Ettekö te miehet ymmärrä, että teidän pitää aidosti himoita naista, jonka kanssa haluatte sekstailla.
Jolleit teiltä lähde himoa niin turha kuvitellakkaan, että nainen säilyy kiihkeanä tai ylipäänsä haluaa seksiä kanssasi.
Pillun vonkaamista ei sitten kannata sekoittaa himon tunteeksi. Himoitseminen on paljon kokonaisvaltaisempaa ja siinä on sellaista seksuaallista älykkyyttä.
Miehen pitää himoita
9
2485
Vastaukset
- himokkaat miehet?
Juuri näin! Sellaista olen minäkin etsinyt 10v!! Jos joku tunnistaa itsensä niin heti ilmoitusta ja osoitetta tänne 30v.blondille : )
- ainakin mulla
aikaan vaan ärsyyntymistä, miehen pitää olla sopivalla tavalla röyhkeä ja vaan ottaa nainen. Siis sitten kun ollaan päästy sille tasolle. Eli marssijärjestys, ensin reiluhemmokaveripohjalta tutustutaan ja sitten jos alkaa hommat sujumaan henkisellä tasolla niin sitten kiihkeää seksiä.
- Alkuperainen jatkaa
Juu pikkuisen vielä jatkaisin sinulle ja muillekin tästä himoitsemis aiheesta.
Olen 35 vuotias nainen ja minun himoton ex-mies kyllä sai käytöksellään aikaan sen, että parisuhteesta loppui seksi kokonaan.
Aluksi suhteemme oli sellainen että minä kokeneempana ja vähän vanhempana osapuolena pidin virettä yllä. En nyt muista montako kuukautta tai jopa vuoden päivät tätä tein. Jossain vaiheessa minunkin duracell-paristot hiipuivat. En enään tehnut aloitetta seksin suhteen vaan tämä asia jäi miehelle. En kai jaksanut olla kiihkeä, kun se toinen osapuoli oli tasasen lattea näissä asioissa. Kun mies huomasi ettei ole saanut seksiä jopa kahteen viikkoon niin hän osoitti halunsa kysymällä: " Koska sä annat pimpsaa mulle?" Ja arvaatteko kuinka tuo lause ärsytti.
Eipä tuollaisella lauseella himot ainakaan kasva.
Tämä tapahtui ollessamma alle 25 vuotiaita.
Siispä arvon miehet, miten ihmeessä voitte luulla että naisten seksihalut herää jos te ilmaisette seksuaallisuuttanne ainoastaan kysymällä " koska sais pillua?
Voitte vaikuttaa naisen haluihin muutoinkin, kuin ainoastaan silloin kun itse haluaisitte naida. Huomioikaa, näyttäkää katseellanne että haluatte naistanne, olkaa pikkuisen tuhmia sanoilla ja teoilla. Tehkään sellaisia seksuaallisia asioita, jotka lähtevät teistä luonnostaan. Jos himottaa niin näyttäkää se! Yrittäkää päästä estoistanne eroon. Oikeastaan nämä samat ohjeet voisin antaa myös itselleni ja naisväelle. Kyllä oman seksuaallisuuden kannattaa näyttää, vaikka meidät on kasvatettu juuri päinvastaisella asenteella. - Nimetön
Alkuperainen jatkaa kirjoitti:
Olen 35 vuotias nainen ja minun himoton ex-mies kyllä sai käytöksellään aikaan sen, että parisuhteesta loppui seksi kokonaan.
Aluksi suhteemme oli sellainen että minä kokeneempana ja vähän vanhempana osapuolena pidin virettä yllä. En nyt muista montako kuukautta tai jopa vuoden päivät tätä tein. Jossain vaiheessa minunkin duracell-paristot hiipuivat. En enään tehnut aloitetta seksin suhteen vaan tämä asia jäi miehelle. En kai jaksanut olla kiihkeä, kun se toinen osapuoli oli tasasen lattea näissä asioissa. Kun mies huomasi ettei ole saanut seksiä jopa kahteen viikkoon niin hän osoitti halunsa kysymällä: " Koska sä annat pimpsaa mulle?" Ja arvaatteko kuinka tuo lause ärsytti.
Siispä arvon miehet, miten ihmeessä voitte luulla että naisten seksihalut herää jos te ilmaisette seksuaallisuuttanne ainoastaan kysymällä " koska sais pillua?
Voitte vaikuttaa naisen haluihin muutoinkin, kuin ainoastaan silloin kun itse haluaisitte naida. Huomioikaa, näyttäkää katseellanne että haluatte naistanne, olkaa pikkuisen tuhmia sanoilla ja teoilla. Tehkään sellaisia seksuaallisia asioita, jotka lähtevät teistä luonnostaan. Jos himottaa niin näyttäkää se! Yrittäkää päästä estoistanne eroon. Oikeastaan nämä samat ohjeet voisin antaa myös itselleni ja naisväelle. Kyllä oman seksuaallisuuden kannattaa näyttää, vaikka meidät on kasvatettu juuri päinvastaisella asenteella.Tosi hyvä viesti, kaikille :)
- Mr. R
Alkuperainen jatkaa kirjoitti:
Voitte vaikuttaa naisen haluihin muutoinkin, kuin ainoastaan silloin kun itse haluaisitte naida. Huomioikaa, näyttäkää katseellanne että haluatte naistanne, olkaa pikkuisen tuhmia sanoilla ja teoilla. Tehkään sellaisia seksuaallisia asioita, jotka lähtevät teistä luonnostaan. Jos himottaa niin näyttäkää se! Yrittäkää päästä estoistanne eroon. Oikeastaan nämä samat ohjeet voisin antaa myös itselleni ja naisväelle. Kyllä oman seksuaallisuuden kannattaa näyttää, vaikka meidät on kasvatettu juuri päinvastaisella asenteella.Kuulostaa hyvältä..
