Eli jos ihminen ei ole mies eikä nainen, ei hetero eikä gay vaan täysin sekasikiö, ja ikääkin on, häiritseekö jos se katukuvasa näyttää meikatulta mieheltä? Etenkin heteromiehiä vois häiritä, kuvittelisin.Esim. miten suhteudutte ihmisiin jotka vahtavat sukupuolensa miehistä naisiksi?On kuultu hyvinkin onnistuneista hormoonikuureista, yhdelle ex-Penalle kasvoi DD-kupit.
Häiritseekö meikkaava mies?
3
389
Vastaukset
Siitä vaan, kunhan minun ei tarvitse meikata. Tähänkin sopii sama viisaus kuin kaikkiin muihinkin harvinaisempiin käyttäytymismalleihin. Jos kaikki muut maailman miehet olisivat homoja, transuja tai muita, niin minullahan olisi rajattomat heteronaismarkkinat...
- Rantojen mies
Mitä se minua liikuttaisi jos joku mies haluaa meikata. Monella miehellä muutenkin on rinnat(man boobs) niin ei jaksa ihmetellä sitäkään.
Kukin tehkööt elämällään mitä haluaa, kunhan ei satuta toisia tässä prosessissa nimeltä elämä. Kaikenlaisia "friikkejä" on jo sen verran liikkeellä, että eiköhän sinne sekaan sulaudu muuta "eunukkikin".
Henkilökohtaisesti en kiinnitä mitään huomiota näihin "poikkeaviin" yksilöihin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943722
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli453114Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.962702Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572410- 612378
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172337- 1252315
Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212264Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212203- 642070