Alavatsa kipeänä...
synnytyksestä on 10kk, ja kuukautiset ei ole vielä alkaneet, nyt on 2 päivää ollu alavatsa kipeänä, eli oiskohan kuukautiset tulossa? Nehän "kuulema" ovat kivuliaammat kun on kuparikierukka.
Itsellä pyörii mielessä kierukka joka on lähtenyt seikkailemaan ympäri vatsaa...
voisko johtua
4
386
Vastaukset
- olet?
Olen synnyttänyt kolme kertaa ja joka synnytyksen jälkeen kierrukka uusiks. Mulle sanottiin, että kierrukka laitetaan vasta ensimmäisten mensujen jälkeen / aikaan.
No ei se sieltä lähde ku ulospäin. Kohtu on oikeesti tosi pieni elin ja kierrukka ei mahdu, kun kohdun suusta ulos jos irtoaa. Tämä lienee harvinaista kuitenkin. Laita sormi sisään, ni pitäis tuntea narut..- asennus vaiheessa
lävistää kohdun seinämän, ja sittenhän se seikkailee... Ei ole tarkoitus pelotella, mutta tapauksia on missä kierukka on löytynyt ihan jostain muualta... Tosi on!
Kuparikierukka täälläkin, muutama päivä ennen ensimmäisen vuodon alkamista oli samanlaista kipua kuin kierukan laiton jälkeen, ehdin jo hätääntyä mutta kaikki oli kunnossa, itse kävin tarkistuttamassa että systeemi on vielä siinä missä kuuluukin olla. Lankoja ei tosiaan tunnu jos ne jätetty vähän lyhyemmiksi, ensimmäiset viikot se kierukka kuulemma "hakee paikkaansa" kun kohtu palautuu normaaliasentoonsa, langat voi joskus tuntua ja joskus ei. Seikkailemaan se ei lähde, tulee ulos tosi harvoin. Vatsan päältä tunnustelemalla gyne saa katsottua onko paikka oikea.
Itsellä oli kuukautiset kivuliaammat kolmisen kertaa, sen jälkeen täysin samanlaiset kuin ennen lapsia. Toivottavasti toimii sinullakin!
*** - kierukka 2
Kuparikierukan laittamisen jälkeen kuukautiset olivat alkuun n. 3 kertaa runsaammat. Sitten kuukautiset tasoittuivat 1/2 - 1 vuoden sisälla normaaleiksi. Alkuun kuukautiset olivat kivuliaammat ja kierron puolen välin tietämillä vihloi mahaa niin että itku meinasi päästä. Kun kierukka oli ollut vuoden huomasin että kivut olivat hävinneet ja kuukautiset palanneet normaaleiksi.
Naruja en huomaa muutoin kun heti kuukautisten jälkeen. Muutoin niitä ei tunnu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134892Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293543No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411480
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241334- 141222
- 271128
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221057