tietääkö kukaan

sanna

kenen mahtaa olla musta honda prelude...liikkuu vkoloppusin usein ja olisin kiinnostunut tietää kene se on....antakaa jotai vinkkei....nimi kirjaimet.....olen vaa yks tytteli ja olisin kiinnostunu tietää kene se on....mustat lasit siinä on ja hieno auto muutenkin...

21

2823

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mari85

Siis tiiän yhen jätkän joka ajaa sellasta mustaa prellua, mutta eri asia puhutaanko samasta autosta. Jätkällä on tummat hiukset ja kohtis pitkä heebo.
      Nimikirjaimii en viitti sanoo, sanokoon joku muu.. Käsittääkseni seurustelee..siitä en oo varma mutta näin luulisin. Kävi samaa lukiota mun kanssa. Jos puhutaan samasta...

• mari85

Onko se uudempi koppanen vai vanhempi? tutulla vanhempi prellu.. aattelin et porissa liikkuu sellanen uudempi koppanenkin musta prellu.. eli molemmat sopis kuvaukseen...

• mari85
        mari85 kirjoitti:

Onko se uudempi koppanen vai vanhempi? tutulla vanhempi prellu.. aattelin et porissa liikkuu sellanen uudempi koppanenkin musta prellu.. eli molemmat sopis kuvaukseen...

Herra M myi sen prellunsa.. eli ei mittää havaintoo kenen se ois..

• n24
        mari85 kirjoitti:

Herra M myi sen prellunsa.. eli ei mittää havaintoo kenen se ois..

M.G.:sta? Nykyisinhän hänellä on joku bemari kait... Asustelee yhdessä sellasen tumman pitkän tytön kanssa.

• mari85
        n24 kirjoitti:

M.G.:sta? Nykyisinhän hänellä on joku bemari kait... Asustelee yhdessä sellasen tumman pitkän tytön kanssa.

puhuin. Muistin kyllä et herra osti bemun sen prellun tilalle. En sillee kovin hyvin tunne. Tiedän tyypin just koulusta ja jutellu muutaman kerran. Pori on nii pieni paikka.

• sanna
        n24 kirjoitti:

meinasin meinaa sitä että onko se joku roistojen kaveri vai onko joku atk-insinööri....et tietääkö kukaan oikeesti

• voi_
        sanna kirjoitti:

meinasin meinaa sitä että onko se joku roistojen kaveri vai onko joku atk-insinööri....et tietääkö kukaan oikeesti

olla kumpaakin... mutta yleensä ihan kohtis mukava ja asiallinen kaveri!

• siä

sitä RGB (vaiko RBG) hontraa...?

• hän

joku Ville?

• Yakuza
        hän kirjoitti:

joku Ville?

Ville tai Vallu, mutta komiat amisviikset kuitenkin. Kun Doch-koneesta hiukan raottaa läppää tennarilla alkaa kyydissä kissanmahla virrata vuolaana koskena kohti seeprankarvaisia penkinpäällisiä :) :)

• m_-
        hän kirjoitti:

joku Ville?

ville se on... mitä sitten ??!!!!!

• sanna

onko se joku paha poika vai kiltti...? aattelinpa vain...mitenhä sihe sais yhteyde..?

• kiiltävät puskurit

Auton omistaa Porin Autoliising Oy.

• sanna

ei oo kiiltävät puskurit...iha musta koko auto...ja tuskin liisattu yhtää mistää...miksi niin luulet

• sanna

onko se joku ville siis ? käykö missä baareissa ?

• urhoos

ramstadius ville.. käy baarikärpäsessä aikas usein..

• myös
        urhoos kirjoitti:

ramstadius ville.. käy baarikärpäsessä aikas usein..

hänen autoaan ajaa blondi tyttö.

• olen
        myös kirjoitti:

tuntenu sen ainaki 15v, ja se muija joka ajaa sitä autoo on sen kaveri

• niin se
        olen kirjoitti:

tuntenu sen ainaki 15v, ja se muija joka ajaa sitä autoo on sen kaveri

onki.

• m_-
        myös kirjoitti:

ketä olen minä....

• xxr
        m_- kirjoitti:

ketä olen minä....

Etkö itse tiedä kuka olet? idiootti!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      3998
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2881
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2302
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1311
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      899
    6. 131
      875
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      834
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      811
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      746
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      740
    Aihe