tytärtä. Jos joku saanut molempia, kumpi maistunut paremmalta,,, ja onko toinen nähnyt toisensa suorituksen.?? Minulla taitaa olla senssit kyseiseen kokeiluun, arveluttaa vain se, että pitäisikö yksi kerrallaan, vai siitä vaan, ja samaa kyytiä molemmat.. Rintoja olen saanut puristella toisen nähdenkin, ja molemmilla tosi isot....
kukaan maistanut
4
2736
Vastaukset
Eräs tuttuni seurusteli 2002 äidin kanssa noin 4 kuukautta. 2004 hänellä oli lyhyt seksisuhde tämän tyttöön. Tosin tämä sukulaissuhde paljastui vasta noin puoli vuotta seksisuhteen päättmisen jälkeen...
Äiti oli kuulemma taitavampi, mutta tytär estottomampi.- Minä vaan....
Joo aikoinaan Hesass yhessä kuppilassa(etelä haagassa)pyöri aina kimpassa äiti ja tytär.Äiti tais olla jotain 36 ja tytär tais olla n 16-17v.No kerran sit saatille ja tajunnan pamauttavat panot äidin kanssa,tytär oli jonkun toisen kaa viereisessä huoneessa.Aamulla kahvit samas pöydäs ilman ihmeitä.Sit taas illal baarin jälkeen saatille ja tällä kertaa tyttären kanssa vällyjen välissä ja kovat oli kyydit sielläkin.Äiti tais olla jonkun ukon kanssa toisessa huoneessa samaan aikaan.No,seuraavana päivänä äiti sano että vaik meil kivaa oli ollukkin,niin ei antaisi enään koska tyttären hoitoihin ei halunnut sotkeutua.Jatkossa piti käydä painamassa vaan tytärtä ja kivaahan se olikin saada vaihtelua aina ku oma muija ei miellyttäny.Itse olin tuolloin jotain 25/26 vuotias
- tytär. . .
Minä vaan.... kirjoitti:
Joo aikoinaan Hesass yhessä kuppilassa(etelä haagassa)pyöri aina kimpassa äiti ja tytär.Äiti tais olla jotain 36 ja tytär tais olla n 16-17v.No kerran sit saatille ja tajunnan pamauttavat panot äidin kanssa,tytär oli jonkun toisen kaa viereisessä huoneessa.Aamulla kahvit samas pöydäs ilman ihmeitä.Sit taas illal baarin jälkeen saatille ja tällä kertaa tyttären kanssa vällyjen välissä ja kovat oli kyydit sielläkin.Äiti tais olla jonkun ukon kanssa toisessa huoneessa samaan aikaan.No,seuraavana päivänä äiti sano että vaik meil kivaa oli ollukkin,niin ei antaisi enään koska tyttären hoitoihin ei halunnut sotkeutua.Jatkossa piti käydä painamassa vaan tytärtä ja kivaahan se olikin saada vaihtelua aina ku oma muija ei miellyttäny.Itse olin tuolloin jotain 25/26 vuotias
taitaa olla se maittavampi. Yritänkin sitten nusaista äitiä ensin. Onhan sillä toki nuo muodotkin vähän pehmosemmat ja kookkaammat. Pitävät majaa tuossa naapurimökissä, joten täytyy tarkkana olla, että kun toinen lähtee kaupan asioille, niin sitten sitä iskee. Eihän se kauan kestä sellainen nopea nusaisu. Mutta molemmilta on tänä kesänä saatava, sen verran ovat molemmat suutaan soittaneet ja ärsyttäneet, että syksyllä ovat sitten hiljaa. Sen verran kummajaisia kuitenkin ovat, että esim. tissejä olen ihan rauhassa saanut puristella toisen nähden.
- Timo
tytär. . . kirjoitti:
taitaa olla se maittavampi. Yritänkin sitten nusaista äitiä ensin. Onhan sillä toki nuo muodotkin vähän pehmosemmat ja kookkaammat. Pitävät majaa tuossa naapurimökissä, joten täytyy tarkkana olla, että kun toinen lähtee kaupan asioille, niin sitten sitä iskee. Eihän se kauan kestä sellainen nopea nusaisu. Mutta molemmilta on tänä kesänä saatava, sen verran ovat molemmat suutaan soittaneet ja ärsyttäneet, että syksyllä ovat sitten hiljaa. Sen verran kummajaisia kuitenkin ovat, että esim. tissejä olen ihan rauhassa saanut puristella toisen nähden.
Itselläni oli muutama vuosi sitten seuraavanlainen kokemus:
Olin laivalla, ja siellä vonkasin nuorta naista, noin 20-vuotiasta. Illan kuluessa hänen äitinsäkin liittyi seuraan ja lähdimme heidän hyttiinsä.
Siellä nussin ensin tytärtä ja sitten äitiä. Hytti oli pimeä joten ei sinänsä mitään näkynyt. Aamulla otettiin hieman aamupaukkua ja siinä kävin panemassa vielä äitiä hytin vessassa.
Äiti oli kyllä parempi. Itse olin tuolloin 28.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv262466- 1142096
- 1221759
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?451577Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.91507Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901075Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161241059Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt87985Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno35967Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu15959