tulin surulliseksi

kun näin sinut

Toivottavasti ymmärrät miksi olen tietoisestikkin vältellyt sinua. En halua että jutellaan vaikka ravintolan pöydässä kuin vanhat tutut menneitä muistellen. Siitäkin on nyt vuosia kun siihen olisi tullut tilaisuus, mutta olin ennemmin ventovieraan seurassa kuin sinun. Huomasin että asia vaivasi sinua, mutta toinen vaihtoehto olisi ollut kannaltani surullisempi. Osaan näytellä välinpitämätöntä mutta sydän itkee. En halua että palaat elämääni millään tavalla. Koska en voi saada sinua. Säästän itseäni pitämällä etäisyyttä sinuun. Nyt kun vähän aikaa sitten törmättiin olin helpottunut että meillä ei ollut edes sitä mahdollisuutta että olisimme voineet jutella.

Pyysin sinua kauan sitten pysymään kaukana minusta. Toivottavasti ymmärsit että se ei ollut vihaa vaan rakkautta.

5

1781

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kun nähtiin

Mä olen päättänyt olla ottamatta yhteyttä enää sinuun joten ole levollinen. En tule baarissa enkä missään vanhoja muistelemaan, en edes kännissä. Tikulla silmään sitä, joka vanhoja muistelee. Ei ole oikeastaan mitään muisteltavaakaan enää. Ei asia mua vaivannut kuhan vaan opettelen olemaan neutraali kun sut näen, siihen pitää totutella.
      Sä tosiaan osaat näytellä hyvin välinpitämätöntä jos se nyt edes on/oli näyttelemistä. No, mä etäännyn sun toivomuksesi mukaisesti sekä henkisesti että fyysisesti kohti omaa tulevaisuuttani. Rakkaus ei vaan riittänyt joten turhaa vaalit sitä sydämmessäsi enää. Silloin kun oli sen aika olisi pitänyt osoittaa välittämistä ja rakastamista. Nyt se on turhaa. Mä olen vieraantunut susta, olemme siis lähes ventovieraita toisillemma.

• siulle

ja perheellesi. Tämä siis naiselta miehelle.

• alkuperäinen kirj

mitäs tänne on jo vastailtu.... olisiko tosiaan mahdollista että ihminen jonka kanssa en ole ollut missään tekemisissä n15 vuoteen vastaisi minulle täällä heti.. olen siis nainen ja kirjeeni oli osoitettu miehelle menneisyydestäni.

• alkuperäinen kirj

**** (m)

olisi pitänyt aikoinaan hoitaa asiat niin että mikään ei olisi jäänyt kaivelemaan välillämme. Tehdä jotain enemmän ja jättää jotain tekemättä/sanomatta.
      Rakastin sinua kauan.. monta vuotta sen jälkeenkin. Nyt myöhemmin olet unohtunut melkein kokonaan, toisinaan en meinannut enää edes tunnistaa sinua.

Tässä sinulle Raidin tunnusmelodia. Se on sanomaltaan ihan liian vahva tähän hetkeen... mutta siinä on jotain mitä olisi pitänyt osoittaa sinulle silloin kun olimme vielä yhdessä.

Voi hyvin

M****

Näkemiin, rakkaani, maailman tuuliin.
      Rakkaani, näkemiin, Ethän lennä uniini.
      Hautaan sinut muistojen metsiin,
      ja peitän tähtisumuihin,
      kun sinä astut läpi vuosisatojen.

Näkemiin, rakkaani, viimeiseen aamuun.
      Rakkaani, näkemiin, hiljaisille niityille.
      Piirrän nimes vuorenhuippuihin
      ja kerron muuttolinnuille.
      Enkä viereltäni löydä sinua.

• alkuperäinen kirj

mutta kun lueskelen näitä juttuja täällä, välillä tuntuu kuin tosiaankin olisit näillä palstoilla. Ajauduin itse tänne kolmisen viikkoa sitten sattuneen jutun vuoksi. En ollut aiemmin edes tietoinen näistä keskusteluista. Olisiko muka mahdollista että meillä oli samat ajatukset ja olemme nyt molemmat täällä?
      Joku viisaampi osaisi varmaan sanoa miten äärettömän pieni todennäköisyys siihen on. Kaikki on sattumaa tässä elämässä, uskon niin, mutta mikään ei kuitenkaan ole täysin mahdotonta.

MK

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      180
      13558
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      158
      5483
    3. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      4930
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      149
      3709
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      40
      2853
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      128
      2042
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      120
      1791
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      372
      1697
    9. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      112
      1560
    10. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      137
      1525
    Aihe