Mutta eikö tuo himon jatkuva näyttäminen muka ala ahdistaa naista? Kyllä minulla on se käsitys, että naisen tulee tehdä aloite (ainakin seksin suhteen), muuten hän tuntee olevansa painostuksen alla. Siis näin kuvittelin suurimman osan naisista ajattelevan..
Miettikää, jos vaikka naisella on huono päivä ja vilkaiset sillä silmällä.. Turpaan siinä saa.
Vai olisimmeko sittenkin kaikki yksilöitä ? - Alkuperäinen taas
Mr. R kirjoitti:
Kuulostaa hyvältä..
Mutta eikö tuo himon jatkuva näyttäminen muka ala ahdistaa naista? Kyllä minulla on se käsitys, että naisen tulee tehdä aloite (ainakin seksin suhteen), muuten hän tuntee olevansa painostuksen alla. Siis näin kuvittelin suurimman osan naisista ajattelevan..
Miettikää, jos vaikka naisella on huono päivä ja vilkaiset sillä silmällä.. Turpaan siinä saa.
Vai olisimmeko sittenkin kaikki yksilöitä ?Kieltämättä tämä aiheeni on hankalaa puhea sanoiksi, sillä onhan se monimutkaista myös miehen ja naisen välisessä suhteessä. Puhun nyt itsestäni, vaikkakin kertomani kokemukset tuntuvat tutuilta muidenkin elämässä.
Esitit ihan hyviä kysymyksiä tuossa viestissäsi.
Minulle tämä mainitsemani himo (= miehen eleet, asenne, katse, koskettelu, tuhmat puheet ja vihjailut) on sitä että mies himoitsee ja haluaa juuri minua, koska kokee juuri minut seksuaallisesti kiihottavaksi. Jos mies kokee aidosti näin niin silloin hän antaa näitä "himon" merkkejä arkisissakin tilanteissa ja paikasta riippumatta. Tällaisen miehen kanssa nainen varmasti itsekin tekee aloitteen, koska kokee että mieskin on vastaanottavainen ja kiinnostunut naisestaan.
Vastaavasti en todellakaan lämpene sellaisesta miehestä, jonka himot pulpahtavat hetkellisesti esille ainoastaa silloin kun miestä itseään panettaa. Koko käyttäytyminen vaikuttaa siltä, ettei miehelle ole kovinkaan tärkeää kenen kanssa sitä seksiä harjoitetaan. Ja on aivan totta, ettei jo valmiiksi kiukkuista naista saa paremmalle seksivireelle tällä käyttäytymisellä.
Naisen on vaikea tehdä aloitetta, sillä mikään miehessä ei viittaa siihen, että mies on kiinnostunut naisesta eikä pelkästään itsestään.
Siispä miehet ja naiset antakaa himojenne ja halujenne näkyä enemmän silmistänne. Silloin aito lähestyminen on helpompaa.
- oikeaa tietoa
asiaa pitkästä aikaa. Hienoa, että joku järkevä heittää kesksutelupalstalle oikean keskustelun aiheen. Täällä on suurimmaksi osaksi vaan asioista mitään teitämättömien lasten töhertelyjä.
- Alkuperäinen jatkaa
Jo näitä vähäisiä lukiessa tulee vaan mieleen, että ongelma taitaa olla hyvinkin yleinen. Enpä sitä tajunnut aloitusviestiäni kirjoittaessani.
Meillä toisiaan mies oli paljon poissa kodista harrastuksiensa parissa. Sitten nämä seksuaalliset
huomioimiset alkoivat 2 minuuttia ennen kuin mies esitti toiveensa naimisen suhteen. Yritä siinä sitten saada omat halut heräämään tuollaisen kiirrellisen miehen kanssa.
Nyt olen onneksi vapaa aloittamaan suhteen miehen kanssa. Ja aivan varmasti nämä himo/halu asiat otan päällimmäisenä esiin. Jos miehellä ei ole riittävästi haluja niin hän saa lähteä lämmittelemään seuraavaa kohdettaan. Tietysti itsekkin pyrin toimimaan mahdollisimman estottomasti, kerron toiveeni, puhun tuhmia ja pukeudun nätisti tilanteessa kuin tilanteessa. tarkoituksena siis avittaa miehen halujen heräämistä. Ulkoisesti olen aina ollut nätti ja hoikka, mutta eipä nämä avut kuitenkaan pitkälle riitä miehen halujen ylläpitämseksi.
- samaa mieltä!!!
Ei voisi paremmin sanoa. Tuota olen odottanut omalta mieheltäni, mutta... Itse aika seksuaalisena näytän kyllä jos himoitsen, mutta toisin päin ei kyllä mitään. Jos äijällä tekee mieli niin käsi vaan pilluun ja sitten hommiin, niin kuin siinä joku syttyisi. Oikeastaan en tarvisi muuta kuin sen "haluan sua" katseen,ja olisin valmis mutta ei kun ei...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1302285
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu272073Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti121549Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett131434Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis701241- 961101
- 171037
- 88923
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon18818Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks119784