Parikolme teini-ikäistä tyttöä sitoi ikätoverinsa köydellä kiinni ja alkoi viillellä tämän jalkapohjia. Ymmärsin, että he tappavat tytön lopulta veitsellään. Seurasin vierellä ja soitin kuiskaten 112, mikä ei vastannut. Poliisi vastasi , muttei ottanut asiaa kovin vakavasti.
???????????????????????????????? ymmällään....
Vastaatko,painajaiseeni
2
178
Vastaukset
Oletko sinä tuo sidottu tyttö. Jollain tavalla kärsit kovasti nyt elämässäsi, jalkapohjat ovat hyvin arat alueet, olet luultavasti sietokykysi äärirajoilla. Kaipaat apua, mutta voimasi voivat olla vähissä, kun vain kuiskailit hätänumeroa. Poliisi joka vastasi on oman itsesi Oikeus ja oikeudenmukaisuus, etkö itse ota itseäsi kovin vakavasti, vähätteletkö itseäsi, etkö itse enää välitä, mitä sinulle on tapahtumassa.
- miepä mie
voihan se olla. Tuntui vain niin huitsin todelliselta; kun olen nähny näit onnettomuusunia jotka toteutuu samaan aikaan samanlaisena.... kyllähän olen itteeni vähätellyt,,,,ja pelännyt puolustautua.
kiitos sulle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974309Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293243No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351358
- 10979
- 141958
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780