lajia harrastava voisi kertoa että sopiiko tuo shootfighting elikkäs vapaaottelu naiselle? Pitkään olen jos seuraillut mm. keskusteluja ja haalinut tietoa lajista mutta edelleen olen vähän kahden vaiheilla että uskaltaisiko ottaa yhteyttä paikalliseen seuraan... Eli miten on? Nauretaanko akat pihalle vai vastaanotetaanko ihan avoimesti?
Ihan urheilumielessä ja kunnon kasvattamiseksi lajin perään haikailen mutta tuntuu että on lienee aika miesvaltaista touhua?
Mietinpä vaan
3
699
Vastaukset
- tiikerinsilmä
Aika mies valtainen laji on kyseessä. Huhua olen kuullut että Raumalla ja espoossa treenaisi molemmissa 1 nainen. Tuskin sua ulos nauretaan, voi olla jopa että innostutaan kun sen verta harvinaisia nämä nais harrastajat ovat. http://www.nhbfinland.fi/forum/ tuolta kannattaa kysellä enempi.
- Laulu keväälle
Otsikkonikin sen jo sanoo. Mene rohkeasti mukaan harjoittelemaan ja nauti uuden harrastuksen parissa! :) Eiköhän tässä maassa jota kutsumme "Suomeksi" tasa-arvoa tunneta. ;)
- Keijo
jos asut sattumalta vantaan lähistöllä niin seurassa MMA Vantaa harrastaa ko. lajia 2 naista.
Joten kyllä mukaan mahtuu useampikin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell492339Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.1501920Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.581865- 331567
Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.1111528Teit yllättävän siirron
Olet tähän saakka ollut tietyllä tapaa varovainen. Voi kai sanoa, että olemme kunnioittaneet toistemme rajoja. Tiedän,551181- 691106
Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.831105Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd103891Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗54877