Typy...

perskuti

Sinä herkkä sporttinen ja muita huomioiva Nainen.
Sinulle aamun avaus.

Luotsaan laivaa päällä rauhattoman veen.
Päivän uuden jälleen kohtaan murheineen,
ja jos satanut on liikaa sydämeen, kädet nostaen vain uskon ihmeeseen.
Liian kauan omin voimin harhailin, elin niin kuin mul'ois valta kapteenin.
Usein väärään vuonoon purteni mun ui, kunnes karikolle ylpeys murentui...

- Kari Tapio-

NO! Itse asiassa... Aamun avaus piti olla lyhykäisyydessään näin:

Hyvää huomenta sinne tundralle.

Sitten se perskutin hymy:=)
Pane paremmaks, jos pystyt?:=)

6

677

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yksitypy

Kiitos aamunavauksesta. Tässä hymyni takaisin :=)))))))))))))))) Ja takuulla panin paremmaks :=)).

Itseasiassa oli ihme, että pääsin vastaamaan, kun en ole palstoille juurikaan päässyt (moneen päivään). Ja tuskin taas illalla pääsen. Nimittäin joku muukin voi kuulema käyttää samaa ip:tä kuin minä. Häiriköi ja joutuu bannaan jatkuvasti. Eikä se tarkoita että tämä häiriköinti tapahtuis minun koneelta. Enkä ole tosiaan itse häiriköinyt. Kysyin suomi24:stä asiaa ja sieltä tuli sellainen vastaus. Sen enempää en ymmärrä näistä asioista. Kävin kokeileen naapurista, heillä sama juttu. Ei siis pääse palstalle muuta kuin lukemaan. Ei pääse vastaamaan eikä tekeen avauksia :=((((

Nyt täytyy lähteä baanalle taas.
      Tundralla on tosi kylmää. Eilen satoi räntää.
      Hyvät päivänjatkot sinulle ja kaikille muillekin huuhaalaisille :=)))))

• perskuti

Yksitypy, näin kun päästiin ruudulle voin ilmoittaa tulevaisuutta ennakoiden.

Elokuun kolmas päivä on kirjaan merkittävä. Silloin ei tundralla sada lunta, ja tämäkin on vain ennustus:=)

Kivaa työpäivää Sinulle ja kiitos hymystä:=)

• näkee!

kun ei osaa suojata konetta!

• yksitypy evk
        näkee! kirjoitti:

kun ei osaa suojata konetta!

ole mistään suojauksista kiinni???? Vai onko ihan oikeesti?? Mulla kyllä pitäis olla kaikki suojaukset ok. Poika ATK alalla ja kävi sunnuntáina katsomassa. Kaikki kuulema ok.

• yksitypy evk
        perskuti kirjoitti:

Yksitypy, näin kun päästiin ruudulle voin ilmoittaa tulevaisuutta ennakoiden.

Elokuun kolmas päivä on kirjaan merkittävä. Silloin ei tundralla sada lunta, ja tämäkin on vain ennustus:=)

Kivaa työpäivää Sinulle ja kiitos hymystä:=)

silloin :=))))
        Harvemmin täälläkään kuitenkaan elokuun alussa vielä :=))

Nyt alan töihin, ettei joudu jäämään ylitöihin :=))

• >Nimittäin joku muukin voi kuulema käyttää samaa ip:tä kuin minä. Häiriköi ja joutuu bannaan jatkuvasti. Eikä se tarkoita että tämä häiriköinti tapahtuis minun koneelta.<

- näin se menee, saman IP-osoitteen takana kun voi olla puoli pitäjää, ja kun joku bannataan häiriköinnin takia, niin muutkin sen IP:n "takana" olevat saavat kärsiä. Näin lienee käynyt Sinullekin *otan osaa ja kiroan häiriköt, jokaikisen*

Tuttua huttua tuollainen on - tältäkin palstalta........!

Kovin on musiikkipitoisia viestejä - asia kunnossa: instrumentaaliesitykseen saat tyytyä minun osaltani tällä kertaa (10 pisteen vihje: mies ja kitara).....*mielikuvitusta peliin*

Terveisin, MM.

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas nuoren kuolema

Vasunmäentiellä paha onnettomuus. Nuori nainen menehtyi. Niiin sydäntä riipaisevaa 😭
      Lapua
      199
      8000
    2. Elikkäs persuissa ovat pahimmat häiriköijät

Koska sieltä tuli kaikkein kovin ulahdus. Persujen peesissä seuraa kokoomus js hajuraon päässä röhkii kepulaiset. Olipa
      Maailman menoa
      100
      3794
    3. "Skandaali muhii SDP:ssä" - "pelon ilmapiiri vallitsee"

Puolueen johto on vähintään vastuussa ilmapiiristä, jossa häirinnän uhrit eivät ole saaneet ääntään kuuluviin. Vyyhdin
      Maailman menoa
      132
      3674
    4. Tehomaksu rankaisisi normaalista sähkönkäytöstä

Energiaviraston valmistelema tehomaksumalli herättää aiheellista huolta erityisesti tavallisten kotitalouksien näkökulma
      Maailman menoa
      89
      2971
    5. Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"

sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni
      Maailman menoa
      148
      2587
    6. Ahdistelu ongelmaa vain vasemmistossa - ei oikeiston edustajissa

Mutta demarit ovat tunnetusti sivistymättömiä, ja vähemmän fiksuja.
      Maailman menoa
      47
      2496
    7. Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi

Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.
      Maailman menoa
      4
      2318
    8. Kuinka paljon teillä

on ikäeroa?
      Ikävä
      142
      2104
    9. Sinusta kulta paljastuikin yllättävä

taito. Vaikuttavaa. ❤️
      Ikävä
      68
      1564
    10. Miksi suorittamisesta tulee

Miksi suorittamisesta tulee hyvä fiilis? Mitä sillä paikataan? Jollekinhan se voi olla jopa terapeuttista, mutta itse a
      Sinkut
      65
      1429
    Aihe