BONNEVILLE

ENGELSMANNILLAKO seuraavaksi

Kommentteja näistä nykyajan Bonnevilleistä (black/T-100 mallit). Tekeekö niillä mitään, eli kannattaako ostaa. Onko niissä niitä kuuluisia öljyvuotoja tai muita tyyppivikoja. Saako rahalle vastinetta. Kommentteja Triumph vastaan Japsit. Niin ja tietenkin haluaisin tietää varaosien saatavuuden ennenkaikkea täällä OULUn seudulla. Myyntihän täällä Trumpalla on, mut miten on varaosa toimituksen ja huollon laita. Mielipiteitä OULUn Trumppa kaupasta, vai kannattaiskos hakea ajopeli muualta, joka on käyny mielessä kun käväsin paikan päällä tiedusteluretkellä...kaupanteon suhteen tuli kylmiä väreitä, nihkeä olo. Etelästä kait sais halvemmalla nähdäkseni ja myös sitä ASIANTUNTEMUSTA siellä tuntuu olevan enemmän. En nimittäin arvosta kauppaa, jossa rahat pois ja näkemiin ja koita pärjätä!!!! Ajopelinä Bonneville on erittäin kaunis, hieno MOOTTORIPYÖRÄ.

3

1199

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tero

Itse tilasin viikko sitten uuden bonneville t100 2005 mallin ee-speed:ltä (www.ee-speed.com) rajamäeltä. Hintaa pyörälle tuli 10490e. Oulussa kun asun niin rahdin saa kiitolinjalla noin 150 euron hintaan. Lupasivat toimitusajaksi noin 2 viikkoa eli viikon päästä about pitäisi pyörän olla minulla. :D Kannatta tsekata toi kun aika edullisesti myivät pyöriä...

• Simson

Triumph kokoontumisájo Rovaniemellä 25-27.8.2006.
        Tervetuloa

• Klassikkofani

Osta vaan Bonne, upee peli. Itse ostin viime elokuussa vm. 2004 pyörän ja täysin moitteetta on pelannut. Ei vuotoja, ei mitään. Sen kun vaan ajaa.

Varaosia ja huollot saa merkkiliikkeistä. Itse suosittelen Moto-Seinäjokea. Se on iso liike, osia ja asiantuntemusta löytyy. Miksei muutkin.

Loppukesäsästä saattaa saada ylivuotisia hieman halvemmalla. Myös talvisaikaan, jos ei muuten niin paremmilla rahoituehdoilla.

Osta pois vaan upee pyörä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      42
      3394
    2. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      36
      1994
    3. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      30
      1729
    4. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      16
      1527
    5. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      23
      1508
    6. Jalkapalloa

Ura ja Kokkola Cup?
      Kannus
      9
      1391
    7. Mikset vain

Unohtaisi?
      Ikävä
      24
      1377
    8. En ymmärrä miksi minä

Maailma on täynnä sinulle muita
      Ikävä
      14
      1227
    9. Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?

Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai
      Ikävä
      78
      1125
    10. Jo Alkanutta Viikkoa Ja Maanantai Päivää

Hyvää huomenta naiselle ❤🤗😘 Toivoo mies
      Ikävä
      22
      1102
    Aihe