MIKSI MATTIA EI LAITETA PAKKOHOITOON. KAREMEA ÄITIENPÄIVÄ
NYKÄNEN HAKKASI MERJAN
4
1522
Vastaukset
- Outolempi
Mihin se on Mervin jättäny?
- Matti
hyvinkin....:) Lienet ainut tässä maassa, joka ei tiedä kuka on Nykäsen puoliso.
- Joe Joosua
Tuo ämmä olisi voinut lähteä kävelemään jo miljoona kertaa, mutta edelleenpä vain luusaa yhdessä Nykäsen - tuomitun väkivaltaisen rikollisen ja tunnetun alkoholistin - kanssa. Kauhean tekee äitienpäivästä se, jos tuommoisella muijalla oikesati on lapsia. En voi kuvitella huonompaa äitiä.
- on...
Sairas yksinäinen ihminen, ei se asiaa paljon
auta vaikka häntä täällä "puskasta" löytäisiin.
Yksi oiva esimerkki ihmisestä, jolla raha ja onni
eivät kulje käsi kädessä. Matista nyt enää tuskin
kannattaa se enempää...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1976861- 1592026
- 1131678
- 511380
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551228Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501098Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001064Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6977Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251944- 41919