Minulta loppui 8 kuukauden roaccutan kuuri 2002 huhtikuussa. Kystinen akne parantui lähes täydellisesti, mitä nyt arpia jäi aika paljonkin. Aknea minulla oli siis selässä ja koko päässä, aina päänahkaa myöten. Nyt minulle tulee etenkin suupielien alapuolelle aina uusia patteja, jotka ovat kosmeettisesti erittäin ikäviä. Aina samaan kohtaa tulee uusi edellisen jälkeen, se saattaa olla siinä jopa 3 viikkoakin. Myös niskassa on alueita joihin aina tulee uuden lähes parannuttua, uusi (tietääkseni) kystinen paukama. Olisko ainoa apu aloittaa jälleen roacuttan kuuri koska nyt jo 2 vuotta olen odottanut tämän patin olevan se viimeinen. Päiväntasaajan korkeudella auringossa olen Joulukuulle saakka, joten ennen joulukuuta ei voine aloittaa roaccutan kuuria?
That's my story
Koovee
1
355
Vastaukset
- Sama
Kiitoksia vastauksista :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974419Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293283No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 331058
- 321016
- 111014
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862