Nenäkannun käyttö

sarvikuono

Olen muutaman päivän käyttänyt, tuli mieleen, että onko mahdollista, että kaikki vesi ei tulekaan ulos, vaan jää muhimaan onteloihin ym. Mitäs sitten?

On aika ilkeän tuntusta alkuun...

Joko auttaa vaivoihin?

4

2963

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toinen sarvikuono

Sen jälkeen, kun olet huuhdellut nenäsi sen kannun avulla, kannattaa taivuttaa itseään vyötäröstä niin, että pitää kasvoja lattiaa kohti hetken aikaa. Vesi valuu näin ulos. Sitten samassa asennossa kannattaa vielä kääntää päätä niin, että välillä sekä oikea että vasen korva on lattiaa kohti. Tulee vettä ulos vielä silloinkin. Ja lopuksi varovasti niistetään.

Saattaa olla samat ohjeet huuhtelukannun ohjeissakin. Olen ainakin toiminut näin ja mielestäni vettä ei ole jäänyt nenään tai ei ole tuntunut ainakaan epämiellyttävältä.

Minä olen pitänyt alkuopettelun jälkeen nenäkannusta.

• sarvikuono

Joko vaikutusta alkaa näkyä? Millaisia?

• ikitukko

ainakin on jäänyt vettä onteloihin vaikka olen tehnyt homman ihan ohjeitten mukaan.Joskus saattaa yht´äkkiä holahtaa vettä nenästä vaikka kuinka paljon vaikka viimeisestä huuhtelusta olisi kulunut jo parikin viikkoa.Mulla on varmaan niin omituiset röörit että siellä jokin estää veden pääsyn pois.Tai sitten ne on olleen niin turvoksissa että vesi on menny läpi vaivoin ja tulee myös vaivoi pois.Olen nyt kyllä taas huuhdellut säännöllisesti jonkin aikaa ja tuntuu kyllä auttavan.

• Hatshii

Nenäkannun käyttöön tottuu eikä se enää tunnu pahalta. Päinvastoin tuntuu hyvältä saada ontelot puhdistettua. Olen huomannut, että kun siitepölyaikana huuhdon illalla, niin nukun paremmin. Olen käyttänyt melkein vuoden, en ole huomannut että onteloihin olisi jäänyt mitään ja haitannut mitenkään. Tosin korvat rutisevat, kun hoidon jälkeen joutuu niistämään nenän tyhjäksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Työsuhdepyörän veroetu poistuu

Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan
      Pyöräily
      66
      3659
    2. Ruumis kanavassa

Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan
      Suomussalmi
      28
      3051
    3. Pieni nainen, paras nainen

Näin se nyt vaan on. Mieheltä
      Ikävä
      124
      2413
    4. Tapani Kiminkine n on ammuttu Helsingissä

Kertoo poliisilähteet...
      Maailman menoa
      13
      1586
    5. Onko tässä paljon lääkettä..

Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 4
      Ikävä
      228
      1462
    6. Ei mitään menetettävää

Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo
      Ikävä
      163
      1346
    7. Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"

Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj
      Suomalaiset julkkikset
      13
      1110
    8. Mitä sä ajattelet

Musta tällä hetkellä? Onko vihaa, rakkautta vai halu vältellä jotta unohtaa
      Ikävä
      74
      999
    9. Pakko tulla tänne

jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää
      Ikävä
      39
      932
    10. Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä

On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän
      Hyrynsalmi
      13
      832
    Aihe