Epikriisissä mainittiin toisen asteen repeämä. Mitä se tarkoittaa? Pahakinko? En itse osaa enkä haluakkaan katsoa alakertaan ja hommaa tulkita..auttakaa te jotka näistä asteista jotain tiedätte..?
toisen asteen repeämä
6
5363
Vastaukset
- mama-82
on olemassa ensimmäisen, toisen, kolmannen ja neljännen asteen repeämiä, joten tuo kakkonen on vielä ihan "nopeasti" paraneva juttu :) itselleni tuli myös toisen asteen repeämiä ja parisen viikkoa toipumisessa meni...
- moooooiii
mulle kanssa tuli toisen asteen repeämä synnytyksessä. Repeämät jaetaan kolmeen asteeseen: I asteen repeämässä vain iho repeää; II asteen repeämässä iho ja osa alla olevasta lihaskudoksesta repeää; III asteen repeämässä iho ja lihakset repeävät peräaukkoon asti. itellä kesti pari kolme viikkoa paranemiseen.
- mie vaan
itsellani neljannen asteen repeama,paraneminen kesti kolme kuukautta.
- utelias
mie vaan kirjoitti:
millainen on neljännen asteen repeämä?
- sinulla
mie vaan kirjoitti:
johtui tuo noin iso repeäminen? oliko vaikea synnytys?
- repesi
mie vaan kirjoitti:
virtsaputki, peräaukko ja kaikki siltä väliltä vielä häntäluu murtui :( syömään en uskaltanut kunnolla kun vessassa kipu oli niin hirveä että silmissä pimeni joka kerta. Lopulta tuli suolistotukos ja painoin enää 49 kiloa. Kolmen kuukauden päästä olin terve.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064592Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293403No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452390- 411438
- 361353
- 381206
- 141102
- 1591026
- 27998
- 6944