin ihan mitä sä käsket, kirjottele
      Email [email protected]

• vitsasta kokematon

Olisi koivuvitsasta tarvis saata selkäsauna en ole kokenut toisen antamana enkä nähnyt kenenkään savan,etsin ei ijällä väliä kuitenkin olisi äiti hahmo,tai valtiatar,laittakaa sähköposti osoite otan yhteyttä.

• Herätys!

... on vanha vankilakundi. Ollut taas vähän aikaa vapaalla ja alkanut samanlaisen huijauksen taas monilla netin kontaktisaiteilla. Esiintyy usein myös parina, joka haluaa kokemattomia miehiä "koulutukseen". Asuu Turun puoles.

• ota yhteys

hei - herätys, ollaan varmaan samassa kaverissa.
        On tosi melko veitikka jos se on se.
        laitatko viestiä niin esitän oman näkemyksen ketä sinä voisit tuolla epäilyllä tarkoitta. Ps muutti äskettäin turkuun takaisin.
        okei mun e-mail [email protected]

ps miksi se on ollut vankilassa

• ...uskoisin

Esimerkiksi seuraava kohta:
        "Panen muovi- tai kumiessun eteen ja kumisaappaat jalkaan, otan tuhmia poikia kasvatukseen ja hoitoon. Pesen ne ensin kumilakanan päällä joka puolelta hyvin ja siiten panen lujasti ranteista ja nilkoista kiinni ja piiskaan pyllyn ja reidet punaiseksi."

Ei tämä mistään muusta kerro, kuin suhteellisen yksinkertaisesta miehestä, joka on fiksoitunut omiin kumi- ja piiskafantasioihinsa.

• Oxygenol

En tiedä olisiko se 'kumi-laitos-poikakotiJanne', ilmoitellut jo aikanaan Kalle lehdessä,silloin jostain Rauman suunnilta... nykyään iskurissa

• orjamies

Olen kiinnostunut alistumaan teille.
      olen alistumisesta nauttiva mies. tampereelta.
      mailaa.. [email protected]

• goat81

aina halunnut... ota yhteys ni sovitaan tarkemmi.

• keijo
    • paljaspyllyinen

Ei ole naisen kirjoittama... valitettavasti.

• Olet-häirikkö

Ja sinä olet häirikkö, nostat yli 10 vuotta vanhoja ketjuja turhaan ylös.

• Anonyymi

Luin ton nimimerkki topakka täti missä tommoisesta pääsee nauttimaan

• Sinä topakka täti,tule tänne asumaan minun kansani!Minä kestän kaikki tuo mitä sinä kerroit!

• Sinä topakka nainen?Oletko enää täällä,se on vissin 15 vuottaa sitten tuo?Sinä olet sopiva ikänen minulle 45 15 minun e posti on [email protected]

• Anonyymi

"Topakka täti" on juuri sellaista, mitä ihminen kaipaa. Jo edesmennyt anoppi sanoi useasti minulle, ja myös vaimolleni, että odottakaas vaan, niin vetelen remmillä kummankin takapuolet niin, että muistatte. Ja nyt on vaimoni se "topakkatäti" joka vetelee meillä takapuolen punaiseksi.

• Anonyymi

Meillä leikitään "kotia" (ihan niin kuin lapsena leikittiin) Vaimo on "äiti" ja minä olen poika. Jos teen väärin tai huonosti jotain, tai käyttäydyn huonosti tai epäkunnioittavasti, saan pitkät nuhteet. Ja lopuksi piiskaa. Tätä on nyt jatkunut, ja se tuntuu kaiken aikaa paremmalta järjestelmältä.

• Tuo minäkin haluan!Sinä Meillä leikitään "kotia"

• Anonyymi

Lapsen kauhistus voi muuttua kaipauksesi. Kuten nyt. Kaksitoista vuotta ja selvä muutos!

• Löytyiskö Tampereen seudulta alistavaa vanhempaa naista tai paria? 50+/182/96 mies kyselee. Olen siisti ja hyvätapainen.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      214
      1809
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      147
      1528
    3. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      78
      1408
    4. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      9
      1271
    5. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      57
      1246
    6. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      74
      1115
    7. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      109
      1039
    8. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      55
      990
    9. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      60
      964
    10. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      890
    Aihe