Sitten kävin tankkaamassa.
Tulostin oli halvempi.
Ostin tulostimen
9
1725
Vastaukset
- ...
Kunhan alat ostamaan siihen musteruiskuun lisää musteita, niin huomaat, että ei ole halpaa sekään. Säästääkään et voi, koska silloin ne musteet kuivuu.
- kysäisin
että mistä voisi ostaa ns. Laser-tulostimen
esim. HewlettPackardin?
Kun ei kovin näy myynnissä, en tarvi mitään valokuvien tulostusta vaan ihan leipätekstiä paperille.
Tietäiskö joku? Kiitos mahd. vastauksista.
- hyvä bisnes
Kallis mustesuihutulostin -> kalliit musteet
Halpa mustesuihkutulostin -> sikakalliit musteet
Lisäksi trendi näyttäisi olevan, että ainakin halvimmissa tulostinmalleissa, mukana toimitettavat mustepatruunat (ja värikasetit) ovat ainoastaan 30-50% täytettyjä. - pixma150
Ja sait sitten vähemän mustetta, kuin olisit ostanut suoraan värit sieltä hyllystä........
Katsos jokaisessa uudessa tulostimessa on niinsanotut esittelypatruunat mustetta, joka on vain murto-osa siitä jonka olisit ostanut erikseen.... katsos eisen isovuka tarvitse olla jos se on pääkopassa, siis rasitat luontoakin enemän kun joka kerta heivaat vanhan ongelmajätteesi roskikseen... toivottavasti kuulut luonnonsuojelu järjestöön.- Alkup. kirjoittaja
Tämä ketju oli aloitettu lähinnä katkeruudesta bensan hintaa kohtaan.
Nimittäin on se nyt vaan aivan hemmetin tyhmää maksaa 75 euroa viikossa ja kolmisensataa kuukaudessa bensaan, mutta pakko mikä pakko jos haluaa päästä töihin..
(60 Km päivässä pyörrällä on pikkusen liikaa - ainakin minulle)
Onneksi ainakin ne mustekasetit saa (isin) töistä - ihan ilmaiseksi. - niin...
Alkup. kirjoittaja kirjoitti:
Tämä ketju oli aloitettu lähinnä katkeruudesta bensan hintaa kohtaan.
Nimittäin on se nyt vaan aivan hemmetin tyhmää maksaa 75 euroa viikossa ja kolmisensataa kuukaudessa bensaan, mutta pakko mikä pakko jos haluaa päästä töihin..
(60 Km päivässä pyörrällä on pikkusen liikaa - ainakin minulle)
Onneksi ainakin ne mustekasetit saa (isin) töistä - ihan ilmaiseksi.Ei se ole tyhmää. Tyhmää olis yrittää mennä sillä halvalla tulostimella töihin.
- Alkup. kirjoittaja
niin... kirjoitti:
Ei se ole tyhmää. Tyhmää olis yrittää mennä sillä halvalla tulostimella töihin.
Jos lupais työkaverille, että jos heität mut joka päivä töihin, niin saat bensarahana tällaisen hienon tulostimen - kerran viikossa!
Halvemmaksihan se kävisi.
- Toinen oli halvempi
VAPAA MARKKINATALOUS TUOTTAA HYÖDYKKEITÄ.
-hinnoittelu on vapaata
-markkinaeriä voidaan hyödyntää
-valmistaja alennuksiakin on olemassa
-tuotteiden ja tuote erien viimeinen myyntipäivä on umpeutumassa.
-poistotuotteita on tarjolla.
-mallit ovat vanhentuneet ja uusia malleja on tulossa markkinoille.
-palautettuja tuotteita myydään halvemmalla.
-tuotteet eivät mene kaupaksi vaan uhkaavat jäädä hyllyyn.
-mallikappaleet myydään pois edullisesti
-liike myy halvemalla jotta saisi asiakkaita lisää
-tuotteita saa ilmaiseksi kamppanjoissa ja kilpailuissa.
-niinkin voi käydä että jos tuottet ovat hyvin kilpailtuja niiden hinta laskee.
-myös siirissa massoissa valmistetut tuotteet ovat edullisempia
-länsimaiden ja aasianmaiden tuotteet ovat erihintaisia johtuen tuotantokustannuksista.
-markkinna ovat jatkuvassa liikkeessä hinnat muuttuvat nopeasti suhdanteiden mukaan, jotkut tuotteet ovat alttiinpia suhdanteille.
Niinkuin tuo öljy ja sen erillaiset jalosteet.
-mahdollisuuksia on moni vapaassa kilpailussa saada tuotteita huomattavasti halvemmalla kuin niiden todellinen arvo on.
Leipä on tuettu tuote ja siksi niin halpa.
Viljaa tuetaan eri keinoin valtion ja EU:n toimesta noin 90 prosenttia kustannuksista.- kotiuunissa
leivottu leipä on halpa, ei kaupasta ostettu satoja kilometrejä kuljetettu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131254
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1211133- 1381013
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä45855- 99843
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten316797Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592