Voiko turbon laakereita yleensä vaihdattaa erikseen vai pitääkö uusia koko turbo? Kovemmassa vedätyksessä vinkuu pahasti ja kuulostaa ihan laakerivialta.
Laakerin vaihto?
6
7424
Vastaukset
- Cool'eri
Turbon laakerit on vaihdettavissa,mutta jos avaa ahtimen on myös muut sisuskalut syytä tarkastaa/uusia.Turbiinin siivet on kulutustavaraa ja samoin akseli saattaa olla kulunut.Turbonkorjaussarja on ehkä paras tapa korjata ahdin.Siinä on kaikki sisuskalut mitkä on vaihdettavissa.Yksittäisiä osia on aikas turha vaihdella.
- tasapainoitus
tarvitaanko?
- hkgjk
tasapainoitus kirjoitti:
tarvitaanko?
uusia osia vaihdettaessa puhdistus,särötarkastus,tasapainotus
tasapainotus on aika tärkeä muuten saat vaihtaa laakereita vuoden parin välein. - TDi Focus
Jep, samalla avauksellahan ne voisi uusia muutkin rojut.
- -seurailija-
TDi Focus kirjoitti:
Jep, samalla avauksellahan ne voisi uusia muutkin rojut.
Korjaussarja työ tasapainoituksineen lasikuulapuhdistuksineen mahdollisine muine uusittavine osineen tulee hintaan, joka joskus voi olla suurempi kuin uuden hinta, ja nykyään yleisempien yksinkertaisten ahtimien korjaus on kannattamatonta ja voi suosiolla kysellä mand. uusia keskiosia tai koko pakettia.
- Cool'eri
-seurailija- kirjoitti:
Korjaussarja työ tasapainoituksineen lasikuulapuhdistuksineen mahdollisine muine uusittavine osineen tulee hintaan, joka joskus voi olla suurempi kuin uuden hinta, ja nykyään yleisempien yksinkertaisten ahtimien korjaus on kannattamatonta ja voi suosiolla kysellä mand. uusia keskiosia tai koko pakettia.
Mulla pyörässä Ihin turbo ja sen peruskorjaus maksoi runsaat 600 Euroa.Korjaus piti sisällään korjaussarjan osat turbiiniakselin siipineen.Pelkkä korjaussarja muistaakseni oli jotain 200 Euron luokkaa.Työ tasapainoituksineen on melko tyyristä kyllä.Hinnat tosin vaihtelee turbon merkeittäin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1786545- 1481804
- 1131588
- 511310
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46992Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢40973Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu96933Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5859Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan241835- 41819